ostaa joululahja? Ideoita mitä se vois olla?
Pitääkö lemmikille
17
109
Vastaukset
- runontaja off
Ostettiin joskus luu tai parempaa koiranmakkaraa. Kissalle lohta tai wiskassin lohta.
Lemmikille voi antaa lahjan, vaika lahjakääreistä se ei ymmärrä juuri mitään, paitsi esteenä.
Pääasia kuitenkin, että ei osta joululahjaksi lemmikkiä, ellei siitä ole aikaisemmin käyty perusteellista keskustelua - Sonne
Mä ostin sellaisen kiipeilypuun. Eise kyllä mikään puu ole vaan jonkinlainen kulttuurikoti kattoon asti.
Kissa meni sinne. Sittemmin ei ole näkynyt.
(Naurua) Ei sunkaanse välttämättömyys ole, mutta aika moni lemmikki jouluisin taitaa saada lahjoja. Ostin joskus kissoille ruokaa, leluja tai mukavan lokoisan pedin minne käpertyä köllöttelemään. Samoin koiruudelle. Nyt kun ei meillä itsellä enää ole ainuttakaan lemmikkiä (ovat kissojen taivaassa), niin vien vanhempien koiralle ja kissalle jotain suupalaa jouluna.
Joskus näkee hassuja vaatteitakin koirilla. :)- ★Musti
Älä pilkaa mun kravattia, Jaana RÄYH
Kettu Ellu tän lahjax antoi
Pitää ostaa, onhan se perheenjäsen kuin muutkin.
Aktivoiva lelu, hyvää natuskeltavaa, petiin kannattaa kinnittää huomiota; onko se mukava, lämmin, puhdas, samoin tsekkaus ruokailuastioihin.- ♥Musti
Ellu!!,
Muista, että minä olen kodin PÄÄLLIKKÖ
nartut vauetkoon meiän ruokakunnssa ♥Musti kirjoitti:
Ellu!!,
Muista, että minä olen kodin PÄÄLLIKKÖ
nartut vauetkoon meiän ruokakunnssaPidä sinäkin rakki vain kitasi kiinni ja leiki kuollutta niin kuin kunnon lemmikin pitää.
- ★Musti
elisakettu kirjoitti:
Pidä sinäkin rakki vain kitasi kiinni ja leiki kuollutta niin kuin kunnon lemmikin pitää.
Ketunreuhka alkaa femuilemaan, vai?
shit tehdään Ellusta karvalakki Murtzille ★Musti kirjoitti:
Ketunreuhka alkaa femuilemaan, vai?
shit tehdään Ellusta karvalakki MurtzilleMikähän rokotus tuolle elukalle on jäänyt antamatta?
Jos se uhoileva räksytys ei lopu, niin taitaa sitten olla lopetuspiikin paikka.- metsästjän Musti
elisakettu kirjoitti:
Mikähän rokotus tuolle elukalle on jäänyt antamatta?
Jos se uhoileva räksytys ei lopu, niin taitaa sitten olla lopetuspiikin paikka.Haa!
Tuallon yx typerä kettubitch
Alkaa englantilaien kettujahti ja lahtaus
ruppeavat rykäleet sitiketuixi ja levittävät rabiesta
rynnäköön töttöttörööö
Silloin vielä, kun oli lemmikkejä, ostettiin niille pienet lelut ja herkkuja joululahjaksi. Me muutenkin hemmoteltiin medän kissaneidit aivan piloille. Kaikkein eniten ne kuitenkin tykkäsi avatuista lahjalaatikoista ja -paperista. Niissä ne jaksoi peuhata ja stalkata vaikka koko illan.
Kummatkin ovat jo siirtyneet vihreämmille niityille, kissojen taivaaseen. Nyt ei ole lemmikkejä ollenkaaan.- määmy
Riippuu lemmikist.
Mä vien metsän linnuil yli talven safkaa & jouluks läskipalan ei. kerran ostin makuupaikan ja se kusi siihen.
No onhan se kiva juttu vaikkei se lemmikki nyt välttämättä hiffaa että joulu on jotenkin spessua aikaa.
Meillä lahjuksena ehkä toimii, herkkujen lisäksi, se että arkirutiinit katkeaa ja ollaan sitten oikein kunnolla paikalla ja läsnä, saa noi karvaiset kaverit ylenpalttisesti huomiota, hellyyttä ja leikkimistä.
Poikkeuksena tietty Jorgos jolle aattelin ostaa tänä jouluna pari kiloa maksapateeta ja kokonaisen lauantaimakkarapötkän. Mutta ei ne kyllä kestä kuin ehkä pari minuuttia sen käsittelyssä, Murrilla on varmaan jotain muutakin lahjuksena. Viime vuotinen kokeilu roadkill hirvenpuolikkaalla ei ollut hyvä idea, jälkiä siivotaan vieläkin, vaikkakin hirvenpuolikas kyllä hävisi minuuteissa...niitä karvoja tosiaan tuntuu ilmaantuvan jostain vieläkin, mut pahinta kuitenkin on ehkä ne sarvet,
mää onnistuin ku onnistuinki löytämään ne punaiset korkokengät kokoa 45, mitä jorgos on aina toivonut, lisäks hommasin vielä säästöpakkauksen lihapiirakoita suoraan kylmäseltä,
Tottakai tarantellalle anoppi aamupalaksi.
- Pitää ostaa
Aina lahja merkkipäivänä http://s78.photobucket.com/user/Tomin_sivut/media/Tomi-.jpg.html?sort=3&o=0
Tuotakin koiraa alkaa naurattamaan lahja http://i78.photobucket.com/albums/j91/Tomin_sivut/Tomi-10-vuotta-142012.gif
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215794- 601957
- 251389
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531077Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661049Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501022
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985