Käyttöohje kuntopyrään Smart Bike BC6720G

manuaalia

Olen hankkinut käytetyn kuntopyörän Smart Bike BC6720G.

Manuaali vaan ei ollut tallessa.

Mistähän sellaisen saisi?

Onhan googlettamalla noita manuaalien myyjiä.
Sielläkään huomannut juuri tuon mallin ohjekirjaa.

3

5806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä hankin äskettäin Hammer Gardio XT5 kuntopyörän. Siinä on melko monipuolinen näyttö, näyttää harjoituksen tehon watteina ja poltetut kalorit. Kun poljen tietyllä nopeudella, yhdellä asettamallani kuormitustasolla se näyttää ~40W, seuraavalla kuormitustasolla ~55W. Tarkoittaakohan tuo wattimäärä sen hetkistä tuottamaani energiaa vai wattituntitehoa? Manuaalista ei ilmene mistä on kysymys. Se ei jää muistiin, poltetut kalorit jäävät.

Olen 80-vuotia sepelvaltimotautia sairastava mies. Viime tammikuussa pahimmat ongelmat korjattiin pallolaajennuksella. Pyrin melko aktiivisesti kohentaa fyysistä jaksamistani sauvakävellen tai polkemalla.

• Anonyymi

Onkohan kukaan vastannut tuohon kysymykseen
      Smart Bike BC6720G
      kuntopyörän käyttöohjeen löytymisestä. Minulla on sama ongelma.
      Pitäisi sinne varmaan saada patteritkin vaihdettua, jotta saisi näyttöön jotakin kuvaa.

Terveisin Asko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe