Esittäkää

runontaja off

todiste, että elisakettu on nainen niin minä esittelen teille Jari Sillanpään vaimon.

13

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs jos ei haluu nähdä sillanpään vaimoa, jos ei kiinnosta?

      • runontaja off

        Kyllä minä voin näyttää sinulle Jari Sillanpään perseen jos se sinua enemmän kiinnostaa,


      • runontaja off kirjoitti:

        Kyllä minä voin näyttää sinulle Jari Sillanpään perseen jos se sinua enemmän kiinnostaa,

        Miksi sitä minulle haluat esitellä? Ei minua kiinnosta sen enempää jonkun Sillanpään perse kuin hänen vaimonsakaan...nyt on taas pakko myöntää että en tajua yhtään mitään mitä yrität selittää!


    • Kyllä, uskon hänen olevan nainen.

      • määmy

        Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö sellaista?


      • määmy kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö sellaista?

        millä perusteella uskot, hänen olevan jotain muuta kuin on?


      • määmy kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö sellaista?

        (((call 911)))


    • Tää alkaa vaikuttaa jo joltain vitun John Hinckley-meiningiltä, eikä naurata ketään.

      Tällä menolla järjestät vain itsellesi enemmän ongelmia. Kannattaisi lopettaa.

      • Oliko toi sun juttus sattumaa, vai onko sulla hyvät hoksottimet?

        "Hinckley rakastui näyttelijätär Jodie Fosteriin katsottuaan toistuvasti draamaelokuvan Taksikuski (1976), jonka eräs henkilöhahmo suunnittelee presidenttiehdokkaan surmaamista.[1] Hinckley oli psykiatrisessa hoitolaitoksessa masennuksen johdosta, mutta mielenterveydellinen tila ei kohentunut, eikä Hinckley pyrkimyksistään huolimatta saavuttanut Jodie Fosterin huomiota."


      • modelli kirjoitti:

        Oliko toi sun juttus sattumaa, vai onko sulla hyvät hoksottimet?

        "Hinckley rakastui näyttelijätär Jodie Fosteriin katsottuaan toistuvasti draamaelokuvan Taksikuski (1976), jonka eräs henkilöhahmo suunnittelee presidenttiehdokkaan surmaamista.[1] Hinckley oli psykiatrisessa hoitolaitoksessa masennuksen johdosta, mutta mielenterveydellinen tila ei kohentunut, eikä Hinckley pyrkimyksistään huolimatta saavuttanut Jodie Fosterin huomiota."

        Kun katsoo tämän(-kin) päivän aloituksia, niin pakkomielleoireyhtymä kieltämättä tulee mieleen.

        Toistuva kaava. Sama käynnistysmekanismi.

        Somessakin ilmeisesti jo melko tavallinen näky.


      • FoxyHans
        elisakettu kirjoitti:

        Kun katsoo tämän(-kin) päivän aloituksia, niin pakkomielleoireyhtymä kieltämättä tulee mieleen.

        Toistuva kaava. Sama käynnistysmekanismi.

        Somessakin ilmeisesti jo melko tavallinen näky.

        parempaa viihdettä silti kuin siun tosikkomaiset jutut tai modellin sadut.


      • FoxyHans kirjoitti:

        parempaa viihdettä silti kuin siun tosikkomaiset jutut tai modellin sadut.

        Sinähän sen juuri toit esille, että sadut ovat kiinnostavampaa viihdettä. Ilmeisesti mitä sadistisempi, sen herkullisempi ateria.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinähän sen juuri toit esille, että sadut ovat kiinnostavampaa viihdettä. Ilmeisesti mitä sadistisempi, sen herkullisempi ateria.

        En ymmärrä ihmisiä jotka saavat oireita joissakin paikoissa, mutta silti sinne on pakko tunkea:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe