Olen pistänyt merkille erään baarin ovimiehen, joka on fiksun oloinen (uskokaa tai älkää.. :D) ja söpö. Kyseessä ei ole siis mikään teinisedula jonka ovella hän on, vaan aikuisille tarkoitettu kiva kuppila jossa toisinaan käyn.
Kyseinen mies kerran oli kysellyt kaveriltani jotain minusta, tai kaverini näytti minulle vain yhden hänen tekstarinsa jossa kirjoitti että näytän hänestä "ihanalta" tms. Emme jutelleet kaverini kanssa tästä sen enempää. He ovat keskenään entisiä koulukavereita.
Miten osoittaisin oman kiinnostukseni? En siis välitä vain seksiseurasta, vaan olisi mukava tutustua.. unelma olisi tietty jos hän itse ottaisi yhteyttä minuun, olen aika ujo tyttö. :) Kerran kun olin toisten kavereideni kanssa tässä baarissa, hän teki vain töitään kun oli ruuhka, katsoi pari kertaa pitkään muttei tervehtinyt tai osoittanut muutenkaan olevansa kiinnostunut.. Enkä halua häiritä hänen työntekoaan, asiakaspalvelutyössä kun olen niin tiedän miten perseestä on jos joku alkaa kihistellä kesken vuoron :/
Kai hän nyt olisi kysellyt kaveriltani myös numeroani jos on kiinnostunut? Vaiko...? Liekö naisia sitten joka sormelle? Ei kyllä vaikuta sellaiselta...
Ovimies kysellyt minusta kaveriltani?
vaaleaverikkö..
2
185
Vastaukset
- käytännölline
Kysy siltä suostuisiko se sterilisaatioon ensitreffejä varten.
- n48
Me ulos "jäähylle" vaikka et polttaisikaan. Jos se on jo siellä, niin heitä joku iltaan sopiva läppä. Jos ei, niin tuijota hetki silmiin, niin eiköhän se sieltä kohta perässä tule, jos on kiinnostunut. Älä nyt kuitenkaan itseäsi siellä jäädytä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802220- 1751841
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261484- 1091220
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1651099Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud238925