Olen pistänyt merkille erään baarin ovimiehen, joka on fiksun oloinen (uskokaa tai älkää.. :D) ja söpö. Kyseessä ei ole siis mikään teinisedula jonka ovella hän on, vaan aikuisille tarkoitettu kiva kuppila jossa toisinaan käyn.
Kyseinen mies kerran oli kysellyt kaveriltani jotain minusta, tai kaverini näytti minulle vain yhden hänen tekstarinsa jossa kirjoitti että näytän hänestä "ihanalta" tms. Emme jutelleet kaverini kanssa tästä sen enempää. He ovat keskenään entisiä koulukavereita.
Miten osoittaisin oman kiinnostukseni? En siis välitä vain seksiseurasta, vaan olisi mukava tutustua.. unelma olisi tietty jos hän itse ottaisi yhteyttä minuun, olen aika ujo tyttö. :) Kerran kun olin toisten kavereideni kanssa tässä baarissa, hän teki vain töitään kun oli ruuhka, katsoi pari kertaa pitkään muttei tervehtinyt tai osoittanut muutenkaan olevansa kiinnostunut.. Enkä halua häiritä hänen työntekoaan, asiakaspalvelutyössä kun olen niin tiedän miten perseestä on jos joku alkaa kihistellä kesken vuoron :/
Kai hän nyt olisi kysellyt kaveriltani myös numeroani jos on kiinnostunut? Vaiko...? Liekö naisia sitten joka sormelle? Ei kyllä vaikuta sellaiselta...
Ovimies kysellyt minusta kaveriltani?
vaaleaverikkö..
2
248
Vastaukset
- käytännölline
Kysy siltä suostuisiko se sterilisaatioon ensitreffejä varten.
- n48
Me ulos "jäähylle" vaikka et polttaisikaan. Jos se on jo siellä, niin heitä joku iltaan sopiva läppä. Jos ei, niin tuijota hetki silmiin, niin eiköhän se sieltä kohta perässä tule, jos on kiinnostunut. Älä nyt kuitenkaan itseäsi siellä jäädytä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,713515Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt152664Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242247Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod112233Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052167Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992131Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072063MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141905Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5991897Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673