miehet on niin sikoja että melkein jokaikinen käy vieraissa. Pikkujouluaikana 90/100. Olen vasta nuori mutta rakastunut mieheen jonka olen tuntenut 20 vuotta. Ihastuin häneen jo yli 10 vuotta sitten. Ekan kerran haaveilin seurustelu&seksisuhteesta tämän jätkän kanssa ollessani 9v.. Meillä on ollut hyvä ja tiivis ystäväsuhde (sama huumorintaju, ihania muistoja & flirttailuja.) Ollaan yhdessä aivan samankaltaisia. Jopa kerran sorruttu suutelemaan. Joka kerta kun näemme, tämän suutelemisen jälkeen hän on tuijottanut minua sivuflirtillä, hymyilee ja nauraa. Vaikka tämä ei puhuisi minulle, tietää että olen läsnä ja kuuntelen.. Hän on muuttunut kovaäänisemmäksi, nauraa vedet silmissä asioille, jotka eivät edes olisi naurettavia mutta ei uskalla ottaa läheisyyttä minuun ja jutella suoraan niinkuin ennen. Kun minä aloitan jutun, hän katsoo minua hymyillen pupillit laajentuneena ja vastaa tosi mukavasti. Kerran kun olin lähdössä tapaamiselta hän huomautti "oooi, ihana paita!" Ja aina kun näytän hänelle itsestäni kuvaa/videota hän katsoo sitä tosi kiinnostuneesti. Oon ite huomannut nää merkit enkä voi olla väärässä ettei hän tuntisi minua kohtaan mitään.. Mutta tämä on väärin. Olen aina halunnut tämän miehen. Hänellä on kuitenkin perhe ja minua vanhempi. 28 vuotta takana suhdetta joka on muuttunut arkiseksi. Luultavammin heillä ei enää ole seksielämää, ollutkaan n. 6 vuoteen. He hoitavat vain lapsiaan ja käyvät työssä. Minusta on jo 3 vuoden ajan tuntunut että haluan menettää neitsyyteni (kyllä olen vielä) tälle miehelle.. KUKAAN muu poikamieshenkilö ihminen hengittävä olio ei saa minua kiihoittumaan vaikka olisi kuinka hyvännäköinen. Kesällä rakkaudentunnustukseni jälkeen olin ehdottanut tapaamista (pelkkää normaalia tapaamista) hän torjui minut ja yritti näkiessämme olla etäinen.. Kunnes pommitin häntä viesteillä ja soitoilla.. Vastasi pitkällä viestillä puhellen aiheesta että on perheellinen. Kuukaudenpäästä hänen piilottelusta ja etäisyydestä näkiessämme kaveriporukalla, minä aloin ottamaan etäisyyttä, koska vieläkin pelkään hänen torjuvan minut.. Mutta hän olikin hieman läheisemmin. Hymyili niin veikeästi ja flirttailevasti, joka kerta kun katseemme kohtasivat. Tämä mies myös tuli näkiessä minut oma-aloitteisesti luokseni tervehtimään hymyillen suuresti, sanoi nimeni ja halasi. Jopa minunkin oli vaikea katsoa häntä.. Ja olla miehen ja hänen naisen kanssa juttelemassa kun mies tiesi tunteeni ja olimme jo pettäneet pusulla. Ajattelin pyytää tapaamista uudestaan. Olen ehkä kohtuuton, sillä haluaisin hänen pettävän naistaan kanssani, jotta saisin suuren fantasiani toteutettua, vaikka itse en kestä lukea näitä muiden pettämisiä. Tässä vaiheessa minusta tuntuu että jos minulla olisi joku, hän pettäisi minua, ymmärtäisin sen.. Koska itse tekisin aivan saman suuresta halustani. Minua ei huvita ajatus saada mälliä 2018373 kertaa mun "tulevalta oikealta poikaystävältä" vaan tältä mieheltä.. Oon mustasukkainen jopa sen menneisyydestä. Pystyisin pettämään ketä tahansa kyseisen henkilön kanssa mutta jos minulla olisi hänet, tunnen sydämensärkyä jopa ajatuksesta että minä pettäisin miestä josta puhun. Koska hän on kaikki mitä ikinä haluan! Mielessä myös käynyt naimisiinmeno & lapsen saanti hänen kanssaan JOKA EI KOSKAAN TULE TOTEEN. Rakastan häntä ylipaljon ja luulen etten koskaan tule pääsemään tästä yli sillä tätä on kestänyt pikku skidistä saakka! Olihan se suukko jo pettämistä! Ei tullut ajatelleeksi kun vasta vähän aikaa sitten että mehän ollaan jo petetty sen vaimoa.. Olen kyllä kiitollinen jo siitä että tiedän miltä hänen huulensa maistui. Ihan parhailta! Olin taivaissa vielä pitkään. Hänen itsealoitteinen suukko. 4 Sekunttinen himokas suudelma.. Oltiin rakastuneita vaikka tiedettiin suhteen olevan mahdoton. Hän sanoi ettei tunteille voi mitään. Tiedän jo että en ole hänelle mitätön.. Ehkä hän katuu suudelmaa.. Ehkä ei.. Yrittää välillä olla etäinen, jotta tunteet tuhkaantuisivat.. Mutta itse parhaani mukaan yritän saada miestä rakastumaan minuun. Olen sanonut hänelle kasvotusten rakastavani tätä mutta hän ei tiedä seksifantasioistani. .. Pelkään että hän katkaisee välit kokonaan jos kertoisin haluavani häntä. Vai miten te tulkitsette hänen käyttäytymisen? Nähään taas parin viikon päästä porukalla! Mutta miten saisin miestä kiinnostumaan enemmän ja saada kaksinkeskeisen tapaamisen niin etten olisi liian painostava?
PETTÄMISEN HALU
20
396
Vastaukset
- Huoh...
Älä viitti laittaa tätä pötköä kovin monelle palstalle enää.
- Youngg
Kunnollisia vastauksia pyydetään!
- sorry3
sori älä suutu tästä kuulostat takertuvalta
" Kunnes pommitin häntä viesteillä ja soitoilla"- sorry3
"Olen ehkä kohtuuton, sillä haluaisin hänen pettävän naistaan kanssani, jotta saisin suuren fantasiani toteutettua, vaikka itse en kestä lukea näitä muiden pettämisiä"
- sorry3
sorry3 kirjoitti:
"Olen ehkä kohtuuton, sillä haluaisin hänen pettävän naistaan kanssani, jotta saisin suuren fantasiani toteutettua, vaikka itse en kestä lukea näitä muiden pettämisiä"
"Mutta itse parhaani mukaan yritän saada miestä rakastumaan minuun"
- oå¨åpäöol
No tässä kunnollinen vastaus: olet rakentanut korvien väliisi jonkinlaisen oman todellisuuden koskien itseäsi ja tätä miestä. Mies on siis sinua reilusti vanhempi ja varmasti otettu nuoremman naisen huomiosta. Teet miehen reaktioista päätelmiäsi - mutta hänen todellisia ajatuksiaan et tiedä. Jokaiseen parisuhteeseen tulee arki jossain välissä ja johan olisi ihme, jollei liki 30 vuoden aikana tätä olisi millään tavalla tapahtunut. Mies elää ilmeisesti hyvin onnistuneessa parisuhteessa, koska ovat yhdessä edelleen - vai oikeastiko ajattelet, että mies on vaimonsa kanssa todella onneton?!
Herää nyt oikeasti haaveunestasi äläkä kaavaile tekeväsi yhtään mitään! Miehellä on vaimo ja perhe - sinun asiasi ei ole hänen kiinnostustaan herätellä. Kirjoitat "Oltiin rakastuneita vaikka tiedettiin suhteen olevan mahdoton" - siis neljän sekunnin suukko, jonka jälkeen mies otti takapakkia, saa sinut puhumaan rakastumisesta?! Mies on kertonut sinulle olevansa perheellinen, mikä nyt on, ettei se mene perille? Mies on sinulle ystävällinen, sinä teet omia tulkintojasi hänen pupiliensa asennosta... - 19+20
Naiset aina valittaa että miehet pettää mutta te naiset itse valitsette pettäjämiehiä.
Valitkaa ensi kerralla mukava ujo herkkä mies joka ei ole naistennaurattaja niin ei petä. Mutta sellaiset ei teille kelpaa joten jatkossakin tulette petetyksi.- niinpä varmaan
VAi ei ujot ja rehdin näköiset miehet petä. Höpöhöpö törmäsin juuri sellaiseen nössö tavikseen sikamaiseen monien kanssa pettäjään. Pettää vaikka seksiä kotonakin ja huomiota tarjolla yllin kyllin.
- Vinkki sulle AP
Et ehkä itse ymmärrä, mutta käytöksesi ei ole normaalia.
Sinä, sinä, sinä ja sinä... Elämässä on muitakin ihmisiä ja sinun tulee kunnioittaa nyt miehen päätöstä. Hän haluaa olla vaimonsa kanssa, EI SINUN.
Ihminen jota oikeasti rakastaa, haluaa myös kunnioittaa. Kunnioita siis miehen toivetta eli jätä hänet rauhaan. Näiden asioiden hyväksyminen kuuluu aikuistumiseen. Olet ilmeisesti kovin nuori vielä.
Käytöksesi on pakkomielteistä, olet oikeasti hullu tällä hetkellä!!! Mies voisi halutessaan ilmoittaa sinut poliisille ja hankkia lähestymiskiellon (koskee soittelua ja viestittelyä). Hän on nyt vielä ollut kohtelias ja varmasti otettu nuoremman naisen mielenkiinnosta. Siinä se, the end of story.
Hae itsellesi ammattiapua, että pääset tuosta pakkomielteestä yli!!!!- Youngyounc
En koskaan mikään normaali ollutkaan.. Ja täältä suomi24 kerran sain sellasen juorun että kyseinen mies olisi jo 5 vuotta sitten pettänyt vaimoaan
- 6573rt
Youngyounc kirjoitti:
En koskaan mikään normaali ollutkaan.. Ja täältä suomi24 kerran sain sellasen juorun että kyseinen mies olisi jo 5 vuotta sitten pettänyt vaimoaan
P-r-o-v-o.
- Youngwildz
6573rt kirjoitti:
P-r-o-v-o.
Mitä provo?
- yhtryhrsd
Youngwildz kirjoitti:
Mitä provo?
"Ja täältä suomi24 kerran sain sellasen juorun että kyseinen mies olisi jo 5 vuotta sitten pettänyt vaimoaan "
Siis ihan nimenkö kanssa täällä jossain juoruttiin, että mies on pettänyt vaimoaan 5 vuotta sitten ? - Ypuuug AP
yhtryhrsd kirjoitti:
"Ja täältä suomi24 kerran sain sellasen juorun että kyseinen mies olisi jo 5 vuotta sitten pettänyt vaimoaan "
Siis ihan nimenkö kanssa täällä jossain juoruttiin, että mies on pettänyt vaimoaan 5 vuotta sitten ?Kyllä! Tuola etsintäkuulutuksissa mikä onkaan.. Miehen nimi sanottiin, myös hänen vaimonsa.. Ja sanottiin kuinka monta lasta on. Joku sanoi "soittele!" Ja tänä vuonna minä yhdyin keskusteluun.. Ja minulle kommentoitiin vaan että "on pelimies!" Kyselin tarkempia tietoja että tunnistaisin onko tämä mies mutta keskustelu poistettiin. Ajattelin joskus tivata tuota mieheltä tästä mutta sitten päätin unohtaa koko jutun.. Kuka täysijärkinen kertoo miehen nimen ja pettämisen täällä.. Jos hänen vaimonsakin kirjoittaisi googleen miehensä nimen, on ehtinyt sen nähdä.
- Youngyounc
Ypuuug AP kirjoitti:
Kyllä! Tuola etsintäkuulutuksissa mikä onkaan.. Miehen nimi sanottiin, myös hänen vaimonsa.. Ja sanottiin kuinka monta lasta on. Joku sanoi "soittele!" Ja tänä vuonna minä yhdyin keskusteluun.. Ja minulle kommentoitiin vaan että "on pelimies!" Kyselin tarkempia tietoja että tunnistaisin onko tämä mies mutta keskustelu poistettiin. Ajattelin joskus tivata tuota mieheltä tästä mutta sitten päätin unohtaa koko jutun.. Kuka täysijärkinen kertoo miehen nimen ja pettämisen täällä.. Jos hänen vaimonsakin kirjoittaisi googleen miehensä nimen, on ehtinyt sen nähdä.
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4332967/PETT%C4MISENHALU%20HELP täällä kerroin pidemmän version
- Cirsicca
Oli hieman sekavaa tekstiä kun ei ollut jaotuksia, mutta vastaan mitä tästä ajattelen. Sinä et kuitenkaan loppupeleissä tunne tätä miestä, ajatuksesi hänestä perustuu illuusioosi rakkaudesta. Eli projisoit romanttiset haaveesi tässä miehessä toteutuvaksi. Et voi kuitenkaan tietää, onko hän sinulle se oikea. Voi olla että on, voi olla että ei. Mutta pystytkö sinä koskaan luottamaan häneen, jos hän pettää vaimoaan ja alkaa vehtaamaan kanssasi, ja joskus jopa ottaa eron vaimostaan?
- voi pientä
Pikkupimun pää taitaa olla pikkuisen sekaisin. Mitähän jos kohdistaisit kiihkeät tunteet ja haaveet seksistä ihan oman ikäisiin poikiin. Suosittele.
- Youngyounc
Ei onnistu. Tässä ollaan jo monta vuotta yritetty. Vaan hän mielessäni pyörii.
- harjoittelija vaan
Seksuaalikehityksen vaiheisiin kuuluu kaukoihastus jossa hekumoidaan tulisesti ihmisestä jota ei voi saada. Se on turvballista ja harjoittaa ihmistä oikeisiin ihmissuhteisiin silloin kuin hän ei ole ielä kypsä seurustelemaan oikeasti. Kaukoihastusvaihetta eletään yleensä 9-15 vuotiaana, mutta seksuaalinen kehitys on yksilöllistä ja joskus vaihe jää päälle aikuisiälläkin.
- Wilderr
Jumalauta ole hiljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466