Hei! Olen 16-vuotias, kerran viikossa zumbaa harrastava tyttö. Tuon ohjatun tunnin lisäksi zumbaan pari kertaa viikossa kotona, mm. kehittelen koreografioita n. 15-30min kerrallaan.
Paljonko tarvitsisin suunnilleen kaloreita päivässä?? Myös niinä päivinä kun en zumbaa? Pitääkö zumbattomina päivinä syödä vähemmän?
Olen 152.5cm/43kg. Olen tällä hetkellä tyytyväinen painooni.
Montako kaloria zumbaaja tarvitsee päivässä?
3
64
Vastaukset
- cuba libre
Ei pidä syödä sen vähempää kuin sambattominakaan päivinä. Tuo zumba nyt on sen verran pieni osuus muusta aktiviteetista, että sen perusteella ei voi tehdä arviota kulutuksestasi. Enkä usko, että muutenkaan sitä tarvitse. Se nyt riippuu siitä mitä teet ja jopa siitä mitä syöt. Syö siis kun on nälkä, syö terveellisesti.
Tunnin zumba kuluttaa ehkä 300kcal.
Ja hyvä, että olet tyytyväinen painoosi :)- diplomiliikkuja
cuba libreltä hieno vastaus ja todellakin on hienoa että ymmärrät olevasi sopivan painoinen :)) ei muuta kuin zumbaan iloa!
- Epävarma zumbaaja
diplomiliikkuja kirjoitti:
cuba libreltä hieno vastaus ja todellakin on hienoa että ymmärrät olevasi sopivan painoinen :)) ei muuta kuin zumbaan iloa!
Minkä muun aktiviteetin lisäksi?
Nuo ovat ainoita mitä viikon aikana harrastan liikuntaa. Joskus saatan käydä lenkillä (30min-1h)
En nyt ymmärtänyt :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202704
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70957Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää139942- 45881
- 61852
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe166789Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725