Hei! Olen 16-vuotias, kerran viikossa zumbaa harrastava tyttö. Tuon ohjatun tunnin lisäksi zumbaan pari kertaa viikossa kotona, mm. kehittelen koreografioita n. 15-30min kerrallaan.
Paljonko tarvitsisin suunnilleen kaloreita päivässä?? Myös niinä päivinä kun en zumbaa? Pitääkö zumbattomina päivinä syödä vähemmän?
Olen 152.5cm/43kg. Olen tällä hetkellä tyytyväinen painooni.
Montako kaloria zumbaaja tarvitsee päivässä?
3
66
Vastaukset
- cuba libre
Ei pidä syödä sen vähempää kuin sambattominakaan päivinä. Tuo zumba nyt on sen verran pieni osuus muusta aktiviteetista, että sen perusteella ei voi tehdä arviota kulutuksestasi. Enkä usko, että muutenkaan sitä tarvitse. Se nyt riippuu siitä mitä teet ja jopa siitä mitä syöt. Syö siis kun on nälkä, syö terveellisesti.
Tunnin zumba kuluttaa ehkä 300kcal.
Ja hyvä, että olet tyytyväinen painoosi :)- diplomiliikkuja
cuba libreltä hieno vastaus ja todellakin on hienoa että ymmärrät olevasi sopivan painoinen :)) ei muuta kuin zumbaan iloa!
- Epävarma zumbaaja
diplomiliikkuja kirjoitti:
cuba libreltä hieno vastaus ja todellakin on hienoa että ymmärrät olevasi sopivan painoinen :)) ei muuta kuin zumbaan iloa!
Minkä muun aktiviteetin lisäksi?
Nuo ovat ainoita mitä viikon aikana harrastan liikuntaa. Joskus saatan käydä lenkillä (30min-1h)
En nyt ymmärtänyt :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077763
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1126026- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 592997
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066