koetit ottaa minuun yhteyttä ja puhelin oli kiinni. Etkä saanut viestiä laitettua minulle kun olin kierroksella "tehtaalla". Tämä oli lyhyt työreissu siellä. Sitten takaisin kotiin. Käskin olla sinun ottamatta enää yhteyttä. Tästä on jo jokunen vuosi, mutta vanha suola janottaa...
Silloin...
11
435
Vastaukset
- kaske2
Ootko ihan pöhkö? Laita viestiä tai soita vanhalle suolallesi, puhelinnumerot harvemmin vaihtuu, tai jos vaihtuukin niin numerotiedustelusta saat uuden... Eikä hän uskalla ottaa yhteyttä suhun, kerta kielsit häntä!
- Odotan
Pistä viestä.
- T*m*
Missä odotetaan? Paikkakuntaa kehiin.
- oli se hyvä
Onneksi jätiti kertomatta paikkakunnan niin ei ole sitä pelkoa,
että Timosi löytäisit.- No mun
Timo asuu Turun seudulla...
- sepä se katsos
No mun kirjoitti:
Keskiverto Timo ehtii jokusessa vuodessa liikkumaan aika tavalla
joten en usko,että olen hän. - kaikkea sitä
No mun kirjoitti:
Fy faan..Tulee vähän turhan lähelle =/
- pukki t..o
EI kaikki timot ole gigoloita vaikka on työjohto tehtävissä ja kiertää maata ristiin rastiin,ne on vaan pukkeja.....
- R......
Ei kai vaa itärajan läheltä Timo :D ..
- pukki t..o
Hys Hys uus kierroksessa,mutta ei mikään lottovoitto,tyhmäkin vielä!
- T*m*
Oulussa kaipailen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252588Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231886Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua201308Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021203- 601023
- 2581013
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161010- 53950
- 146923