Pituus 155 ja kuppikoko E, ongelmana tällä hetkellä talvitakin löytyminen, kaikki takit "keikottaa" eteenpäin ikävästi.Samoin yleensä puserot, harvoissa on rintaleikkaukset eli tehty tilaa meloneille.Mistä löytyisi, koska olen pieni ja yleensä isojen vaatteet ovat myös vatsan kohdalta suuria ja minä en tarvitse siihen kohtaan ylimääräistä. AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!!
isorintaiselle takki
9
3049
Vastaukset
- anu
.."keikottaa"?
- pieni ja isor...
!keikottaa! Tarkoittaa sitä, että takki nousee tavallaan edestä ylös/ulos päin ja takaa menee takamusta pitkin, koska rinnat nostavat sitä edestä.
- Ruusu G
Suosittelen takin teettämistä. Se ei maksa oikeastaan yhtään sen enempää kuin laadukkaan takin ostaminen valmiina. Tosin henkkamaukan hintoihin ei pääse. Olen itse teettänyt täyspitkän hupullisen ja tekoturkissomistetun villaulsterin ja loppuhinnaksi materiaaleineen kaikkineen tuli 230€. lyhyemmän takin ilman turkiksia olisi saanut reilusti alle 200€.
Jos tarvitset bleiseria ja kauluspaitoja, suosittelen bravissimo.com:ia. Niillä on nimenomaan isorintaisten mallin mukaan tehtyjä. tilasin itselleni sieltä bleiserin alkusyksystä ja hyvin istuu.- pieni ja isor...
Kiitos asiallisesta vastauksesta, mutta löytyisikö suomalaisia tai suomesta vastaavia?
- Ruusu G
pieni ja isor... kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta, mutta löytyisikö suomalaisia tai suomesta vastaavia?
...en ole vastaaviin törmännyt. Muutama laatuvalmistajan ( kaaaaaallis...) takki on tullut vastaan, jossa on ollut niin reilut saumanvarat että on voinut ottaa ulos rintojen kohdalta, mutta taaskin olen mennyt ammattiompelijan pakeille - itse en moisiin pysty.
- hastalavistabeibi
Nyt ei oo kyse siitä mitä tienaa vaan miten käyttää tienaamat rahansa.
Ai pääsit oikeen 230 eurolla, tulipa halvaksi......OOKSÄ IHA PIMEE, mieti nyt
230e = n. 1380 mk
Mielummin pysyn ilman takkia ku pistäisin tollasia summia rahaa TAKKIIN !!!? - Ilmar
hastalavistabeibi kirjoitti:
230e = n. 1380 mk
Mielummin pysyn ilman takkia ku pistäisin tollasia summia rahaa TAKKIIN !!!?Onneksi itse olen melko normaalikokoinen.
Isojalkaisilla on samoja ongelmia, kengät on teetettävä jos niitä ei muuten löydy.
Pitkillä ihmisillä sama juttu.
Sama asia tässä, takki on teetettävä, jos haluaa istuvan takin.
Esimerkkinä oli turkiksin varustettu, sanottiin että ilman turkiksia saa halvemman.
Miten voit olla Suomen talvessa ilman takkia?
Entä kuinka sujuisi sinulla elo talvella ilman kenkiä tai vaatteita?
Oletko itse mahdollisesti "pimee"? - Ruusu G
hastalavistabeibi kirjoitti:
230e = n. 1380 mk
Mielummin pysyn ilman takkia ku pistäisin tollasia summia rahaa TAKKIIN !!!?Suomen talvi on pitkä ja pimeä. Käytän sitä takkia päivittäin välillä marraskuu- maaliskuu eli karkeasti laskien 5 x 30 d = 150 d. Sitten lasken sen takin hinnan jaettuna päivillä eli 230€ : 150 = 1.533... eli hintaa per päivä 1.60€. Ja tuo on vain vuodelta. Käyttänen sitä takkia ainaskin kymmenen vuotta, kestävä ja hyvin tehty kun on. Siinä todellinen kustannus häviää olemattomiin vuosien vieriessä. Lisäksi se raha kotimaisen ompelijan kassaan poikii kaikkea hyvää kotimaan talouteen. Toisin kuin se keskimäärin 60€ joka vuosi H&M:n kautta jonnekin lapsityöntekijöitä hyväksikäyttävien suuryritysten tileille.
Lisäksi: minun palkassani se 230€ kerran kymmenessä vuodessa ei tunnu missään. Jos ei sinulla ole rahaa, ole edes niin kohtelias että pidät kateutesi itselläsi. Kiljuisit niille, jotka pistävät 380€ Longchampin KÄSILAUKKUUN.
- Nupsu
olen itsekin aika isorintainen ja peppuki on näköjään turhan iso kun se ei nykyajan pitkiin takkeihin sovi (oma koko).en sitten kuiteskaan voi ottaa (jos jopa löytyisi) isompaa kokoa koska se on sitte kuin teltta ja aivan liian pitkä.voisin jopa pistää reilusti rahaakin siihen että saisin hyvän ja istuvan takin.muuten olen tosi iloinen kun tuli nämä isojen naisten osastot esim seppälään ja h&m:ään mutta se rintojen ja pepun ympärys vaatteissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741