meillä on avoin suhde, ja tapaamme ainoastaan seksin merkessä, rakastelemme kun tapaamme voimme olla paljaalla, ja mikä tunne se onkaan, silti molemmat menee ja tulee omia menojaan, tanssit kun käymme yhdessä ja yksin, ja olemme sopineet että kumpainenkin saa hakea vieraita naisia sekä miehiä, täysin vapaasti
tällä tavalla meillä toimii minua joskus kiihottaa kun naiseni tanssi lähellä vierasta miestä esin tangolla ja naisen ikatsoo hyvin mielellään kun itse tanssin tangoa vieraan naisen kanssa
meillä se toimii
4
544
Vastaukset
- Pois se minusta
Saako muitakin panna paljaalla:) Entä taudit? Onko naisesi niistäkin mielissään vai tuoko kenties itsekkin niitä tuliaiseksi :) ja kun ei aina tiedä mitä tuo ja mitä kenenkin sepaluksen ja haarakiilan alla muhii. Hyi olkoon:(
- Elämää yhdessä
Meillä on luotto suhde joka tarkoittaa sitä että vaikka molemmat tanssii vieraiden kanssa se ei johta eikä pidä johtaa seksiin.
Olemme tunteneet vajaat 10 vuotta kyllä sinä aikana oppii toiseen luottamaan ja tuntemaan toista, joten me nautimme :) toisistamme. - höpöhöpöjuttuja
Avoin suhde ei ole kuvaamasi tapaus, teillä fuckbady tms suhde ei avoin suhde. Avoimessa suhteessa on syvät tunteet kumppaniin, joka siis on kumppani eikä mikään "joku vaan" panokaveri.
Avoimessa suhteessa ei kahlita, siinä saa mennä myös omille menoilleen ihan vieraiden lakanoiden väliin mutta luottamus on silti tärkeä osa avointa suhdetta. - Väärin luulit
Ei tuo ole avoin suhde, vaan seksisuhde, eli ns. fuckbuddy-suhde. Avoin suhde on sellainen että ollaan ihan oikeassa parisuhteessa, mutta ollaan sovittu että saa eksyä myös vieraisiin sänkyihin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984