Sudatone selluliittivoide/geeli

Sudatone

Onko kenelläkään kokemusta Sudatonen selluliittivoiteesta tai geelistä?
On ainakin tosi kallista. Pitäisi olla ammattilaisten käyttämä ja poistaisi selluliittia nopeasti ja tehokkaasti.
Hinnasta huolimatta ajattelin kuitenkin tilata sitä Terveysteekin verkkokaupasta mutta olisi kiva kuulla myös muiden kokemuksia mikäli sellaisia löytyy =)

5

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sudatone

      Olenkohan myöhässä vastaukseni kanssa... Itselläni ei valitettavasti ole kokemusta ko. geelistä, MUTTA kokemusta on siitä, että täällä kotosuomessa kaikki hinnat ovat vähän yläkanttiin, eli kannattaa katsoa hintoja myös ulkomailta, esim. Amazon UK saattaa monessakin asiassa olla edullisempi ja tilaus on helppoa ja luotettavaa: http://tinyurl.com/p5vxkqb Samaa voi sanoa Saksan Amazonista: http://tinyurl.com/okymxjw Tosin, itse suosin UK:ta, koska kieli taittuu paremmin :)

    • aila60helena

      Tilasin Terveysteekistä tarjoushintaan ja kokeilin tänään eka kerran. Tuntuu tehokkaalta ja lämmittää kyllä mukavasti, ainakin luulisi selluliitin sulavan, mutta katsotaan mitä tapahtuu, kun käytän pidemmän aikaa.

      • selluElli

        Harkitsen tilaamista, oletko vielä tyytyväinen tuotteeseen?


    • KeskustelunAloittaja

      Kappas tästä on kiinnostunut muutkin :)

      Tosiaan, tilasin tuon geelivoiteen siinä marraskuussa.

      Ensimmäisellä käyttökerralla hierottuani geelin iholle, iho muuttui räikeän punaiseksi (mukaan lukien kädet!) ja alkoi järkyttävä kuumoitus kuin iho olisi liekeissä. Ja mulla kun jäi Terveysteekin tuoteselosteesta lukematta se että kuumoitus ja punoitus kuuluu asiaan niin olin kyllä aivan shokissa ja olin varma että laitoin geeliä joko liikaa tai sitten vain olin vakavasti allerginen jollekin ainesosalle. Henki siinä meinasi salpaantua ja oli pakko mennä kylmään suihkuun ja yrittää pestä jo imeytynyt geeli pois äkkiä.

      Noh, tuon ensi järkytyksen jälkeen aloin käyttämään geeliä päivittäin iltaisin suihkun jälkeen reisiin ja pakaroihin muutaman viikon ajan kunnes sen käyttö sitten jostakin syystä (laiskuuttani) jäi pois ja tuolla se geelipurkki kaapissa vielä odottaa.

      En huomannut niiden viikkojen aikana mitään radikaalia muutosta selluliitin näkyvyydessä, mutta ihan kuin se olisi kiinteyttänyt!
      Luulen että jos olisin orjallisesti käyttänyt geelin säännöllisellä käytöllä kerralla loppuun ja jatkanut senkin jälkeen olisi selluliitti saattanut vähitellen hävitä. Nimittäin sen verran tujulta tavaralta geeli vaikuttaa ja tuoksukin on aika äksyn lääkemäinen joka kyllä ikävästi lemuaa ja tarttuu mm. housuihin ja petivaatteetkin alkaa äkkiä tuoksahtaa siltä.

      Kaippa mä taas innostuisin käyttämään sen loppuun. Mutta pitää kyllä ostaa vinyyli hanskat joiden kanssa geeli levittää koska se on inhottavaa että kädetkin ovat aivan punaiset ja kuumottavat vaikka kädet pesisikin välittömästi aineen levityksen jälkeen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe