Terve! Tilasin 10 päivää sitten boohoo.com sivulta pari mekkoa, ja kyseisellä sivulla pystyy seuraamaan, missä paketti menee. Sivu väittää, että paketti olisi jo eilen tullut kotikaupunkiini, ja tänään kävin postissa, eikä sitä ole tullut sinne, neuvoivat menemään matkahuollon pakettipalveluun, eikä sitä ole tullut sinnekään. Mikä neuvoksi? Mihin teillä on tullut boohoo paketti? Vai pitäiskö viä vaan odotella..?
boohoo.com kokemuksia?
6
3278
Vastaukset
- hämmästyjä
Mites nämäm.suomi24.fi/node/133049235
- Voiko näin
Moi m.suomi24.fi/node/13049235
- Eijaksaodottaa
Olen itsekkin juuri tuossa samassa tilanteessa, tilauksesta myös tasan 10 päivää ja sivujen mukaan paketti olisi jo kaupungissa. Saapuiko paketti ikinä sinulle kärsimätön?
- Setä52v___
Toimituksessa menee äkkiä pari viikkoa. Toimituksen seuranta ei ole kovin kehittyneen oloinen, ensin päivityksiä ei tule ollenkaan ja sitten kerralla näkyy koko toimitus. Oletko jo bring.com sivun seurantakoodilla katsonut postin sivulta. Postikonttoriin paketti todennäköisesti Suomessa tulee. Pienenä vinkkinä, että Bring sivun package number -koodiin pitää lisätä kaksi nollaa eteen, kun Itellan lähetyksen seuranta sivulta katsoo...
- huijausta
Tilasin boohoosta 2.5. mekon hintaan 26 euroa (miinus 10 % tarjous), tänään mekon hinta 20 euroa. Punnan ja euron kurssi muuttunut 2.5.-5.5. välisenä aikana vain 0,02 %, mikä ei siis selitä hinnanmuutosta. Boohoohan kertoo muuttavansa punnissa ilmoittamansa "alkuperäiset" hinnat euroiksi kulloisenkin päivän kurssin mukaan - ei pidä näköjään paikkaansa, enpä enää tilaa sieltä mitään.
- pve
Palautin vaatteita 3kk sitten. Vieläkään en ole saanut rahojani takaisin, useista pyynnöistä huolimatta. Palautuksen (kallis) joutuu maksamaan itse. En todellakaan suosittele kenellekään näitä huonolaatuisia vaatteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394553Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5753483Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732191Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121764- 961606
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351588TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1621285OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976