Voiko pomo käskeä tekemään ylemmän henkilön töitä.
Eli ajatellaan tilanne missä johtaja käskee työntekijää tekemään työn mikä kuuluisi ylemmälle henkilölle (insinöörille) jonka työntekijä kyllä osaa tehdä. Voiko johtaja vaatia tekemään sen työn ja normaali palkalla vai miten tommonen tilanne kuuluisi mennä?
Pomo käskee tekemään ylemmän henkilön töitä
3
204
Vastaukset
- huonoon huutoon
Tuo käskeminen voi olla työpaikkakiusaakin, jos ei ole koulutusta ja kokemusta tehtäviin. Toisin sanoen kuormitetaan työtä ja on helppo arvostella jos ei osaa.Kysy luottamusmieheltä tarkemmin.
- Järkeä
Haasteiden antaminen ei ole koskaan työpaikkakiusaamista. Liika työn teettäminen niin että tehdään palkatonta ylityötä tms. on laitonta. Haasteiden antamattomuus voitaisiin lukea työpaikkakiusaamiseksi.
No miksei se ingenjööri sitten tee sitä?
Ei sitten näytä olevankaan niin vaativaa.
Jos työ on mielenkiintoista ja kivaa, mikset sitten tekisi. Jos otat haasteen vastaan, niin voit saada niitä lisääkin ja jossain vaiheessa (kehityskeskustelussa/palkkakeskustelussa) otat puheeksi kohtuullisen korvauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815