Miksi kynnys on niin korkea?

Nimittäin se, että olen palstan ainoa uskottava kirjoittaja. En olisi yhtään yllättynyt siitä jos minut palkittaisiin huomenna jollakin ritarin arvonimellä.

http://bit.ly/1vXA4pA

19

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kynnykset oikeasti ole kovin korkeita, se riippuu aika paljon siitä miltä korkeudelta niitä kattoo...
      Itekin niitä on tullu kateltua siitä horisontaalivinkkelistä ja kyllähän ne toisinaan vuorilta on näyttäneet, mutta aina on yli päästy, ***kele.
      Tosin muistaakseni joiltain osin kynnysten korkeus on rakennussäädöksissä määrätty, että toki ne sillon saattaa olla toisille korkeitakin tässä yhteiskunnassa...

      • Tänä päinävä on otettava huomioon helppo liikuttavuus myös netissä.


      • modelli kirjoitti:

        Tänä päinävä on otettava huomioon helppo liikuttavuus myös netissä.

        Se on kyllä totta ja mielestäni siihen ei ole kiinnitetty etenkään netissä riittävästi huomiota viranomaisten taholta, saati sitten suuremminkin mediassa. Telkkarissa kyllä on helppo vaihtaa kanavaa jotta löytyy joku liikuttava nopeasti liikkuva oravanraato tai muuta, mutta entä netissä? Ei mitään kontrollia...
        Roomalaisetkin sen jo ties, o tempora o vinum (tai jotain sinnepäin...)


    • Haluamatta tuoda itseäni esille, vaikka en olekaan Hollywood-tähti. Hollywood-tähti on esimerkiksi Robert De Niro. Mä en edes pyri olemaan sellainen. Jos haluaisin olla, olisin muuttanut sinne jo vuosia sitten. Jos sieltä tulee kiinnostavia duuneja, totta kai otan ne vastaan, mutta mieluumin vietän aikaani täällä palstalla.

      http://bit.ly/1widlXo

    • MisoGyyninen

      Tarkotit varmaan palstan paskin kirjoittaja? eh?

      • Puhu vaan omasta puolestasi! Jos en ole tätä aikaisemmin kysynyt sinulta, nimittäin mikä ameba sinun aivosi on syönyt....mietin vaan että osaan varoa.


      • Ole hyvä ja käy hakemassa olut jääkaapista...pistä se mun piikkiin, mä tarjoon.


      • modelli kirjoitti:

        Ole hyvä ja käy hakemassa olut jääkaapista...pistä se mun piikkiin, mä tarjoon.

        Kiitos, se onkin viimeinen olut.


    • Minä olen aina suosinut matalan kynnyksen paikkoja.

      Noh, tuliko prinssieverstin prenikkaa?

      • Ei tullut muuta kuin lihis kaikilla mausteilla rinnukselle,,,tai siltä toi puku ainakin näytti tänään.


    • Kis~kisu

      Hauska juttu. Sinähän olet varmaan ainoa palstan kirjoittaja, jonka jutut on pelkkää käsikirjoitettua fiktiota.

      • Millä todistat oman aitoutesi? Pistä kuvaa ja käsivarsinimmaria kehiin, niin kuin mekin olemme aikoinamme tehnyt joko palstalla tai privana.


      • modelli kirjoitti:

        Millä todistat oman aitoutesi? Pistä kuvaa ja käsivarsinimmaria kehiin, niin kuin mekin olemme aikoinamme tehnyt joko palstalla tai privana.

        tehty


      • modelli kirjoitti:

        tehty

        No et oo tosissas. Uskottavuus nimmarin tai kuvan kautta?

        Perustele mitä aitoa noissa on muka ollut. En ole nähnyt sellaista ainuttakaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        No et oo tosissas. Uskottavuus nimmarin tai kuvan kautta?

        Perustele mitä aitoa noissa on muka ollut. En ole nähnyt sellaista ainuttakaan.

        Ei koske sinua, koska olet uusi palstalla....pistän sulle privaa heti kun kerkiän.


    • Jee Jee

      Hyvää yötä, äijät, kis~kisu ja elisakettu!

    • Ritarikuntien ansiomerkkejä Suomessa jaetaan, mutta ritariksi ei valitettavasti lyödä. Tasavaltaisen hallitusmuodon puutteita. Miehen Logiikan Ritarikunnan ritari olis kyllä tyylikäs titteli. Vähän kuin F1-maailmanmestari tai Teemu Selänne.

    • X:llä

      Taxi tuli pihaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe