Onkohan työkaveri homppeli?

Ulos vain!

Ihmettelen yhtä työkaveria? Kännissä tuli juttua naisista, ollaan kaikki AT-miehiä, naurettiin kännissä miten naisia on vaikea miellyttää, ollaan kait laiskoja kun ei jakseta naisia naurattaa että saatais pimperoa (röhönaurua kännissä). Mutta tämä yksi kaveri on täysin hiljaa näistä naisjutuista vaikka on sosiaalisin hemmo meistä kaikista, juttelee naisille jne vaikka on sinkku. Facebookissakin se on aina "miesten kesken" kuvissa, kun kyse on lomakuvista, en ole tarkemmin katsonut ellei kuvissa ole aina sama mieskaveri? Eikä se tullut edes saunaan, mietin että jos se pelkää että heppi alkaa seisomaan? Semmoinen "Juha Föhr" mäinen mies.

Mietin sitä että eikö sen olisi helpompi olla kun tunnustaisi vain olevansa homppeli, ei se minua haittaisi, olkoon mikä on. Ihan ok tyyppi muutoin ja viisas. Mitä tuota nykyaikana piiloilemaan? Sama tyyppi se olisi minun silmissä siltikin!

21

1329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GayMonkey

Ehkä sitä ei kiinnosta avautua omasta seksuaalisuudestaan laumalle apinoita.

• olisikohan

Se, että kutsut toista "homppeliksi" selittää miksei kyseinen mahdollinen homo viitsi tulla kaapista ulos teidän porukassanne.

• ap.

No sehän on vain "sanonta" meidän heteromiesten kesken, vai pitäisikö kirjakielellä sanoa fiinisti että "homo"? Ellan lettas sentään?

• ap.

Juuri tuo alkaa kyrsimään että kaikesta helekkarin tikuista aletaan tekemään stten asiaa! Aaargh! Käsitellään sitten silikkihanskain tätä asiaa, jos on homppeli, sitten on ja ottaa asian itsekkin huumorin siivittämällä! Loppupelissä kyllä ymmärretään asia.

• JunttiJs JaistJaläpJ

Just tollainen junttimainen "hellanlettas sentään" -asenne ilman sofistikoitunutta hienotunteisuutta ei todellakaan edesauta kaapists ulostautumista.... t:Heteromies, jolla homokavereita

• ap.
        JunttiJs JaistJaläpJ kirjoitti:

Just tollainen junttimainen "hellanlettas sentään" -asenne ilman sofistikoitunutta hienotunteisuutta ei todellakaan edesauta kaapists ulostautumista.... t:Heteromies, jolla homokavereita

Eli homot on kuin ikään naisia? Niiden kanssa ei sovi miesmäinen huumori ja röhönauru ollenkaan, aina pitää miettiä ettei vaan loukkaa, pitää hetkonen.... "sofisti..",, eikun hetkonen "sofistikoitunee-sti", sti.., sofistikoituneesti puhua herkästi asioista?

Helekkari, on vaikeeta naisten kanssa, on se vaikeeta myös homojen kanssa.

• naamapalmu_t

Kukaan nykyaikainen ja edes hieman sivistystä omaava ihminen ei käytä solvaavia termejä vähemmistöistä. Samalla tavalla kuin venäläistä ei kutsuta ryss*ksi, mustalaista manneksi, aasialaista vinosilmäksi, afrikkalaista neek*reiksi jne. Mutta kirjoitustyylisi perusteella sinä käytät tuollaisia termejä huoletta.

• kunhan tuumin

Mun ja mun aviomiehen kaikki työkaverit on homoja. Työkavereita on 3. Hassu juttu.

• ätmi

Aviomiehesikin on todennäköisesti homo, koska seura tekee kaltaisekseen. Kannattaa joskus sängyssä vaivihkaa kokeilla sormilla, miten väljäksi hänen kakkaröörinsä on jo levinnyt.

• Tee homouskoe

Testaa! Ehdota sille pyllyseksiä. Jos se suostuu, niin sitten tiedät: homo mikä homo, ei muuta kuin pihalle seuraavassa YT:ssä.

• Jjjjs

Ei välttämättä ole. En minäkään viitsisi porukan kesken puhua tuollaisista aiheista.

• multitool

"Mähän vaan laskin leikkiä", "älä ny leikistä suutu", johooo...*katsoo pää takakenossa ja huitaisee laiskasti kädellään*.

• kikkeliäkö katsellaa

pakko kysyä käykö miehet keskenään saunassa itse haluan mennä naisen kanssa tai naisten kanssa mutta jos otan viinaa niin sauna ehdottelijalle voin antaa turpiin tai sieltä saa syyn tehdä riitaa ja antaa turpiin bubbeli poekaelle

• Janne J.

V*ttu peppupoeka mä laittaisin sua saunassa kuule häntäluun alle.

• pimpillinen

Eikö teillä ole kaveripiirissä saunailtoja poikien kanssa? Sellaisia joissa puhutaan naisista ja muista tärkeistä asioista.

• nainen on nainen
        pimpillinen kirjoitti:

Eikö teillä ole kaveripiirissä saunailtoja poikien kanssa? Sellaisia joissa puhutaan naisista ja muista tärkeistä asioista.

eikö ole kivemoi puhua naiselle tissi asioita ja puristella niitä ja lirkutella hänelle tai haluaakin kesken löylyjen pussata niin nainen joka on vieressä niin häntä voi pussata ja jos haluaa puhua kikkelistä ja esitellä sitä niin nainenhan on vieressä kyllä ainakin minä tykkään puhu pimppi asioita naisen kanssa kuin miehen ei miestä jaksa kovin kauaa katsella pakko päästä naisen luo

• Se pelkää teitä..

kiimaisia ätmejä kännissä.. saunaillassa.. Sheetana olisitte kenties raiskanneet sen homon perschiin!! Viisaasti homo väisti tilanteen..

• 3+8

Minua luullaan samoilla perusteilla homos.
      Tulen tosi hyvin juttuun naisten kanssa ja osaan keskutella asiasta kuin asiasta.
      Mutta minusta puuttuu joku että naiset näkisivät minut muunakin kuin kaverina.
      Nuorempa yritin iskeä kymmeniä naisia tuloksetta.
      Ja siitä pettyneenä en edes halua puhua tai innostua siitä kun kaverit vuoron perään kerskuu omilla seikkailuillaa.
      Itse en ole 35 vuoden iästä huolimatta edes seurustellut vaikka ystäväpiirissäni on naisia enemmän kuin miehiä.
      Monta vuotta olen tehnyt usemman ulkomaan matkan vuoteen ihan yhdestä syystä.
      Jossain ne tarpeet pitää minunkin tyydyttää kun kotimaiset naiset ei näe minussa mitään.

• Keep on rockin'

käytkö poeka Pattiksella pökkimässä? Vai Virossa lykkimässä? vai missä?

• 3+8
        Keep on rockin' kirjoitti:

käytkö poeka Pattiksella pökkimässä? Vai Virossa lykkimässä? vai missä?

Sekä että :) Norjassakin tulee pari kertaa kesässä pilkillä käytyä, siellä on vakio vuono.

• Taitaapa olla vain liian fiksu teitin seuraan.. Ei noita pillujuttuja itseasiassa monetkaan aikuiset miehet jaksa enää kauheasti jauhaa, niinkuin en minäkään.
      Ehkä niissä asioissa ei ole enää hänelle niin kauheasti mystiikkaa, toisin kuin teille.

En ymmärrä tätä juttua miks miehet haluaa työkavereiden kanssa keskenään saunaan. Itseeni inhottaa hikiset lihavat miehet. Saunon mieluummin yksin kotonani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5842
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5338
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      95
      3327
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57