kiira vaan voittaa !

Hienoa Kiira

No niin nyt tuli palaute Kiiralta voitto Zagrebissa:)! No?

9

196

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varovaisuutta
    • huomioitsija

      Lyhkärissä ei yhtään hyväksyttyä kolmoishyppyä, kerran pyllylleen.

      Vaparissa yksi kolmoisflip ja kolmoisritti. Siinä kaikki.

      Yhteensä siis kaksi onnistunutta kolmoishyppyä koko kisassa.

      Noh tuomarit halusivat hänet voittajaksi. Irvokas näytelmä.

      Halli Kroatiassa oli muuten käytännössä tyhjä, yhteensä muutama sata katsojaa parissa päivässä.

      Siinäpä tärkeimmät.

    • SMkulta taskussa

      Kisan taso B-luokkaa. 2 hyväksyttyä 3-hyppyä, ei asiaa maailman huipulle. Hyppytekniikka näytti aikasempaa huterammalta mutta voi olla että ei ole ehtinyt treenaamaan tarpeeksi ennen kisaa. Jäämme odottamaan. Toisaalta Korven ei tarvitse tehdä kun 2-hyppyjä SM kisassa niin voittaa.

    • jalat maassa

      Vaikka nuo EM- ja MM-rajat on saavuttanut, niin ei kai hän ole itsestään selvä valinta noihin kisoihin. Ei tietysti vielä poissuljettavakaan vaihtoehto, mutta on muistettava, että tällä hetkellä vaihtoehto muiden rinnalla. Joku muukin voi voittaa, olkoon rehellinen peli.

    • SMkulta taskussa

      On se selvä. Kukaan ei peittoa Korpea SB pisteissä jonka perusteella valinta tehdään. Korpi teki 167p kaksi puhdasta kolmoishyppyä. Saarinen 155p kahdeksan puhdasta 3-hyppyä. Korpi menee EM-ja MM-kisat, Saarinen junnu-MMt.

    • fdsfa

      Ensimmäinen kisa pariin vuoteen hankalien loukkaantumisten jälkeen ja tuloksena 24. SB-listalla ja vain(?) 10 pistettä vähemmän kuin PB-tulos. Ei nyt ihan huono suoritus kuitenkaan, mutta eihän se tietenkään kaikille mielensäpahoittajille riitä. Ei selvästi riitä Kiirallekaan, eikä pidäkään, mutta hänhän onkin itse urheilija.

      • Siitä saitte

        Kaikki paskapuhe Kiirasta vaan saisi jo pikkuhiljaa loppua muka turhien rahojen kahmijana jne! Tehkääpä perässä!


    • SMkulta taskussa

      Toivon että Korpi kehittyisi vielä paremmaksi hyppääjäksi mutta iän ja nykytekniikan valossa on vaikeaa. Voittoa voi aina vähän hehkuttaa mutta totuus on otettava huomioon. Kärkeen on kova tunku maailmalla. Suomessa nimi painaa. Taitoluistelussa sillä on suuri merkitys. Maailman huipulle pääsee nimellä mutta lisäksi pitää olla teknisesti kivenkova.Pidetään peukkuja joka tapauksessa.

      • On nähty jo

        Niin tai vapaamuurariperheestä, ulkopuolelta ei taida olla asiaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe