Naiset eivät vihaa meitä ätmejä

Totuus 2014

vaan pitävät meitä täysin neutraaleina, näkymättöminä ja harmittomina olentoina. Muistakaa, että läimäytyksiä, tylyjä pakkeja sekä "te kaikki miehet olette just tollasia en haluu vittu nähdä sua koskaan enää!!!!" -huutoja osakseen saavat miehet ovat AINA paremmassa asemassa ja lähempänä naisensaamista kuin ätmit joiden olemassaoloa naiset eivät edes huomaa.

22

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus 2014

Muistakaa, rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.

• Naisasialooseri.

Totta, itsestäänselvyys tuokin. Eikä hyvän vastakohta ole paha vaan se samainen välinpitämättömyys, mutta jos nainen on minua kohtaan välinpitämätön niin sitten joudun olemaan häntä kohtaan paha.

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Totta, itsestäänselvyys tuokin. Eikä hyvän vastakohta ole paha vaan se samainen välinpitämättömyys, mutta jos nainen on minua kohtaan välinpitämätön niin sitten joudun olemaan häntä kohtaan paha.

Sen kyllä huomaa trollauksistasi, ja varmaankin muidenkin jankuttajatrollien motiivina on saada aikaan jokin reaktio naisissa. Jos täällä olisi vain miehiä, kaikenmaailman "virgin pride or bust" -trolleja ei olisi.

• Mies-22v
        outsider1 kirjoitti:

Sen kyllä huomaa trollauksistasi, ja varmaankin muidenkin jankuttajatrollien motiivina on saada aikaan jokin reaktio naisissa. Jos täällä olisi vain miehiä, kaikenmaailman "virgin pride or bust" -trolleja ei olisi.

Ei kai ne mitään trolleja ole, itse ainakin ihan vakavissani haluaisin ensisijaisesti neitsyttä teininaista.

• Naisasialooseri.
        outsider1 kirjoitti:

Trolleja ei ole olemassakaan.

Trolleja ei ole olemassakaan.

Älyttömyys ei muutu faktaksi jankuttamalla.

• Naisasialooseri.
        outsider1 kirjoitti:

Älyttömyys ei muutu faktaksi jankuttamalla.

Kerrohan yksi"älyttömyyteni"joka ei olisi perusteltua faktaa. Tuo alapuolella oleva tekstinikin on täyttä totta ja tiedät sen itsekin, siksi et alkanut jankkaamaan vastaan siitä.

• yksisarvi
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Kerrohan yksi"älyttömyyteni"joka ei olisi perusteltua faktaa. Tuo alapuolella oleva tekstinikin on täyttä totta ja tiedät sen itsekin, siksi et alkanut jankkaamaan vastaan siitä.

Tarinasi ovat usein kertomuksia, miksei tosia? Mielipiteesi ovat ylijankutettua soopaa, mutta et käsittääkseni oli täällä puhumassa mielipiteistä, vaan tekemässä itsesi jotenkin näkyväksi ja siihen auttaa muita raivostuttavat 'mielipiteet'.

• tämä selvä
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Eli sinäkin tosiasiassa gimoitset noita naisia.

"Trolleja ei ole olemassa" on täysin älytön väite. Ei ihmisiä saa uskomaan mustaa valkoiseksi pelkästään toistelemalla.

Tarinasi ovat keksittyjä. Jos sinulla olisi noin paljon kavereita kuin annat ymmärtää, et olisi saanut skitsotyyppisen häiriön diagnoosia (kriteerinä on eristyneisyys). Tämä on vain yksi peruste.

• Naisasialooseri.
        outsider1 kirjoitti:

"Trolleja ei ole olemassa" on täysin älytön väite. Ei ihmisiä saa uskomaan mustaa valkoiseksi pelkästään toistelemalla.

Tarinasi ovat keksittyjä. Jos sinulla olisi noin paljon kavereita kuin annat ymmärtää, et olisi saanut skitsotyyppisen häiriön diagnoosia (kriteerinä on eristyneisyys). Tämä on vain yksi peruste.

Tarinani eivät ole keksittyjä vaan tosia, sinä vaan et halua uskoa sitä, että totuus on palstajuttujakin ihmeellisempää.

Ja asiat, joita toistelen ovat tosiasioita jotka olen aina perustellut, et pysty kumoamaan ensimmäistäkään väitettäni kuten juuri sen todistit.

Minulla on enemmänkin kavereita kuin mistä olen kirjoitellut, mutta olen myös jonkin verran eristynyt, tänäänkin olen vain ollut koneella kauppareissun lisäksi.

• Naisasialooseri.
        yksisarvi kirjoitti:

Tarinasi ovat usein kertomuksia, miksei tosia? Mielipiteesi ovat ylijankutettua soopaa, mutta et käsittääkseni oli täällä puhumassa mielipiteistä, vaan tekemässä itsesi jotenkin näkyväksi ja siihen auttaa muita raivostuttavat 'mielipiteet'.

Tarinani ovat tosia. Totuus on tarua ihmeellisempää. Kaikki mielipiteeni myös perustuvat tosielämän havaintoihin, joita olen tehnyt tässä jo kohta 15-vuotta siis miesten ja naisten välisestä kanssakäymisestä ja olen huomannut, että panoringit ovat tosia, seksin äärimmäisen epätasainen jakautuminen on totta ja että naiset eivät halua kokematonta miestä, tuossa vain muutama totuus

• Naisasialooseri.

Mikäs uutinen tuo oli? Itselleni ainakin tuo asia on ollut itsestäänselvyys aina ja olen siitä kirjoittanut jo vuosia sitten.

Tottakai mies, joka saa läimäytyksiä ja noita vihaisia huutoja on miljoona kertaa AT-miestä paremmassa asemassa koska hän on mies, nainen pitää häntä miehenä ja hän myös herättää naisissa voimakkaita tunnereaktioita. Ja se, että nainen vihaa jotain miestä ei todellakaan tarkoita sitä etteikö tämä himoitsisi miestä seksuaalisesti vaan ennemminkin voisi sanoa, että se nimenomaan tarkoittaa sitä, että nainen himoitsee kyseistä miestä.

Ja lähes aina nuo vihaiset huudot ja läimäytykset johtuvat siitä, että YTM on jäänyt kiinni panoringin pyörittämisestä vaikka nainen on lapsellisesti luullut olevansa kyseiselle sonnille ainut. Sitten nainen esittää vihaista ja sanoo, ettei halua enää ikinä nähdä vaikka oikeasti hän ajattelee miestä koko ajan ja toivoo tämän ottavan yhteyttä pikimmiten.

Tuosta pakkiasiasta olen kuitenkin hieman erimieltä koska näkymätönkin mies vois saada ne tylyt pakit. Nimittäin jos hän lähestyy naista eikä älyä lopettaa niin naisen on pakko noteerata mies jos haluaa päästä tästä eroon ja silloin ne tylyt pakit saattavat tulla.

Toki YTM:kin saa tylyjä pakkeja kun nainen esittää ettei muka kiinnosta, vaikka oikeasti haluaa miehen jatkavan yrittämistä ja hän voi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, ettei näyttäisi liian helpolta lutkalta.

• 12+8

"Tuosta pakkiasiasta olen kuitenkin hieman erimieltä koska näkymätönkin mies vois saada ne tylyt pakit. Nimittäin jos hän lähestyy naista eikä älyä lopettaa niin naisen on pakko noteerata mies jos haluaa päästä tästä eroon ja silloin ne tylyt pakit saattavat tulla."

-Aito ätmi eli kunnollinen mies ei koskaan yritä iskeä naista väkisin, vaan luovuttaa suosiolla. Kilteille ätmeille naiset sanovat kohteliaasti "Sori mutta kyllä se olis parempi jos me oltais vain kavereita. Joku saa susta upean poikaystävän joskus!" Sen sijaan jos mies yrittää tarpeeksi sinnikkäästi, hän ei ole ätmi koskaan ollutkaan ja se lopulta palkitaan.

• niin se menee

Vihaamme eniten sitä, ketä äsken rakastimme. Siksi naiset vihaavat miehiä joita myös rakastavat. Neutraalit miehet eivät herätä vihaa eivätkä rakkautta.

• alosia

Tuo on noita "rakkaudesta se hevonenkin potkii" juttuja, joita tytöille opetetaan kakarana kun jätkät kiusaa. Siitä kiusaamisesta pitäisi muka löytää jotain positiivista ja olla siitä imarreltu. Kyllä paska jätkä on paska jätkä ja sitä inhotaan ihan ilman kiinnostusta.

• eipäs ole
        alosia kirjoitti:

Tuo on noita "rakkaudesta se hevonenkin potkii" juttuja, joita tytöille opetetaan kakarana kun jätkät kiusaa. Siitä kiusaamisesta pitäisi muka löytää jotain positiivista ja olla siitä imarreltu. Kyllä paska jätkä on paska jätkä ja sitä inhotaan ihan ilman kiinnostusta.

Ei ole vaan petetyksi tuleminen syvän rakkauden jälkeen herättää suuremman vihan kuin, että ei olisi koskaan rakastanut.

• On ehkä siis jonkinlainen saavutus alempitasoisuudessa sekin, että minua on nainen läimäissyt poskelle. Kerran nimittäin pyysin yhtä kamunaista läimäisemään, kun halusin tietää miltä se tuntuisi. Sain sen ilmaiseksi, joten prostituutiosta ei ole kyse - ehkä jonkinlaista säälihyväksyntää?

• huoh___

pikemminki säälitään että teidän elämä pöyrii vaan joidenkin naisten ympärillä

• ei säälittävää

Helppo sanoa, jos itse elää parisuhteessa. Kylläisen on helppo nauraa, kuinka nälkäisen elämä pyörii pelkän ruuan ympärillä.

• Naisasialooseri.
        ei säälittävää kirjoitti:

Helppo sanoa, jos itse elää parisuhteessa. Kylläisen on helppo nauraa, kuinka nälkäisen elämä pyörii pelkän ruuan ympärillä.

Jos seksiä on oppinut pitämään itsestäänselvyytenä niin eihän se isolta jutulta silloin tunnu, eikä sitä edes tule ajatelleeksi. Ihan kuin juokseva vesikin, sitä pitää itsestäänselvyytenä, mutta päiväkin ilman, niin siitä tulee jo iso ongelma.

• Ex PUA

Tässä epäilemättä on jotain pointtia.

Tosin, voisin tuon naisen vihaisuuden jakaa aitoon ja sitten mainittuun teeskenneltyyn.

Postaukseni Pupen pommittamisesta, ja myös omakohtainen puppelilu osoittaa, että on sitä oikeaakin vihaa, mikä tosin voi puppe-tapauksessa johtua siitä, että nainen ehkä olisi muuten pitänyt sinusta, mutta itse taas laitoit itsellesi ylimääräisiä esteitä.

Mutta on myöskin tätä leikkivihaa. Jonka syitä täällä on hyvin arvottu.

Ätmin torjunta voi olla tosiaan tuollainen pyyhkäisy pois iholta, tai sitten vihainen reaktio, koska hypergaminen kiimavittu narsistisessa ylimielisyydessään aidosti suuttuu kun joku tasoisensa mies ei ymmärrä, että naiselle kelpaavat vain tasonsa yläpuoliset (eli naisen logiikalla, hänen "ansaitsemansa")miehet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      79
      1837
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1738
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      353
      1572
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1433
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1310
    6. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1300
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      67
      1182
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1109
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      100
      1067
    10. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1025
    Aihe