laihduttajille.
Olin laihdutus sivuilla mutta kurkkasin huvikkseni tänne, avasin vain muutaman jutun ja syöksyin heti okselle, kaikki lensi kaarena ulos.
Nyt ei tarvitse muuta kuin tulla näille ihanille sivuille, jos meinaa tulla nälkä.
Kylpyhuoneen ovi on kyllä pidettävä jatkuvasti auki, sillätavoin toimii hyvin.
Viikonlopun aikana laihduin ennätysmäärän 6 kg.
Vieläkin istun vedet silmissä ja yökkäilen.
Suosittelen henkilöille joilla on taipumusta naposteluun ja ylipainoisille.
Nyt kysynkin kärsiikö tätä supertehokuuria ottaa useammin kuin puolenvuoden välein, pelkäämpä että tämä on pitkävaikutteinen.
Ihanan mauttomia juttuja
Nyt sen tiedän. Huuhaa palsta paras tuki
9
531
Vastaukset
- NeitiX
muistat vaan pysyy pois netist ja syödä niinku ennenki.. ;)
Kerronko sulle salaisuuven ja lupaat olla kertomatta kellekkään?
Et edes man-of-mysterylle.. ;)
Nooh nyt se tulee..
Mää en tiijä mikä siin on mut mää oon niin jotenki kyllästyny tähän!?
Ei auttanu eres reisu tuos viikonloppuna..
Pitäiskö mun mennä sykiatrille? *kuiskii*- NeitiX
Man-of-Mystery kirjoitti:
Tee mitä teet - mutta palstan ilopilleri ei lähde Huuhaalta mihinkään - eihän? T. MM.
Oletko sää huulilta lukija vai mitä tää nyt on?
Ilopilleri,kuka ja missä?
Kerro heti niin teen ryydloikan sen lahkeeseen enkä päästä irti..
*mäkihyppääjä asennos* :) NeitiX kirjoitti:
Oletko sää huulilta lukija vai mitä tää nyt on?
Ilopilleri,kuka ja missä?
Kerro heti niin teen ryydloikan sen lahkeeseen enkä päästä irti..
*mäkihyppääjä asennos* :)>Ilopilleri,kuka ja missä?< Peilin eteen vaan, siellä hän on - ei kylläkään kannata hypätä mihinkään.......!
- NeitiX
Man-of-Mystery kirjoitti:
>Ilopilleri,kuka ja missä?< Peilin eteen vaan, siellä hän on - ei kylläkään kannata hypätä mihinkään.......!
*kiljasee*
Mennäänkö naimiseen? ;o) - Kaunotar
Mene ihmeessä kuiskiin jos siltä tuntuu.
Itsehän sitä parhaiten tietää mitä ehkä tarvitsee, siis toimeksi vaan.
Minä olen nyt niin onnellinen että en nyt oikein jaksa kiinnostua sinunkaan supsutuksistasi.
Minä olen nyt solakka ja tunnen itseni itsevarmaksi ja kauniiksi.
Suunnittelenkin josko me tyttöjen kanssa perustaisimme sellaisen neuvontapisteen tänne, muoti,kauneus,laihdutus ym.olen huomannut että sillä voisi olla kysyntää.
Meillä kun on ryhmässä asiantuntemusta joka alalle.
Keskustelisimme niitä näitä, joskus ajankohtaisia ja tottahan toki jokaiselle meiltä riittäisi kannanottoja. Me olemme niin avarakatseisia.
Oh, niin, olinkin ihan unohtaa. Ehkäpä meiltä sitten joltakin liikenisi hetkonen sinullekin.
- Manne manne
laihuttaja siehä törsäät muonoo.
elitarveen väärikäyttäjä oot. - Buli-Mikko
Juu. Kun on tuolla tavalla tyhjentänyt mahansa niin kohta on taas kamala nälkä. Ja silloin tulee syötyä oikein sikana.
- Rymy
saattaa loukata useita kirjoittajia. Palstan lukukokemuksen tavoitteenahan on perinteisesti ollut suihku MOLEMMISTA päistä ja kymmenen kilon painon menetys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722390Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831191Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44952
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767