kumpi on pahempaa:
- arvostella toisen vaatetusta vai arvostella toisen pilven polttoa?
- arvostella toisen painoa vai arvostella toisen luonteen piirteitä?
ja perustelut.
mielipiteitä arvostelusta
3
396
Vastaukset
- Toni
- Vaatetuksen arvosteleminen on pahempaa kuin pilven polton arvosteleminen. Kyllä rikollisia asioita saa ja pitää arvostella.
Henkilön vaatetus puolestaan on henkilön oma yksityinen asia, sen arvostelemiseen ei ole perusteita vaikka henkilön vaatetus kuinka ärysttäisi.
- Painon arvosteleminen on yhtä pahaa kuin luonteen piirteiden arvosteleminen. Edellisiin ei yleensä henkilö itse voi vaikuttaa.- kumpikampi
kyllä siihen painoon voi vaikuttaa jos ei ole mitään sairautta. Liikkuu enempi ja syö vähempi.
Miksi pitäisi arvostella?
Minusta arvostelu on pahasta, varsinkin negatiivinen arvostely. Ellen keksi mitään positiivista sanottavaa, olen mieluummin hiljaa.
Kysyttäessä voin antaa rehellisen arvioni, jos siihen liittyy parannusehdotus.
Arvostetaan mieluummin kuin arvostellaan, jookos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770