Hei!
Täällä kaipailisi pukeutumisneuvoja normaalin/urheilullisen ruumiinrakenteen omaava 26-vuotias nainen. En oikein vieläkään tiedä, mitkä vaatteet imartelevat kroppaani, joten mitä mieltä sinä olet? Taustatietoja: pituus 162, paino 65, rasvapros25, ri-vy-la 93-75-97. Hyvin istuvia housuja on vaikea löytää, mutta suht lihaksikkaiden pohkeideni takia arastelen käyttää hametta. Tähän mennessä olen viihtynyt istuvissa, takapuolta korostavissa farkuissa ja villapaidoissa/neuleissa, mutta olisi kiva saada jotain vaihtelua ja naisellista vivahdetta. Silloin tällöin haen lisäsenttejä korkonilkkureista (saappaat eivät ikinä mahdu pohkeiden takia x)) ja joskus innostun käyttämään halterneck-yläosaisia, hameosaltaan kellomaisia mekkoja.
Mitä pitäisi suosia, mitä välttää?
Tiedän toki, että saan pukeutua mihin vain, joten ei lähdetä liikaa sivuraiteille.
Lisäksi, toimin opettajana yläasteella, joten vaatetuksen pitäisi olla riittävän asiallinen ja uskottava. En hae mitään jakkupukutyyliä kuitenkaan:)
Kiitos avusta!
Tyylivinkkejä?
wherearemyclothes
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873428
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141936