Oon 26-v nainen ja oon alkanut miettimään, onko isäni käyttänyt minua hyväkseen lapsena. Mulla on ollut aina sellanen ajatus, että isä olisi jonain yönä tullut mun huoneeseen ja alkanut hipelöimään alapäätä. Oon jotenkin herännyt ja isä on poistunut huoneesta. Mutta ongelma on siinä, etten tiedä onko kyseessä ollut uni vai onko tapaus totta! Kerran olin nukahtanut illalla vanhempien sänkyyn ja heräsin yöllä siihen että vanhemmat harrastivat seksiä. Lähdin tilanteesta pois. En tiedä kuinka paljon se on vaikuttanut. Jokin aika sitten olin vanhemmillani nukkumassa päiväunia ja mulla oli unissaan käsi mennyt housuihin (ei mitn seksuaalista). Heräsin siihen että isä oli menossa vessaan mutta jäänyt tuijottamaan mua. Käännyin ympäri ja jatkoin unta. Mutta jopa tästä tilanteesta olen epäillyt onko se vain unta!! Koko lapsuuden isän läsnäolo on ahdistanut. En halua läheisyyttä. Olen aina ollut tarkkana että suihkun ovi on lukossa. Kerran isä hipelöi jalkaani pöydän alta kun söimme perheen kanssa samassa pöydässä. Teini iästä eteenpäin oon ollut tarkkana että isäni ei näkisi takapuolta tai muuten paljasta pintaa. Oon siis isän läsnäollessa pukeutunut väljiin vaatteisiin. Olen aina kokenut että isälläni on ollut erilainen suhde minuun kuin siskooni. Aina on ollut tunne, että isäni pitää mua seksuaalisesti kiinnostavana. Tämä ahdistaa kun en tiedä onko nuo totta vai olenko sekaisin? Olen kastellut milten 10v asti ja itsetyydytystä olen harrastanut tosi nuoresta joka on kummallista. Haluaisin tietää totuuden.
Isän ahdistava käytös
surullinentyttö..
2
381
Vastaukset
- werttirr
Kyllä se vanhempien seksikokemus on jäänyt mieleesi ja se on osittain traumatisoinut nämä luulot. En usko, että isäsi on sinuun kajonnut,
Tämä tulee kyllä selville suhteessasi isääsi; mistä pystytte puhumaan jne. Luulen, että sinulla on ollut vahva murrosikä ja se on tuhonnut välejänne. Ja vaikuttaa vieläkin, ajan myötä paranee - JOPAS jotain
ahdistuneisuus on oire ja tunne jostain epämiellyttävästä,isäsi on outo kyttäilemisineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722390Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831191Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44952
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767