Ehkä tämä kuuluisi Parisuhde-palstalle mutta linkitän tänne, koska tämän lukeminen tekee hyvää myös palstan miehille, jotka eivät osaa kuvitella rakastuvansa muihin kuin täydellisen kauniisiin nuoriin naisiin.
http://www.voice.fi/suhteet/liikuttava-kirjoitus-leviaa-netissa-koskettaa-lahes-jokaista-parisuhteessa-elavaa-naista/4/69241
Kaikille naisille
67
311
Vastaukset
- vanhan kurpan
haaveilua;)
Suattaa olla haaveilua joidenkin mielestä, mutta kyllä sitä kummasti tuohon suuntaan on ihtekkin toiminu miehenä.
- InhaKyynikko
pete_pjn kirjoitti:
Suattaa olla haaveilua joidenkin mielestä, mutta kyllä sitä kummasti tuohon suuntaan on ihtekkin toiminu miehenä.
Naiselle valehtelu on toimivan parisuhteen perusta.
- yöööööööööööök
Oksettava ämmä!
- ihme trollausta
tämässäkin ketjussa kurpalta.
- tarinasi kertoo
naispuolisesta turhapurosta;)
- Ex PUA
Ja taas näkyy hypergamisten kurppien tuplastandardit.
Itse yritetään nussia ylöspäin kuin mitkäkin opportunistiset loiset, ja sitten esitetään marttyyria. Onko naiset oikeasti noin lapsellisen itsekkäitä vaiko vain vajakkeja?
Minkälainen olisi niiden yksinäisten miesten kirje, jotka omasivat liian vähän naisen kiimavittua kostuttavia, hypergamian ja pinnallisuuden kannalta välttämättömiä elementtejä kuten ulkonäköä (mä en seurustele alle 190 cm miesten kanssa t: 158 cm pitkä ja leveä kurppa), rikosrekisteriä, rahaa ja/tai statusta?
Silloinhan nämä huorat ulvoisivat täällä "LOL mikä LUUSERI!!! Oo mies äläkä poraa!" ja menisivät takaisin kinuamaan ytmien ja jännämiesten panorinkien kynnysmatoksi.
Joten, helka, työnnä tuo linkkisi perseeseesi.- helka.. on..
palstan tyhmin kirjoittelija.
helka.. on.. kirjoitti:
Helka on palstan tyhmin kirjoittaja ja silti seitsemän miestä riensi avaamaan hänen naisille osoittamansa ketjun. Tosi johdonmukaista, pojat :D
- Naisen logiikka 101
helka kirjoitti:
Helka on palstan tyhmin kirjoittaja ja silti seitsemän miestä riensi avaamaan hänen naisille osoittamansa ketjun. Tosi johdonmukaista, pojat :D
Kerro, millä tavoin se ei ole johdonmukaista?
Naisen logiikka 101 kirjoitti:
Miksi kukaan lukisi omasta mielestään tyhmän kirjoittajan avaamia ketjuja? Siis sellaisen, jonka kokee rasittavaksi? En ainakaan itse avaa esimerkiksi NALlin ketjuja kuin korkeintaan vahingossa enkä vauvanpotkija-aiheisia, DF-kiusaamisia tai monia muitakaan joista jo otsikko ja/tai kirjoittaja kertoo että ketju on tyhmä.
- Naisasialooseri.
Ei pysty kertomaan koska tajusi itsekkin kuinka tyhmä ja epälooginen hän on.
Miksi kukaan lukisi omasta mielestään tyhmän kirjoittajan avaamia ketjuja? Siis sellaisen, jonka kokee rasittavaksi? En ainakaan itse avaa esimerkiksi NALlin ketjuja kuin korkeintaan vahingossa enkä vauvanpotkija-aiheisia, DF-kiusaamisia tai monia muitakaan joista jo otsikko ja/tai kirjoittaja kertoo että ketju on tyhmä.
- Hienoa oppia kyllä
helka kirjoitti:
Normaalissa elämässä ei tapaa yhtä tyhmiä naisia kuin sinä, saati sitten vanhoja kurppia. Siitä kiinnostus. On hienoa oppia lisää alemman sosiaaliluokan kurpan elämästä ja sen lainalaisuuksita ja valtavasta hypergamian hamuamisesta;)
- Naisasialooseri.
helka kirjoitti:
Minä ainakin luen ketjujasi saadakseni uudelleen ja uudelleen todisteita väitteilleni naisen tyhmyydestä ja epäloogisuudesta.
- voi jee tasoa
helka.. on.. kirjoitti:
Tämä on hyvin selvä juttu, ei ole, ex-PUA on.
- Äädämi
helka kirjoitti:
Saahan niistä kurppien fantasioista aina välillä hyvät naurut. Nauran minä invalideille ja kääpiöillekin. Samanlaista pikkuperverssiä tirkistelyhuumoria se on feministien ja muiden tollojen aivopierujen lukeminen.
- nauran aina kun
Äädämi kirjoitti:
Saahan niistä kurppien fantasioista aina välillä hyvät naurut. Nauran minä invalideille ja kääpiöillekin. Samanlaista pikkuperverssiä tirkistelyhuumoria se on feministien ja muiden tollojen aivopierujen lukeminen.
jännämies tekee naiselleen roskistempun.
- -M-
Naisten huono itsetunto tekee kaikesta hankalaa. Useimmat naiset miettivät vain virheitään ja siksi ovat uskomattoman passiivisia. Miehen tehtävä on vakuutella naisen kauneutta ja ihanuutta. Miehen hyvät ominaisuudet jäävät täysin sivurooliin kun kaikki aika kuluu naisen itsetuntoa paikkaillessa ja sen ympärillä pyöriessä.
- Salix
M on oikeassa, että naiset ovat hyvin epävarmoja itsestään. Sitä se ulkonäkökeskeinen maailma teettää. Omalta kohdaltani voin sanoa, että mieheni hyppää aviovuoteeseemme aina varmana siitä, että hän kelpaa minulle. Sixpack alkaa olla hänen kohdallaan pelkkä muisto, mutta hän on silti silmissäni aina yhtä ihana. Naisten olisikin hyvä ottaa vähän oppia miehistä tässä suhteessa. Ei menisi aika turhaan itseruoskintaan kun sen voisi käyttää parisuhteesta nauttimiseen. Kyllä ne miehet tykkäävät vanhenevistakin rouvistaan, vaikka palstalla muuta väitetään.
- -M-
Salix kirjoitti:
M on oikeassa, että naiset ovat hyvin epävarmoja itsestään. Sitä se ulkonäkökeskeinen maailma teettää. Omalta kohdaltani voin sanoa, että mieheni hyppää aviovuoteeseemme aina varmana siitä, että hän kelpaa minulle. Sixpack alkaa olla hänen kohdallaan pelkkä muisto, mutta hän on silti silmissäni aina yhtä ihana. Naisten olisikin hyvä ottaa vähän oppia miehistä tässä suhteessa. Ei menisi aika turhaan itseruoskintaan kun sen voisi käyttää parisuhteesta nauttimiseen. Kyllä ne miehet tykkäävät vanhenevistakin rouvistaan, vaikka palstalla muuta väitetään.
Yksi syy on myös miehen tunne-elämän vähättely. Siihen törmää jatkuvasti, mutta tässä yksi erimerkki. Nainen voi pitää ulkoisesti epätäydellistäkin miestä haluttavana koska on niin syvällinen ja herkkä ihminen. Mies ei tietenkään naisen mielestä kykene samaan.
- naisen tunne-elämä
-M- kirjoitti:
Yksi syy on myös miehen tunne-elämän vähättely. Siihen törmää jatkuvasti, mutta tässä yksi erimerkki. Nainen voi pitää ulkoisesti epätäydellistäkin miestä haluttavana koska on niin syvällinen ja herkkä ihminen. Mies ei tietenkään naisen mielestä kykene samaan.
Nainen kiihottuu jopa apinoiden parittelun katsomisesta. Siinä tietoa naisen tunne-elämästä. Mies ei kiihotu apinoiden panemisesta, mies on siis tunneköyhä eläin.
- Salix
-M- kirjoitti:
Ei pidä lähteä tuollaisiin vähättelyihin mukaan ja antaa niiden määritellä omaa elämää. Pitää myös osata puolustaa omia tunteitaan ja oikeutta niihin.
- eikös ätmit
Salix kirjoitti:
Ei pidä lähteä tuollaisiin vähättelyihin mukaan ja antaa niiden määritellä omaa elämää. Pitää myös osata puolustaa omia tunteitaan ja oikeutta niihin.
täällä sairaassa romantiikan halussaan juuri tuo esiin omia tunteitaan, ja niiden oikeutusta, sekä myös puolustavat oikeuttaan näihin arvokkaisiin tunteisiin.
- 2Standards
eikös ätmit kirjoitti:
täällä sairaassa romantiikan halussaan juuri tuo esiin omia tunteitaan, ja niiden oikeutusta, sekä myös puolustavat oikeuttaan näihin arvokkaisiin tunteisiin.
He eivät saa, koska he ovat miehiä.
- -M-
Salix kirjoitti:
Vähättelyt ovat vähättelyjä vaikka niihin ei lähtisikään mukaan. Ainahan sitä voi puolustaa oikeuttaan vaikkapa siihen että huomionosoitusten tulisi olla edes suurin piirtein tasapuolisia. Lopputulos näissä vaatimuksissa taitaa kuitenkin olla useimmiten se että nainen menettää mielenkiintonsa.
- Suuri tietäjä
naisen tunne-elämä kirjoitti:
Nainen kiihottuu jopa apinoiden parittelun katsomisesta. Siinä tietoa naisen tunne-elämästä. Mies ei kiihotu apinoiden panemisesta, mies on siis tunneköyhä eläin.
Mies nimenomaan kiihottuu apinoiden panemisesta. Siitähän hiv on lähtöisin.
- miehet miten
onnellisia kanssanne naiset ovatkaan. Oppikaa miehet.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014010417898251_vi.shtml - Te Naiset
Rakkaus voi yllättää ulkomailla.
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/haluatko_naida_miljonaarin_matkusta_tanne - BURN! :D
Facebookista, kauniin naisen sanomana:
"Ihan oikeesti... Mun mielestä tää lässytys vois jo loppua. Kukapa ei haluaisi kiinteää ja hyväkroppaista vaimoa ilman selluliittia ja raskausarpia??"- Salix
Nuorina ja nätteinähän sitä yleensä avioidutaan. Kyse onkin siitä, että vaimo ja mies kumpikin voisivat tuntea itsensä puolisonsa haluamaksi vielä sittenkin kun nuo täydellisen kiinteät päivät alkavat olla takana.
- Samalta
Salix kirjoitti:
Nuorina ja nätteinähän sitä yleensä avioidutaan. Kyse onkin siitä, että vaimo ja mies kumpikin voisivat tuntea itsensä puolisonsa haluamaksi vielä sittenkin kun nuo täydellisen kiinteät päivät alkavat olla takana.
"Niin, mutta sitä lähinnä hain takaa että tää somessa tapahtuva jatkuva esillenostaminen on mennyt vähän yli. "Miehet haluavat muodokkaan naisen" on saanut aivan uuden ulottuvuuden. Jopa ylipainoiset naiset kuvittelevat nykyään olevansa hyväkroppaisia. "Kelpaan tälläisenä kuin olen" mutta hyvät naiset! Kumpi mielummin: lihaksikas timmi mies vai kaljamahan omaava sohvaperuna? Mielestäni on kunnioittavaa toista osapuolta kohtaan pitää itsestään huolta myös avioliiton aikana."
- Salix
Samalta kirjoitti:
"Niin, mutta sitä lähinnä hain takaa että tää somessa tapahtuva jatkuva esillenostaminen on mennyt vähän yli. "Miehet haluavat muodokkaan naisen" on saanut aivan uuden ulottuvuuden. Jopa ylipainoiset naiset kuvittelevat nykyään olevansa hyväkroppaisia. "Kelpaan tälläisenä kuin olen" mutta hyvät naiset! Kumpi mielummin: lihaksikas timmi mies vai kaljamahan omaava sohvaperuna? Mielestäni on kunnioittavaa toista osapuolta kohtaan pitää itsestään huolta myös avioliiton aikana."
Nykyisin on muodissa äärimmäisen laiha naisvartalo. Kukaan ylipainoinen nainen ei varmastikaan kuvittele olevansa sen ihanteen mallinen. Ei silti pidä antaa päälleen sylkeä, vaikka ei kauneusihannetta vastaakaan. Jokainen päättää itse kuinka paljon aikaa ja energiaa on valmis uhraamaan ulkonäön eteen.
Soisin silti naisille sen, että viihtyisivät vanhenevissa kehoissaan. Nainen, joka ei koko ajan mieti riippuvia rintojaan ja raskausarpiaan, on parempi seksikumppani kuin itseään häpeilevä ihminen. Pysyy liitto parempana kun on tasapainoa elämässä. - 2standards
Salix kirjoitti:
Nykyisin on muodissa äärimmäisen laiha naisvartalo. Kukaan ylipainoinen nainen ei varmastikaan kuvittele olevansa sen ihanteen mallinen. Ei silti pidä antaa päälleen sylkeä, vaikka ei kauneusihannetta vastaakaan. Jokainen päättää itse kuinka paljon aikaa ja energiaa on valmis uhraamaan ulkonäön eteen.
Soisin silti naisille sen, että viihtyisivät vanhenevissa kehoissaan. Nainen, joka ei koko ajan mieti riippuvia rintojaan ja raskausarpiaan, on parempi seksikumppani kuin itseään häpeilevä ihminen. Pysyy liitto parempana kun on tasapainoa elämässä.Eli nainen saa vaatia timmiä miestä, mies ei saa vaatia timmiä naista?
- Salix
2standards kirjoitti:
Eli nainen saa vaatia timmiä miestä, mies ei saa vaatia timmiä naista?
Jokainen saa valita puolisokseen niin timmin ja urheilullisen ihmisen kuin haluaa, sehän on selvä. Kunhan muistaa, että jokainen myös vanhenee. Ettei ihaile vain sitä puolison timmiä kroppaa ja kun se alkaa rapistua, koko rakkaustarina kaatuu kuin korttitalo.
- Lue kaikki
Salix kirjoitti:
Jokainen saa valita puolisokseen niin timmin ja urheilullisen ihmisen kuin haluaa, sehän on selvä. Kunhan muistaa, että jokainen myös vanhenee. Ettei ihaile vain sitä puolison timmiä kroppaa ja kun se alkaa rapistua, koko rakkaustarina kaatuu kuin korttitalo.
"Mielestäni on kunnioittavaa toista osapuolta kohtaan pitää itsestään huolta myös avioliiton aikana."
- no big deal
Harvassa on naiset joilla ei ole kumpaakaan. Ne ovat pieniä virheitä joita on monilla, ei ne maailmaa kaada, kukaan ei ole täydellinen. Ei edes mallit tai missit, siitäkin huolimatta he ovat kauniita.
- Jokaisella on myös
Salix kirjoitti:
Vaihtaa plösähtynyt kurppa keskivartaloltaan timmimpään misuun.
- ei voi mitään
"Minä olen saanut neljä lasta ennen kuin tapasin mieheni."
"Koskettaa lähes jokaista parisuhteessa elävää naista"
No, tuo ei miehenä ole minun unelmani, joten elän mieluummin yksin. - Ikisinkku M
En voisi hyräillä tuon naisen korvaan koska:
- "Kävin viimeksi suihkussa kaksi päivää sitten (muistelen)"
- "Jos Maailman kaunein vaimo -kilpailu järjestettäisiin, minut varmasti diskattaisiin ihan jo säärikarvojeni pituuden perusteella."
- "Minä olen saanut neljä lasta ennen kuin tapasin mieheni."
- "Farkkuni ovat kokoa 38. Minulla on monia tukisukkahousuja."
- "Samalla, kun me vaimot mietimme, että meidän pitäisi olla kauniimpia, seksikkäämpiä, kuumempia, laihempia tai kiinteämpiä, miehemme ajattelevat, että olemme todella seksikkäitä juuri sellaisina kuin olemme."
Tuo nainen ei edes yritä olla miellyttävä miehensä silmissä, elää kuin pellossa ja saa ansaitsematonta huomiota ja tuo viimeinen kohta on väärin, sen mies ihan varmasti ajattelee että se olisi seksikkäämpi kun edes vähän yrittäisi.- Salix
Painelehan Ikisinkku Stepfordiin. Kyllä tavallisessa arjessa joskus jäävät säärikarvat ajelematta ja jopa hiukset kampaamatta. Olen itse joskus valvonut muksun kanssa imetysaikoina niin, että olin väsynyt, yltä päältä maidossa ja kaikkea muuta kuin tyylikäs. Sain silti kuulla olevani maailman kaunein nainen. Tiesin ettei se ole totta, mutta silti se lohdutti kaiken sen univelan keskellä.
- Ikisinkku M
Salix kirjoitti:
Painelehan Ikisinkku Stepfordiin. Kyllä tavallisessa arjessa joskus jäävät säärikarvat ajelematta ja jopa hiukset kampaamatta. Olen itse joskus valvonut muksun kanssa imetysaikoina niin, että olin väsynyt, yltä päältä maidossa ja kaikkea muuta kuin tyylikäs. Sain silti kuulla olevani maailman kaunein nainen. Tiesin ettei se ole totta, mutta silti se lohdutti kaiken sen univelan keskellä.
Kyllä toki joskus voi jäädä, se on ihan ymmärrettävää mutta se taas ei että leuhkii pitkin maailmaa sillä ja kyllä minun on aika vaikea ymmärtää tuotakin ettei ihminen muista milloin on viimeksi suihkussa käynyt. Erikoisolosuhteissa voisi ymmärtää ettei kahteen päivään enhdi suihkuun mutta normaalielämässä en ymmärrä tuollaista. Tuo imetysaika on sellainen että sen toki voi katsoa erityisolosuhteeksi mutta tuolla juttuaan levittävällä naisella taitaa olla ihan normaalia esiintyä mahdollisimman suttuisena. Ja kyllä minäkin varmaan kertoisin sellaisen naisen olevan maailman kaunein joka minulle tekisi lapsen mutta jos muille vääntää neljä niin aika vaikeaa se olisi sanoa.
- Salix
Ikisinkku M kirjoitti:
Kyllä toki joskus voi jäädä, se on ihan ymmärrettävää mutta se taas ei että leuhkii pitkin maailmaa sillä ja kyllä minun on aika vaikea ymmärtää tuotakin ettei ihminen muista milloin on viimeksi suihkussa käynyt. Erikoisolosuhteissa voisi ymmärtää ettei kahteen päivään enhdi suihkuun mutta normaalielämässä en ymmärrä tuollaista. Tuo imetysaika on sellainen että sen toki voi katsoa erityisolosuhteeksi mutta tuolla juttuaan levittävällä naisella taitaa olla ihan normaalia esiintyä mahdollisimman suttuisena. Ja kyllä minäkin varmaan kertoisin sellaisen naisen olevan maailman kaunein joka minulle tekisi lapsen mutta jos muille vääntää neljä niin aika vaikeaa se olisi sanoa.
Ehkä nainen vain kärjisti tarinassa tilannetta, jotta saa sen miehen osoittaman rakkauden ehdottomuuden ymmärrettäväksi.
Siihen uusperhekuvioon en ota kantaa kun en asiasta tiedä. - Ikisinkku M
Salix kirjoitti:
Ehkä nainen vain kärjisti tarinassa tilannetta, jotta saa sen miehen osoittaman rakkauden ehdottomuuden ymmärrettäväksi.
Siihen uusperhekuvioon en ota kantaa kun en asiasta tiedä.Jos kärjisti niin sittenhän se valehtelee ja koko jutun suloisuus onkin vain pelkkä kupla. Ehkä se onkin joku Angelina Jolie joka on laittanut itseironisen jutskan nettiin ja nyt sen perusteella sitten kaikki naiset jättää itsensä täysin hoitamatta, se on heidän mielstään oikein kun sekin pullukka neljän lapsen äiti sai kuulla olevansa maailman kaunein.
- en kerro
Ikisinkku M kirjoitti:
Jos kärjisti niin sittenhän se valehtelee ja koko jutun suloisuus onkin vain pelkkä kupla. Ehkä se onkin joku Angelina Jolie joka on laittanut itseironisen jutskan nettiin ja nyt sen perusteella sitten kaikki naiset jättää itsensä täysin hoitamatta, se on heidän mielstään oikein kun sekin pullukka neljän lapsen äiti sai kuulla olevansa maailman kaunein.
Angelina Joliehan onkin oikeasti ihan hirveä suttupytty.
Usko tai älä, hän on boheemi, joka ei käy joskus viikkokausiin suihkussa ja haju on sen mukainen. Tykkää vedellä kalsarikännejä pieruverkkareissa.
Vertauksesi meni siis hieman metsään :D - Ikisinkku M
en kerro kirjoitti:
Angelina Joliehan onkin oikeasti ihan hirveä suttupytty.
Usko tai älä, hän on boheemi, joka ei käy joskus viikkokausiin suihkussa ja haju on sen mukainen. Tykkää vedellä kalsarikännejä pieruverkkareissa.
Vertauksesi meni siis hieman metsään :DMuistelisin jostain lukeneeni että Brad ainakin on toisinaan aika ruokkoamaton kuvauksissa niin ettei muut oikein kestä olla sen lähelläkään, siinä valossa on kyllä ihan mahdollista että Angelinakin jättää hygienian vähemmälle. Minusta kyllä vakiintuneessakin parisuhteessa pitäisi kunnioittaa kumppaniaan sen verran että muistaa peseytyä, muutenhan se pikkuhiljaa menee siihen "että en mä kun ei toikaan", siinähän sitten suttuillaan yhdessä mutta paljon mukavampaa olisi molemmille kun kumpainenkin haluaisi näyttää mahdollisimman hyvältä toisen silmissä.
- ätmi
Tiivistelmä kirjoituksesta:
"Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minun mieheni minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minun mieheni minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minun mieheni minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä..."- ätmi
Unohtui vielä lisätä, että tuo nainen ei rakasta miestään. Hän rakastaa sitä, että hänen miehensä rakastaa häntä.
- juuri näin
ätmi kirjoitti:
Unohtui vielä lisätä, että tuo nainen ei rakasta miestään. Hän rakastaa sitä, että hänen miehensä rakastaa häntä.
Mies on pahimman luokan aisuri ja nuolee vanhan kurpan röörit.. No joo, ei tuollaista ole oikeasti olemassakaan. Vanha kurppa provoilee kirjoituksessaan kuin tämän ketjun aloittanut vanha kurppa.
ätmi kirjoitti:
Hyvin kiteytetty. Juuri tämmöinen mielikuva minullekin tuosta naisesta tuli.
- nähty on
Tä oli erinomainen tapaa osoittaa miten nirsot ätmit ovat. Tiedän miksi Helka sen tänne toi. On olemassa kuitenkin miehet, oikeasti kiltit ja kunnolliset, tunteelliset ja syvälliset jotka eivät takerru ulkonäköön, entiseen elämään, vaan aidosti rakastavat ja välittävät. Ätmit voivat jatkaa valittamista, nirdoilua ja käteen tyhjentämistä, kun normaalit ihmiset nauttivat elämästä, tunteista, yhdessä olosta, jopa läskien ja ruman naaman kera. Jos persen koko on rakkautta tärkeämpi niin voiko olla pinnallisempi ja nirsompi kuin ätmi. Turha itkeä ettei ole hyviä naisia ja ei kelpaa kellekään, teille ei kelpaa kukaan.
- Kiltti atm
Taas meitä ätmejä haukutaan nirsoiksi. Tosi asia on että jokaine nainen on nirso oli ruma tai ei. Naiset ei vaan vastaa vaikka itse kiinnostuisin naisesta. Rumat naiset haluaa niitä komeita bodattuja miehiä jotka popsii stereoideja salilla. Mies ei ole nirso koska nainen aina valitsee miehen. Mies ei voi tehdä mitään jos naista ei vaan kiinnosta. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia ja loput on jännämiehiä josta naiset kiinnostuu koska eivät osaa ajatella kuin pillullaan.
En jaksa ottaa kantaa palsta terminologiaan, se ei oo koskaan mulle auennut.
Eihän nainen ole esine vaan ihiminen. Joskus aikoinaan palstaa lukiessani, kommennteista paistoi pelko tutustua naiseen ihmisenä ei kohteena.
Mikä ihme naisissa on niin pelottavaa, että heitä pitää mollata tai dissata? Rakastaminen tai edes rakastuminen ei voi syttyä, elleivät ihmiset uskalla kohdata ihmisinä. Onhan parisuhteita luotu aivan perinteisesti tarvepohjaltakin, varsinkin agraariyhteiskunnassa. Silloin molemmilla sukupuolilla oli selvä rooli tai enemminkin muotti. Nykyisin se on mennyttä. Et voi odottaa muottiin vlettua vastakappaletta, vaan pitää uskaltaa ulos kuorestaan.- --------------
"On olemassa kuitenkin miehet, oikeasti kiltit ja kunnolliset, tunteelliset ja syvälliset jotka eivät takerru ulkonäköön, entiseen elämään".
Niin on, tältäkin palstalta löytäisit lukemattomia "ätmejä" joista kukaan ei odota naiselta täydellistä ulkonäköä, koska kukaan tässä maailmassa ei ole täydellinen. Aina, siis varmasti aina, löytyy joku joka on rikkaampi, kauniimpi, hoikempi tms.
Sinun entiseen elämäänkään tuskin kukaan palstan "ätmeistä" haluaisi takertua. Saisit pitää aivan omana tietonasi sata entistä seksikumppaniasi ja ennen kaikkea ne viidelle eri miehelle synnytetyt seitsemän kakaraa. Ketään täysjärkistä sinkkumiestä ei sinun entiseen elämään kiinnostaisi takertua.- Miehissä on eroa
"Niin on, tältäkin palstalta löytäisit lukemattomia "ätmejä" joista kukaan ei odota naiselta täydellistä ulkonäköä, koska kukaan tässä maailmassa ei ole täydellinen. "
Eivät odottaa? lue kommentit uudestaan "hyi, mikä ämmä, läski karvoineen luule olevansa". Ei tullut mieleen, että mies välittää naisesta vaikka läskinä karvoineen, koska varmasti nainen on se arvoinen. Ja jopa toisen miehen 4 lasta eivät hetkauttaneet miehen rakkautta. Pystytkö itse sellaiseen? Tuskin.
Ja mitähän sinä muka täysjärkinen voit tietää minun elämästä? Täysjärkisyys ei todellakaan kuva sinun ajattelua. - InhaKyynikko
Miehissä on eroa kirjoitti:
"Niin on, tältäkin palstalta löytäisit lukemattomia "ätmejä" joista kukaan ei odota naiselta täydellistä ulkonäköä, koska kukaan tässä maailmassa ei ole täydellinen. "
Eivät odottaa? lue kommentit uudestaan "hyi, mikä ämmä, läski karvoineen luule olevansa". Ei tullut mieleen, että mies välittää naisesta vaikka läskinä karvoineen, koska varmasti nainen on se arvoinen. Ja jopa toisen miehen 4 lasta eivät hetkauttaneet miehen rakkautta. Pystytkö itse sellaiseen? Tuskin.
Ja mitähän sinä muka täysjärkinen voit tietää minun elämästä? Täysjärkisyys ei todellakaan kuva sinun ajattelua.Hienon ihmisen tunnistaa siitä, että tämä ei tiedä milloin on käynyt suihkussa.
- mies_79
Miksi naisia oikein kehotetaan näyttämään huonolta? Eihän miehiäkään kannusteta vaan juomaan kaljaa ja lihomaan jne.
Tekstissä annetaan kuva, että naiselle on lähes mahdotonta näyttää hyvältä. - kAshg
Eihän tuossa ole mitään erikoista. En minä jättäisi vaimoani vaikka olisi tuossa kunnossa, en vaan harrastaisi seksiä hänen kanssaan. En kiihotu suttuisista ja raskausarvista täyttyneistä naisista, jotka eivät viitsi edes päivittäin peseytyä kaikkine ihroineen.
Se ei silti poista sitä, että nainen voi muuten olla ihmisenä mukava ja jos häneen olisin rakastunut ja suhteen aloittanut niin en häntä silti jättäisi ainakaan jos lapsia jo on. Paritteluun ei silti tarvitse suostua. - ykstoista plus neljä
Nuoret miehet ovat hyvin visuaalisia. Aikuistuttuaan ja vanhemmiten järjelliset miehet alkavat viehättyä myös muulla tavoin itselleen täydellisistä naisista.
Ensinnäkin ihmisten maku muuttuu vanhemmiten, joten useimmiten oman ikäisetkin näyttävät hyvältä, eikä vain parikymppiset, kuten parikymppisenä.
Toisekseen ihastuminen ja rakastuminen on kaksi eri asiaa.
Kolmanneksi ulkonäön merkitys vähenee ja henkisen puolen merkitys lisääntyy suhteen syvetessä.
Neljänneksi tuon "maailman kauneimman" voi ymmärtää monella tavalla. On yleisen kauneusihanteen mukaista kauneutta ja ihastumisen ja rakastumisen värittämää kauneutta.
Jep, Rouva Ratikka on mielestäni oikein kaunis, kauniimpi kuin koskaan kuvittelin saavani. Puhumattakaan, että olisin ansainnut. Ei hän sitä silti välttämättä kaikkien mielestä ole, eikä hän missikisoissa pärjäisi. Ehkä pitäisikin sanoa, että hän on paras minulle.
Luulen, että ainakin osa naisista ymmärtää tämän kauneusasian toisin ja valitettavasti oman itsetuntonsa tappioksi.- ryppis
Epämääräinen aloitus, en avaa linkkiä.
- mielinkielin mies
Kaunis kirjoitus, jossa tiivistyy se mistä rakkaudessa on oikeasti kysymys. En ihmettele, että herätti täällä monissa miehissä ällötys reaktion. Täällä monet miehet eivät ymmärrä mistä rakkaudessa on kysymys. Kun on jäänyt ilman hyväksyvää rakkautta, mielen täyttää katkeruus ja viha.
- Sonne
Itse en ymmärtänyt kirjoituksen pointtia, koska se oli liian selvä:
Markkinaosuus todellisuudessa on suurempi kuin illuusioissa ja marginaaleissa.
(Naurua)
Liikuttavaa tuossa kirjoituksessa on minusta vain tuon naisen jatkuvaa tukea kaipaava itsetunto. Eli mies saa jankata joka jeesuksen päivä tuolle naiselle että hän on kaunis, ja silti nainen tuntuu olevan vähän siinä rajoilla että uskoisko vai eikö uskoisi.
Mitäs sitten jos mies unohtaakin tuon joku päivä sanoa? Päätteleekö nainen heti ettei mies enää pidä häntä kauniina ja rakastettavana, ja pistää eron vireille saman tien?
No juu, eihän tuo tietty ollut jutun varsinainen pointti, eikä kirjoittajakaan varmasti tarkoittanut että tällaisiin epäolennaisuuksiin takerruttaisiin. Mutta olipahan nyt mielestäni vain jotenkin ärsyttävän lapsellinen ja miesten tunne-elämää väheksyvä kirjoitus. Lisävitutusta tietysti aiheuttaa ihan puhdas kateus siitä että hyvässä parisuhteessa oleva nainen saa kuulla tuota kauneusjankutusta vaikkei sille olisi objektiivisessa mielessä mitään katetta, kun taas sinkkunainen ei tuota kuule koskaan, vaikka olisikin kroppa kunnossa ihan ilman raskausarpa ja kaksoisleukoja.- koko juttu
on keksittyä tarinointia ja trollaus.
- susta on...
...tosiaankin tullut Ikiksen naispuolinen vastine :-(
- bnvcbncbn
Sillä on ätmi miehenä. No choice, but win-win. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073