Onko terveellistä? makeutettu sukraloosilla tms. kaloreita 2kaloria desilitrassa... onkohan noista haittaa laihdutukselle jos esim pari kertaa viikossa juon litran tönikän?
JUISSI SOKERITON terveellisyys
3
366
Vastaukset
- cuba libre
Ei siitä laihdutuksellisesti ole vaikutusta kuin se 2kcal/dl. Sen jatkuva lipittäminen ei ole terveellistä. Voi sitä juoda vaikka päivittäin, kunhan nyt huomioi ettei se terveystuote ole. Itse kiskoin Pepsi maxia surutta ja laihduin yli kilon viikossa. Ei se ainakaan lihottanut. Joillain se saattaa lisätä ruokahalua tai makeanhimoa ja jatkuva lipittäminen vaikkapa insuliiniresistansia, mikä ei ole toivottavaa. Nykyään juon lähinnä vettä, halvempaa ja terveellisempää.
- diplomiliikkuja
Mitä tuota miettimään, heitä huiviin vaan ei se sinun laiharia kaada. Voit kyllä normi täysmehuakin juoda eikä siitäkään varmaan tule ongelmaa:)
- Ennemmin keinomakeaa
Aika paljon kaloreita on täysmehussa, mutta ravintoarvot vähissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166163- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan891877En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1881037- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708