Joulukortti exälle

Mietin vain

Mietin tässä, ensimmäistä "erojoulua" viettäessäni, lähettääkö joulukorttia exälle/lasten isälle vai ei.
Kummemmin en enää hänen kanssaan tekemisissä ole, mietin vain, onko tämä jotain kohteliaisuutta, jota pitäisi pitää yllä?
Miten muut tekee?

6

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaimo perheineen

Kai se riippuu monesta asiasta. Onko yleensäkin joulukorttien lähettelijä, oliko ero riitaisa , riittääkö tekstari tms.

Omalta osalta olen kyllä joulukortin lähettänyt. Toivottajina joko Minä, Tyttö ja Poika (=lapset) tai Minä perheineen jne. Eli olen lähettänyt kortin lapsilta ja minulta.

• joulukortit postiin

Hei!
      Minä en lähetä exälle eikä olla missään tekemisissä. Olen kyllä joulukortti-ihminen, lähetän paljon kortteja ja saan niitä. Hoidin korttirumban yksin avioliitonkin aikana.

Lähetän kortteja niille, joita haluan muistaa ja pitää ystävyyttä yllä.

• joulukortit postiin

Selityksenä vielä, että tuskin exä paljon mitään ajattelee. Joku aikuisista lapsista saattaa lähettää hänelle kortin, mutta hän ei ole käsittääkseni jakanut uutta osoitettaankaan vanhoille tutuille. Hän ei itse lähetä kortteja ja olisi luultavasti vain kiusaantunut, jos hänelle lähettäisin.

• Etikettiä

Miksi ei saisi olla kohtelias?, Fiksu nainen ylläpitää itse asialliset kohteliaat välit lastensa isään.

Asiallinen persoonaton joulukortti, kuten kynttilä tms rauhaisan persoonaton, jos ex tietää niiden kuuluvan jokaiseen jouluun, ei haittaa. Pelkästään hyvää joulua (sinulle ja perheellesi) tv:xx Se on ihan hyvä osoitus, että asiallisia ollaan, ilman riitaa.

• petetty.....

En välitä lähettää pettäjälle korttia. Tuskin sitä edes kaipaakaan.

• poppopp

En tosiaan lähetä. Mutta jos haluat lähettää, niin lähetä ihmeessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe