Mietin tässä, ensimmäistä "erojoulua" viettäessäni, lähettääkö joulukorttia exälle/lasten isälle vai ei.
Kummemmin en enää hänen kanssaan tekemisissä ole, mietin vain, onko tämä jotain kohteliaisuutta, jota pitäisi pitää yllä?
Miten muut tekee?
Joulukortti exälle
6
354
Vastaukset
- Vaimo perheineen
Kai se riippuu monesta asiasta. Onko yleensäkin joulukorttien lähettelijä, oliko ero riitaisa , riittääkö tekstari tms.
Omalta osalta olen kyllä joulukortin lähettänyt. Toivottajina joko Minä, Tyttö ja Poika (=lapset) tai Minä perheineen jne. Eli olen lähettänyt kortin lapsilta ja minulta. - joulukortit postiin
Hei!
Minä en lähetä exälle eikä olla missään tekemisissä. Olen kyllä joulukortti-ihminen, lähetän paljon kortteja ja saan niitä. Hoidin korttirumban yksin avioliitonkin aikana.
Lähetän kortteja niille, joita haluan muistaa ja pitää ystävyyttä yllä.- joulukortit postiin
Selityksenä vielä, että tuskin exä paljon mitään ajattelee. Joku aikuisista lapsista saattaa lähettää hänelle kortin, mutta hän ei ole käsittääkseni jakanut uutta osoitettaankaan vanhoille tutuille. Hän ei itse lähetä kortteja ja olisi luultavasti vain kiusaantunut, jos hänelle lähettäisin.
- Etikettiä
Miksi ei saisi olla kohtelias?, Fiksu nainen ylläpitää itse asialliset kohteliaat välit lastensa isään.
Asiallinen persoonaton joulukortti, kuten kynttilä tms rauhaisan persoonaton, jos ex tietää niiden kuuluvan jokaiseen jouluun, ei haittaa. Pelkästään hyvää joulua (sinulle ja perheellesi) tv:xx Se on ihan hyvä osoitus, että asiallisia ollaan, ilman riitaa. - petetty.....
En välitä lähettää pettäjälle korttia. Tuskin sitä edes kaipaakaan.
- poppopp
En tosiaan lähetä. Mutta jos haluat lähettää, niin lähetä ihmeessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669