Rakastunut kaveriin

Toivoton tapaus

Olen siis korviani myöten rakastunut kaveriini, joka on aikamoinen naistenmies. Hän vitsailee julkisesti naisseikkailuillaan, minulle hän on näyttänyt myös pehmeämmän puolensa, miehen joka kaipaa rakastavan suhteen. En rakastu kehenkään helposti ja olen yleensä itse ollut se, joka ei ole ollut kiinnostunut. Meillä on ollut friends with benefits tyylinen suhde aina toisinaan, koska olen ajatellut, että onhan sekin tapa olla hänen lähellään kuin ei olla laisinkaan. Olen koittanut unohtaa hänet ja tapailla muitakin, mutta jotenkin suhde kenenkään muun kanssa ei tunnu oikealta. Typeränä menin kerran myöntämään tunteeni ja hän ei sanonut asiaan oikein juuta eikä jaata, muuten kuin että etenee asioissa aina hitaasti. Asiaa ei helpota, että joudun myös kuuntelemaan hänen avautumisiaan suhteesta, jota hän haikailee, mutta ei kuitenkaan ole varma tunteistaan. Välillä tuntuu, että hän on kiinnostunut minusta, mutta mahtaakohan se olla todellista kiinnostusta.Suhteemme ei ole oikein kaverisuhde eikä rakkaussuhde. Voiko tällainen toimia? Kannattaako minun odottaa tuleeko suhteesta jotain vai unohtaa koko juttu?

6

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 050-6895###

      Unohda

    • yksipuolista

      Kunnon keskustelu, vaikkapa pikku riitakin, puhdistaa ilmaa.
      Tällä menolla huomaat joku päivä olevasi neli-viisikymppinen vanhapiika, lapseton ja katkera. Pelimiehesi onkin valinnut jonkun nuoremman, tai lopullisesti osoittanut sitoutumiskyvyttömyyden.
      Rakastat ja olet itse tunnetasolla sitoutunut tähän komeaan ystävään. Mieti, mieti, mitä elämäsi on 5-10 vuoden päästä. Mieti kun vielä on aikaa muuttaa asioita elämässään.

    • Toivoton tapaus

      Jotenkin osasin odottaakin, että ei siinä ole järkeä. Tunteita on vaan niin vaikea unohtaa kun on niin paljon tekemisissä. Kaipa se on vain yritettävä repäistä laastari kerralla; puhuttava asiat halki ja jatkettava elämää ilman tätä ystävää....

    • Lopeta!

      Ei tule toimimaan, unohda!

      Kyllä sun järkikin sen sanoo!
      Sulla palaa ihan selvään punaiset valot, miksi yrität jatkaa toivotonta tapausta.

      Tekee kipeetä 10 päivää, sen jälkeen se on ohi!

      • Heruuks- todellaki

        Juu, itsekin tiesit mitä tehdä. Nyt mies saa sinulta kumppanuutta, ystävyyttä, tukea, seksiä... Ilman velvollisuuksia. Miksi hän haluaisi vaihtaa sopimuksen huonompaan? Mutta mieti mitä itse suhteelta saat ja tyydytkö siihen, sillä selkeästi muuta ei ole tarjolla. Jos olisi, olisitte jo pari.


    • Pierre Bien

      Olet rakastunut kaveriisi juuri sen vuoksi että hän on niin arvaamaton ja epämääräinen, etkä oikeastaan voi saada häntä. Jos hän muuttuisi nyt ja alkaisikin deittaamaan pelkästään sinua, vannoisi ikuista rakkautta ja olisi pikku puudelisi, kyllästyisit parin kuukauden jälkeen, kokisit ahdistusta ja jättäisit sen ja haluaisit olla vain kaveria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1375
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      81
      931
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      827
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      74
      773
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    8. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      704
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe