Miksi olen niin ujo naisten seurassa että en löydä ketään? Jätkien kanssa uskallan puhua mutta kun olen vaikka treffeillä täällä Imatralla niin en ikinä keksi mitään sanottavaa. On vaan pitkä hiljaisuus. Olen 29 vuotias mies ja noin 180 pitkä ja painan 87 kiloa. Olen hyvässä työpaikassa ja tulen erittäin hyvin toimeen. En ole koko ajan töissä joten aikaa olisi toisellekin ihmiselle. Tein hieman mallintöitä joitakin vuosia sitten mutta jos niissä haluaa menestyä pitää muuttaa ulkomaille joten lopetin ne. Juon hyvin harvoin enkä polta.
Tuo teksti saattaa osittain kuulostaa että olen liian ylpeä. Voin sanoa että en ole sellainen tyyppi
Mikä minussa on vikana?
15
418
Vastaukset
- 6+14
Miehien on pakko olla rohkeita, ulospäinsuuntautuneita ja sosiaalisesti taitavia ja itsevarmoja löytääkseen naisen, karu fakta.
Itse löysin kerran kivan ja söpön naisen nettideitistä yhden kuukauden tapailuun mutta se meni niin että nainen teki ensin aloitteen ja jopa treffien jälkeen oli se joka lähetti aina viestit ensin. - Airam1
Itse tykkään naisista jotka tekevät aloituksen
- korvatsoseessa
Perseitäkin on historian kuluessa paistettu pannulla. Oletkos huomannus Saturnuksen maahanmuutosta, kuinka perunatkin soseutuvat. Mutta kyllä, ei joo onhan siellä kivaa kun on sosetta korvissa, perunamaalla ilman sipulia taikka kissaa
- nuolisitkokinkkua
Oletkos tosiaan sellainen perseilijä, että jaksat vieläkin jauhaa paskaa lattian nuolemisesta? Jokainen tykkää erilaisista asioista. Muistan, kun serkkuni luuli kohtalokseen tulleen suomen kuninkuuden. Oi sitä perseilyn määrää. Nykyään hän asuu Ruotsi-maassa. Naiset rakastavat perunoita, niin simppeli se juttu vain on. Koita nyt edes ensi vuonna hangata niitä syyliä sillä rälläkällä pois, eivät ne siellä perseessä niin mieluisilta tunnu. Syö pirkan pahvisieniä, lähes yhtä hyvää kuin penisilliini jauhelihapurkista.
- hemulin oikea käsi
nuolisitkokinkkua kirjoitti:
Oletkos tosiaan sellainen perseilijä, että jaksat vieläkin jauhaa paskaa lattian nuolemisesta? Jokainen tykkää erilaisista asioista. Muistan, kun serkkuni luuli kohtalokseen tulleen suomen kuninkuuden. Oi sitä perseilyn määrää. Nykyään hän asuu Ruotsi-maassa. Naiset rakastavat perunoita, niin simppeli se juttu vain on. Koita nyt edes ensi vuonna hangata niitä syyliä sillä rälläkällä pois, eivät ne siellä perseessä niin mieluisilta tunnu. Syö pirkan pahvisieniä, lähes yhtä hyvää kuin penisilliini jauhelihapurkista.
Rapsuta, rapsuta vaan, poika,
et ole väärennetty kansanedustaja, joten äläs nyt viitsi repiä persettäsi. Ajattelepas asiaa kuin nelijalkaista kebabrullaa. Olet apina, joka ei tykkää naputella sormia lattiaa vasten. Sinut tulisi selvästikin julistaa kirkonkiroukseen. Muistat varmaankin ne reformaation ajat silloin viime vuosituhannella? Aivan, et tainnut tykätä siitä silloin...
- himtsu4480
Mutta entäs sitten sopulit eduskunnassa? Tonttujen kuningas rakastaa raakoja perunoita. Neljäs yhdeksättä kinkkukin katoaa kuin simapullon korkki perseeseen. Ovatko sukkasi huonoa terästä vai miksi tulet tänne taikatemppujasi esittelemään? Mene mieluummin Ylä-Tiibetin kaupungintalolle paistamaan nakkeja pinaattikeitossa.
Miksi naisille pitäis olla jotain sanottavaa? Eikö niiden kanssa voi vaan keskustella, siis jutella ihan normaalisti. Naisetkin ovat ihmisisiä, luulen niin :)
- hemulin myyrälapsi
Sinun oikeutesi lattiamme myymiseen on lähes mitätön kuten liitutaulun virka aakkosissa. Ymmärrä, ettei sinun kaakaosäkkisi piirretyt silmät ole legiitti käsite. Polvesi olisi nähtävästi pitänyt keittää koirille kaapojen eilisiltana. Liity jäseneksi sierainpöllöjen, jos hiusvärisi on pysyvää mallia.
- NäinMeillä
"mutta kun olen vaikka treffeillä täällä Imatralla niin en ikinä keksi mitään sanottavaa. "
Jokainen on imarreltu kun muut ovat kiinnostuneita hänestä. Kysele siis treffikumppanisi elämästä, työstä harrastuksista, lapsuudesta jne. Sitten voit kertoa omaistasi. Noissa on yleensä puheenaiheita noin ensimmäiseksi vuodeksi. - oikeuttagorilloille
Pidä sinä vain se kuraperseesi siellä viimeisessä risteyksessä. Se valotolppa minkä söit oli kallista tehdasruokaa. Olisiko mukavaa, jos sinuakin haukuttaisiin limsapyllyksi sukusi edessä? Niinpä, lue vain niitä talikoita, kun et näköjään muuhun pysty. Paskaa korvissaa....tralalalalaaaa...
- oppeliini1
Mieti lista mahdollisista keskusteluaiheista edeltäpäin. Kysy toisten/toisen mielipidettä eri asioista, ( jotka olet edeltäkäsin suunnitelut ja joista haluaisit itsekin tietää enemmän ja olettaisit muiden olevan kiinnostuneita).
Matkustelu, tyopaikalla sattunutta, ruoka, kirjat, elokuvat, tv-ohjelmat, internetti, joulu ja sen vietto erilaisuuksineen, urheilu, olympialaiset, suosikkisävelmät jne jne jne jne (jopa sää aikoja sitten vallinnut jääkausi :) listaa voi jatkaa ja jatkaa.
Alussa ei kannata viedä keskustelua henkilokohtaisuuksiin (kuka haluaisikaan tietää peräpukamistasi tai sinulla ei ole ollut tyttoystävää aiemmin ) pidä keskustelu vain yleisissä ja kiehtovissa asioissa.
Kyllä se siitä! - minnepaskakäppäili
Mitäs hittoa tämä nyt on? Voit täyttää ne kottikärrysi vaikkapa pinaattipihveillä, jos haluat. Minnekäs se mukipoika nyt käppäili? Niin, suklaata mussuttamaan. Tosimiehet eivät banaania pörskytä. Mutta joo, olihan se paskaämpäri mukavan näköinen. Nähdään Raahen hulavannetehtaan pizzeriassa.
Ciao! - ryssäperseilijä
No johan on perseestä ettei voida sipuleita kaupitella. Pikkulapsetkin perunaa rakastivat ennen vanhaan. Oletkos ajatellut, että vika onkin korvissasi, eikä naisten silmissä. Jos et kerta kestä pinaattikeksejä perseessäsi, älä myy paholaisen sipuleita pyhäpäivänä. Sen se Matteuskin kielsi meiltä. Äläs perkele jaarittele kissojen takajaloista. Persuksen kiesus sentään.
- katuvainen
Pyydän anteeksi, että trollasin tätä ketjua tyhmyyksissäni moninaisilla käyttäjänimillä. Olen myös käynyt itse erinäisillä käyntikerroilla antamassa kaikki viestieni saamat tykkäykset, (ihan tiedoksesi), jotta tiedät, etteivät ''ihmiset'' oikeasti ole antaneet sille yhtäkään plussaa. Täten lupaan, etten tästedes trollaa. Anteeksi. Anteeksi.
- juunu
Naiset on ihmisiä siinä missä miehetkin, älä jännitä tai mieti liikaa sanomiasi. Kysele toisesta, hän luultavasti kyselee myös sinusta. Tärkeintä on osoittaa, että olet oikeasti kiinnostunut treffiseurastasi. Itse olen jättänyt tapaamatta uudestaan sellaisia miehiä, jotka ovat puhuneet treffeillä vain itsestään.
Ja se keskustelu on ihan yhtä paljon myös sen toisen osapuolen hartioilla. Jos kummallakaan ei ole toisilleen mitään sanottavaa, ei treffikumppani ole luultavasti se oikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702537
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472070Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa701866Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2511579- 681395
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2971330- 721248
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371143Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1241083- 741005