etsin ihmistä joka osaisi piirtää tatuoinnin ja kuuntelisi mun toiveita tatuoinnin suhtee.. mulla on kuva tatuoinnista mutta paperille pitäs saada tai kuvana vaikka puhelimeen..! oisko ketään ei ole iso tatuiointi 15x5cm.. viis senttii sinne tänne varaa :D
tatuoinnin piirtäjää..
13
1658
Vastaukset
- piirtäätaidolla
Mene liikkeeseen, ja siellä pyydät tatuoijaa piirtämään kuvan haluamasi kaudeksi! Samalla selviää hinta. Ja jos kuvastasi ei mielestäsi tullut oikean kaiken viet sen toiselle piirrettäväksi. Helppoa ja mukavaa.
- aloittajaspuja
maksaako se että tatuoija piirtää sen?! ei olis miljoonia varaa maksella siitä että vien piirrustuksia ympäri kaupunkii
- Hehkulamppu
aloittajaspuja kirjoitti:
maksaako se että tatuoija piirtää sen?! ei olis miljoonia varaa maksella siitä että vien piirrustuksia ympäri kaupunkii
Sekin on työtä se piirtäminen (useasti tatuoijat käyttävät vapaa-aikansa että saavat asiakkaalle täydellisen kuvan tehtyä nopeasti) ilmaiseksi voi saada piirrustuksen jos et saa sitä alkuperäistä piirrustusta missään välissä itsellesi ennenkuin tatuointi on tehty.
- piirtää
aloittajaspuja kirjoitti:
No, kyllä se piirtäminen maksaa, Se makseetaan sen tatuoinnin hinnassa! Ei siitä mulla ikinä erikseen ole velotettu.
- aloittaja.
piirtää kirjoitti:
No, kyllä se piirtäminen maksaa, Se makseetaan sen tatuoinnin hinnassa! Ei siitä mulla ikinä erikseen ole velotettu.
mutta ongelma on se että tarvitsisin vaan piirtäjän koska tatuoija löytyy jo mutta hänel ei oo aikaa piirtää.
- Hehkulamppu
aloittaja. kirjoitti:
mutta ongelma on se että tarvitsisin vaan piirtäjän koska tatuoija löytyy jo mutta hänel ei oo aikaa piirtää.
Maksua vastaan voit pyytää toista tatuoijaa tekemään mallin, ilmseksi ei kukaan rupea ammattilainen rupea piirtämään ainakaan jossei sitä pääse itse tekemään.
Toki en voi luvata että tatuoija suostuu tekemään käytännössä toisen tatuoijan töitä.
- Tensiö65
Mikä tatuoija se sellainen on, jolla ei ole aikaa piirtää kuvia asiakkailleen. Itse kiertäisin kaukaa ja menisin oikealle tatuoijalle.
- Kiireinen tatuoija
Kiireinen, eli sellainen jolla on paljon asiakkaita joille jotain pitää piirtää.
- Jebu112
Kiireinen tatuoija kirjoitti:
Kiireinen, eli sellainen jolla on paljon asiakkaita joille jotain pitää piirtää.
Eikös tämäkin ole asiakkaalleen tatskaa tekemässä? Miksi ei siis piirrä kuvaa itse, jos sen kerran tatuoi?
- Tatu Ointi
Minua ihan kiinnostaa tuo ajatus että piirtäisin tatuoinnin jollekin. Mikset kuvailisi tänne toiveitasi kuvasta ja ruumiinosasta mihin se tulisi ja jos minä tai joku muu saa ajatuksestasi kiinni ja kunnon inspiraation niin voisi ehkä yrittää piirtää sulle kuvan. Sitten viet sen tatuoijalle ja hän vielä muokkaa sitä jos on muokattavaa.
- aloittajah
Tribaali tyyli ja s.posti ois parempi kivan kannalta
- 15848
Taiteellisesti lahjattomille on olemassa "tatuointi-idea" lehtiä, josta väijyä luonnoksia.
Tribaalin suunnittelu, siis hyvä sellainen, vie ylettömästi aikaa.
Se, joka sanoo sitä helposti, ei tod.näkösesti tiedosta esim. tyhjäntilan mittauksia, kaarien jatkuvutta jne jne. - tripuli
Ha! Vttu, tribaali!?! Tämän kaiken jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822