tatuoinnin piirtäjää..

spuja

etsin ihmistä joka osaisi piirtää tatuoinnin ja kuuntelisi mun toiveita tatuoinnin suhtee.. mulla on kuva tatuoinnista mutta paperille pitäs saada tai kuvana vaikka puhelimeen..! oisko ketään ei ole iso tatuiointi 15x5cm.. viis senttii sinne tänne varaa :D

13

1658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piirtäätaidolla

Mene liikkeeseen, ja siellä pyydät tatuoijaa piirtämään kuvan haluamasi kaudeksi! Samalla selviää hinta. Ja jos kuvastasi ei mielestäsi tullut oikean kaiken viet sen toiselle piirrettäväksi. Helppoa ja mukavaa.

• aloittajaspuja

maksaako se että tatuoija piirtää sen?! ei olis miljoonia varaa maksella siitä että vien piirrustuksia ympäri kaupunkii

• Hehkulamppu
        aloittajaspuja kirjoitti:

maksaako se että tatuoija piirtää sen?! ei olis miljoonia varaa maksella siitä että vien piirrustuksia ympäri kaupunkii

Sekin on työtä se piirtäminen (useasti tatuoijat käyttävät vapaa-aikansa että saavat asiakkaalle täydellisen kuvan tehtyä nopeasti) ilmaiseksi voi saada piirrustuksen jos et saa sitä alkuperäistä piirrustusta missään välissä itsellesi ennenkuin tatuointi on tehty.

• piirtää
        aloittajaspuja kirjoitti:

No, kyllä se piirtäminen maksaa, Se makseetaan sen tatuoinnin hinnassa! Ei siitä mulla ikinä erikseen ole velotettu.

• aloittaja.
        piirtää kirjoitti:

No, kyllä se piirtäminen maksaa, Se makseetaan sen tatuoinnin hinnassa! Ei siitä mulla ikinä erikseen ole velotettu.

mutta ongelma on se että tarvitsisin vaan piirtäjän koska tatuoija löytyy jo mutta hänel ei oo aikaa piirtää.

• Hehkulamppu
        aloittaja. kirjoitti:

mutta ongelma on se että tarvitsisin vaan piirtäjän koska tatuoija löytyy jo mutta hänel ei oo aikaa piirtää.

Maksua vastaan voit pyytää toista tatuoijaa tekemään mallin, ilmseksi ei kukaan rupea ammattilainen rupea piirtämään ainakaan jossei sitä pääse itse tekemään.
        Toki en voi luvata että tatuoija suostuu tekemään käytännössä toisen tatuoijan töitä.

• Tensiö65

Mikä tatuoija se sellainen on, jolla ei ole aikaa piirtää kuvia asiakkailleen. Itse kiertäisin kaukaa ja menisin oikealle tatuoijalle.

• Kiireinen tatuoija

Kiireinen, eli sellainen jolla on paljon asiakkaita joille jotain pitää piirtää.

• Jebu112
        Kiireinen tatuoija kirjoitti:

Kiireinen, eli sellainen jolla on paljon asiakkaita joille jotain pitää piirtää.

Eikös tämäkin ole asiakkaalleen tatskaa tekemässä? Miksi ei siis piirrä kuvaa itse, jos sen kerran tatuoi?

• Tatu Ointi

Minua ihan kiinnostaa tuo ajatus että piirtäisin tatuoinnin jollekin. Mikset kuvailisi tänne toiveitasi kuvasta ja ruumiinosasta mihin se tulisi ja jos minä tai joku muu saa ajatuksestasi kiinni ja kunnon inspiraation niin voisi ehkä yrittää piirtää sulle kuvan. Sitten viet sen tatuoijalle ja hän vielä muokkaa sitä jos on muokattavaa.

• aloittajah

Tribaali tyyli ja s.posti ois parempi kivan kannalta

• 15848

Taiteellisesti lahjattomille on olemassa "tatuointi-idea" lehtiä, josta väijyä luonnoksia.

Tribaalin suunnittelu, siis hyvä sellainen, vie ylettömästi aikaa.
      Se, joka sanoo sitä helposti, ei tod.näkösesti tiedosta esim. tyhjäntilan mittauksia, kaarien jatkuvutta jne jne.

• tripuli

Ha! Vttu, tribaali!?! Tämän kaiken jälkeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1960
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe