Kaikki 30+ naiset tylsiä tätejä?

Too old for success

Jaahas.

Tuli sitten missattua kaikki mahdollisuudet. Tietokonenörtti nuorempana, ja kokemukset jäi pariin säätöön tyttöjen kanssa jotka ei kiinnostaneet. Ei löytynyt vaimoa.

Nyt sitten kiinnostuneita olisikin. Pääsin aika hyvään duuniin, aloin kuntoilla enemmän, hankin uusia harrastuksia, sain lisää kavereita, opin pukeutumaan, ja sitä alkaa luottamaan itseensä eri tavalla kun naiset pitää ihan potentiaalisena eikä statistina.

Ei kun netin kautta treffeille. Ja sitten tuli palautus maan pinnalle. Lujaa. Naiset ei enää halua miestä joka treenaa, harrastaa, sosialisoi, pukeutuu hyvin ja oppii uutta. Turhaa, kuulemma. Nyt haussa onkin sellainen käytännöllinen ja mielellään hyvin tienaava kotimies joka tykkää nikkaroinnista ja nauttii arjesta. Eli just vastapari naisille jotka ei myöskään viitsi kuntoilla, pukeutua, meikata, tai olla seksikäs. Siis täti. Tai mamma.

Jokainen nainen treffeillä on täti, tai rivien välistä ilmaisee että kun mies on löydetty niin hupi on sit over. Niin ja mulla oli ikää 33v. Ei 63v tai 73v. Sori vaan mulle täti tarkoittaa sellaista 45-vuotiasta ja mamma about samaa kuin mummi.

Oliko tää nyt tässä? Onhan tietysti nuoremmat, mutta ne on liian nuoria tai just siinä iässä että sama v-tun tätiytyminen on pian edessä. Vai onko MISSÄÄN edes about mun ikäisiä naisia jotka ei koe olevansa tätejä? Tai joo pari sellaista tunnen, mutta yhteinen nimittäjä on miljonäärimies.

Nyt mä tajuan kolmekymppisiä ja nelikymppisiä jotka jahtaa pissiksiä baareissa. Tällä hetkellä 19v pissisbimbo on mielenkiintoisempi prospekti kuin yksikään tapaamistani oman ikäisistä tai edes 1-5v nuoremmista. Sentään tulee jotain eloa molempiin päihin, vaikkei semmoisen kanssa mitään puhuttavaa oliskaan.

Sori avautuminen. Oma vika kait se on kun ei tajunnut aikaisemmin mitä tuleman pitää :( Jos jollain on heittää erilaista näkemystä niin rohkaisulle olis tilausta, ennen kuin luovun kokonaan ajatuksesta että löytäisin muutakin kuin pikasuhteita.

57

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gentle Man

Tervetuloa kerhoon vain.

Useimmilla vaikuttaisi olevan haussa se kiva nallekarhu joka tuo leivän pöytään ja ahkeroi väsymättä. Miljonäärille riittää ansaitseminen, normituloisen on syytä nauttia maalaamisesta ja tapetoinnista. Tai palstamme oma pimppaloora (oikeasti nimimerkistä huolimatta fiksu nainen) haluaisi jännänallekalhun, mutta hän taitaakin olla sellainen 35-45v miehen naimaton ja lapseton lottovoitto.

Jos haluat lapsia, tuo lienee edessä. Osa elämän vaihekaaviota, kuulemma - kun lapset ja kodin rakentaminen/remppaaminen, kaikki muu on turhaa. Jos et halua, ainakin minä tunnen muutamankin 35-45v naisen jotka kyllä ovat hauskoja, seksikkäitä ja sellaisia jotka pitävät huolta itsestään.

Muidenkin, etenkin naisten, mielipiteitä asiasta olisi kiva lukea.

• Nainen 30v.

Itse olen 30v. nainen ja olen töissä käyvä sekä harrastan kuntosalilla treenaamista n. 7 krt viikko, ihan tavoitteellisesti. Olen timmissä kunnossa ja omistan kunnon lihaksia sekä kauniin naaman. Minua luullaankin usein n. 20 joku jopa joskus 16-vuotiaaksi, koska minulla ei ole ryppyjä tms. pukeudun naisellisesti jakkuihin, saappaisiin, istuviin farkkuihin ja rakastan hameita sekä mekkoja. Monet kaksikymppiset ovat kateellisia kropastani sekä ulkonäöstäni. Mutta asiaan. Hakuan ja tarvitsen samanlaisen eli paljon treenaavan, itsestään huoltäpitävän miehen kumppanikseni ja niitä yli 25v hyväkuntoisia yms miehiä on vaikea löytää Suomesta, Jenkkilä ja Kanukit on sitten eri asia. Mutta täällä miehet rupsahtavat eivätkä pidä itsestään huolta.

On hyvä, että mies osaa tehdä kotitöitä ja niitä täytyy jakaa molempien kesken, mutta tykkään enemmän perintesistä rooleista eli vaikkapa et mä laitan ruokaa ja mies vaihtaa vaikkapa autonrenkaat jne. Miehen pitää olla mies, ei mikään vinisevä perässä vedettävä akkaa muistuttava otus. Mutta sitten taas mitä tulee siivoamiseen ja pyykinpesuun, miehen pitää osata tehdä niitä eikä olettaa, että minä' teen ne hänen puolestaan.

• ATMaisteri

"Hakuan ja tarvitsen samanlaisen eli paljon treenaavan, itsestään huoltäpitävän miehen kumppanikseni ja niitä yli 25v hyväkuntoisia yms miehiä on vaikea löytää Suomesta, Jenkkilä ja Kanukit on sitten eri asia. Mutta täällä miehet rupsahtavat eivätkä pidä itsestään huolta."

Pissis 30v on sitten katsellut liikaa TV-sarjoja? Suomalaiset kaljamahat ovat huippukunnossa verrattuna ameriikan miehiin. Siellä niitä ylipainoisia tohvelisankareita vasta riittääkin. Huippuunsa treenatut miljonäärialfamiehet ovat pieni vähemmistö. Ja niillä on tietysti naisillekin jotain pikku vaatimuksia, kuten missitason ulkonäkö ja ikä alle 25v.

• ätmi

"Minua luullaankin usein n. 20 joku jopa joskus 16-vuotiaaksi"

Kaikkea ne jotkut miehet sanookin, kun pillua pitää saada.

• Nainen 30v.
        ATMaisteri kirjoitti:

"Hakuan ja tarvitsen samanlaisen eli paljon treenaavan, itsestään huoltäpitävän miehen kumppanikseni ja niitä yli 25v hyväkuntoisia yms miehiä on vaikea löytää Suomesta, Jenkkilä ja Kanukit on sitten eri asia. Mutta täällä miehet rupsahtavat eivätkä pidä itsestään huolta."

Pissis 30v on sitten katsellut liikaa TV-sarjoja? Suomalaiset kaljamahat ovat huippukunnossa verrattuna ameriikan miehiin. Siellä niitä ylipainoisia tohvelisankareita vasta riittääkin. Huippuunsa treenatut miljonäärialfamiehet ovat pieni vähemmistö. Ja niillä on tietysti naisillekin jotain pikku vaatimuksia, kuten missitason ulkonäkö ja ikä alle 25v.

Kuka sanoi, etten minä saa niitä alfamiehiä? Kunhan vain vastasin, kun kerran naisen mielipidettä kysyttiin. Kyllä minulla niitä teidän luokittelemianne alfoja riittää, elä sitä huoli. Parisuhteeseen heidän kanssaan pääsy minulle ei ole temppu eikä mikään.

• Nainen 30v.
        ätmi kirjoitti:

"Minua luullaankin usein n. 20 joku jopa joskus 16-vuotiaaksi"

Kaikkea ne jotkut miehet sanookin, kun pillua pitää saada.

Sinulta voi juuri katkeruudessasi odottaa jurri tälaista vastaiusta. Toiset on toiset ei. En mä kellekään pillua anna, muuta kun sitten suhteessa.

• Kari Totuus
        Nainen 30v. kirjoitti:

Sinulta voi juuri katkeruudessasi odottaa jurri tälaista vastaiusta. Toiset on toiset ei. En mä kellekään pillua anna, muuta kun sitten suhteessa.

Katkeruutta tai ei, niin fakta se on. Yksi toimivin tapa naisen miellyttämiseksi on veikata häntä reilusti nuoremmaksi. Karu fakta on kuitenkin se, että kolmekymppinen ei näytä 16-20 -vuotiaalta. Et edes sinä.

• Nainen 30v.
        Kari Totuus kirjoitti:

Katkeruutta tai ei, niin fakta se on. Yksi toimivin tapa naisen miellyttämiseksi on veikata häntä reilusti nuoremmaksi. Karu fakta on kuitenkin se, että kolmekymppinen ei näytä 16-20 -vuotiaalta. Et edes sinä.

En intä neitsytpoikien kanssa, mutta olen saanut kuulla sitä ihan sukupuolseta riippumatta, että näytän. Joten taas väärässä olette. Mutta hyvää yötä, huomenna töitä enkä jaksa inttää sairaiden ihmisten kanssa, vastasin vain oman kokemukseni mukaan ja mielipiteeni mitä pyydettinkin.

• Mikähän se tuommonen treeni on jota pystyy veivaamaan 7krt- viikkoon.
        Käytätkö hormooneita? Tiedätkö, että lihas kasvaa levossa? Mitkä ovat tavoitteesi?

• otateet

No mikset sitten niitä 19 vuotiaita?

• Nainen 30v.

No itseasiassa tapailin vähän aikaa erästä kylläkin kaksikymppistä eräässä lajissa lupaavaa miestä.

• Caramela

Tilanne on vähän hankala kun mies haluaisi elää nuorten tapaan, mutta ei oikein sovi enää nuorten joukkoon, Oma ikäluokka taas on mennyt tavallaan jo edellä ja haluaa elää jo kotikeskeisempää elämää ja haluaa kenties myös lapsia.
        Kannattaisi etsiä lapseton nainen, nuorempi ei välttämättä tarvitse olla.

• realiteetteja
        Caramela kirjoitti:

Tilanne on vähän hankala kun mies haluaisi elää nuorten tapaan, mutta ei oikein sovi enää nuorten joukkoon, Oma ikäluokka taas on mennyt tavallaan jo edellä ja haluaa elää jo kotikeskeisempää elämää ja haluaa kenties myös lapsia.

Hauskat, seksikkäät, lapsettomat kolmekymppiset naiset menevät kuin kuumille kiville eivätkä yleensä kauaa sinkkuna pyöri.

• Too old for success
        Caramela kirjoitti:

"Tilanne on vähän hankala kun mies haluaisi elää nuorten tapaan, mutta ei oikein sovi enää nuorten joukkoon, Oma ikäluokka taas on mennyt tavallaan jo edellä ja haluaa elää jo kotikeskeisempää elämää ja haluaa kenties myös lapsia.
        Kannattaisi etsiä lapseton nainen, nuorempi ei välttämättä tarvitse olla."

Ei tässä olla mitään nuoruutta elämässä. Kävin nettitreffeillä juuri koska en halua enää juosta baareissa. Perhekeskeinen elämä ihan kelpaisi.

Mutta tää on juuri se mitä aina kuulee jos kritisoi naisia.

Haluan että vaimo olisi seksuaalisesti haluttava = jaa sä haluat elää nuoruutta.

Haluan että olis hauskaa yhdessä = jaa sä olet henkisesti 16v tasolla.

Haluan ettei kaikki aika mene kotihommiin = jaa sä et ole vielä aikuistunut.

Täyttä paskaa jos multa kysytään. Kyllä tässä ollaan ihan aikuisia, ne kodin hommatkin ole hoitanut ihan yksin eli kaikki renkaiden vaihtamisesta siivoamiseen tai vaikka napin ompelemiseen sujuu.

Se mikä ei suju on eläminen kuin aikuiset, jos se tarkoittaa sitä että vaimon ei tarvikaan olla haluttava tai hauska. Jos mä haluan lisää töitä, mieluummin kysyn pomolta lisää tunteja ja käytän rahan vaikka naisissa juoksemiseen.

• Hieman lapsellinen
        Too old for success kirjoitti:

"Tilanne on vähän hankala kun mies haluaisi elää nuorten tapaan, mutta ei oikein sovi enää nuorten joukkoon, Oma ikäluokka taas on mennyt tavallaan jo edellä ja haluaa elää jo kotikeskeisempää elämää ja haluaa kenties myös lapsia.
        Kannattaisi etsiä lapseton nainen, nuorempi ei välttämättä tarvitse olla."

Ei tässä olla mitään nuoruutta elämässä. Kävin nettitreffeillä juuri koska en halua enää juosta baareissa. Perhekeskeinen elämä ihan kelpaisi.

Mutta tää on juuri se mitä aina kuulee jos kritisoi naisia.

Haluan että vaimo olisi seksuaalisesti haluttava = jaa sä haluat elää nuoruutta.

Haluan että olis hauskaa yhdessä = jaa sä olet henkisesti 16v tasolla.

Haluan ettei kaikki aika mene kotihommiin = jaa sä et ole vielä aikuistunut.

Täyttä paskaa jos multa kysytään. Kyllä tässä ollaan ihan aikuisia, ne kodin hommatkin ole hoitanut ihan yksin eli kaikki renkaiden vaihtamisesta siivoamiseen tai vaikka napin ompelemiseen sujuu.

Se mikä ei suju on eläminen kuin aikuiset, jos se tarkoittaa sitä että vaimon ei tarvikaan olla haluttava tai hauska. Jos mä haluan lisää töitä, mieluummin kysyn pomolta lisää tunteja ja käytän rahan vaikka naisissa juoksemiseen.

Olen miettinyt ihan samoja juttuja. Tuntuu että monelle se "aikuistuminen" tarkoittaa sitä että about kolmekymppisenä täytyy olla niin vakavaa ja aikuista, että vähäkin hauskanpito on jotenkin lapsellista ja "Mitä ne muutkin ajattelee".

Sitten mennään joka arkipäivä hartiat lysyssä töihin kuin kunnon aikuiset ja kilpaillaan että kenellä on eniten stressiä ja pisimmät työpäivät. Kotona keskitytään vain ja ainoastaan lasten tarpeisiin tai niiden hankkimiseen. Tietysti täytyy myös hankkia isot asunnot ja paljon materiaa, jotta työkaverit ja naapurit ovat kateellisia.

Ehkä minä en sitten koskaan aikuistunut, mutta elän mielummin sinkkuna kuin tylsistyn ja odotan kuolemaa jonkun elämänilonsa hukanneen mammamummon kanssa.

• Sonne

Sua vaivaa ihan sama kuin mua, tylsyys. Mulla ei ole niin terävää kynää, että saisin raavittua sukeltajanaisen mentävän reiän tähän salitylsään maailmankuvaan.

Eli tästä ruudusta ei ainakaan ole mitään hyötyä.

(Naurua)

• meni ohi kai

En ymmärrä ongelmasi, ehkä valitset alun perin vääriä naisia. 30-v tätimäisiä? Musta tuntuu toisin päin että nykyiset 30v ovat liiankin meneviä eikä millään haluavat pysyä siellä kotona ja aikuistua. Kiinnostuvat vain töistä, kuntosalista, shoppailusta, vaatteista, meikeistä, matkailusta, bilettämisestä.

Mikä on sitten ei tätimäinen? Kuntosali, meikki ja vaatteet?

• ATMaisteri

Ongelma numero kaksi:

30 naiset voivat hyvinkin kiinnostua vaikka mistä, mutta kaikissa kiinnostuksen kohteissa yhteistä on että ne maksavat.

Siksi, kuten itse huomasitkin, van tosi hyvätuloisilla miehillä on vaimo joka pitää itsensä timminä ja nättinä. Miljonäärin vaimo käy salilla personal trainerin kanssa, Stockalla vaateostoksilla, 100€ kampaajalla kerran viikossa ja toki viiden tähden all-inclusive matkalla lasten ollessa yksityisellä hoitajalla.

Mutta betamiehen takia ei nainen lähde vesisateeseen lenkille, puhumattakaan jostain ex tempore-maalaismatkasta 10v ikäisellä Toyotalla.

P/S-markkinat on pitkälti statuksen vaihtoa kauneuteen. Miljonääri ostaa käteisellä, ja pystyy ostamaan lisää suhteen jatkuessa. Tavis ostaa luotolla, ja makselee loppuelämänsä velkaa niistä kolmesta vuodesta kun vaimo oli nuori ja seksikäs. Kauneus on valttia, eikä sitä saa halvalla.

• Minnimalli
        ATMaisteri kirjoitti:

Ongelma numero kaksi:

30 naiset voivat hyvinkin kiinnostua vaikka mistä, mutta kaikissa kiinnostuksen kohteissa yhteistä on että ne maksavat.

Siksi, kuten itse huomasitkin, van tosi hyvätuloisilla miehillä on vaimo joka pitää itsensä timminä ja nättinä. Miljonäärin vaimo käy salilla personal trainerin kanssa, Stockalla vaateostoksilla, 100€ kampaajalla kerran viikossa ja toki viiden tähden all-inclusive matkalla lasten ollessa yksityisellä hoitajalla.

Mutta betamiehen takia ei nainen lähde vesisateeseen lenkille, puhumattakaan jostain ex tempore-maalaismatkasta 10v ikäisellä Toyotalla.

P/S-markkinat on pitkälti statuksen vaihtoa kauneuteen. Miljonääri ostaa käteisellä, ja pystyy ostamaan lisää suhteen jatkuessa. Tavis ostaa luotolla, ja makselee loppuelämänsä velkaa niistä kolmesta vuodesta kun vaimo oli nuori ja seksikäs. Kauneus on valttia, eikä sitä saa halvalla.

Minä en ainakaan miesten takia kuntoile, juokse maratoonje tai harrasta fitnesiä, vaan ihan itseni takia ja terveiden elämäntapojen takia. Että itse voi hyvin ja jaksaa paremmin työssä ja vapaa ajalla. Pysyy kunnossa ja elää pidempään sekä laadukkaampaa elämää kuin sairaana tai vähemmän liikkuvaisena.

• ÄTMImaisteri olet
        ATMaisteri kirjoitti:

Ongelma numero kaksi:

En ole kanssasi sama mieltä, ja en tiedä mihin sinun "tiedot" perustuu.

Käyn salilla, ostan vaatteita, meikkeja, matkoja, muita menoja OMILLA rahoillani. Ajan itse 13v vanhalla Fordilla, enkä ole etsimässä miljönääriä. Tyyliä toki miehelläkin pitäisi sitten olla, että hänkin käy salilla, pitää itsestä huolta, pukeutuu jne. Mitään tulotasoa en koskaan vaatinut, enkä miehiltä ikinä rahaa mihinkään pyytänyt. Periaatteeni on että maksan omat menot itse, yhteiset yhdessä. Mies SAA maksaa puolestani vain jos suhteessa ollaan ja meillä on silloin yhteiset tulot/menot.

Nämä tyhmät itselle keksityt totuudet estävätkin miehiä lähestymästä normaaleja fiksuja naisia. Miehillä on niin paljon ennakkoluuloja että mielellään jäävät yksin, kuin tutustuvat haluttavaan kauniiseen naiseen.

• ATMaisteri kirjoitti:

Ongelma numero kaksi:

"30 naiset voivat hyvinkin kiinnostua vaikka mistä, mutta kaikissa kiinnostuksen kohteissa yhteistä on että ne maksavat."

Niin? Tuntemani 30 naiset maksavat nuo asiat ihan itse.

Siinä kai se monen ätmin ongelma onkin, kun naista ei saa enää rahalla ja 10 v vanhalla toyotalla. Se nainen kun ansaitsee itse enemmän ja ajaa uudemmalla autolla.

• ATMaisteri
        helka kirjoitti:

"30 naiset voivat hyvinkin kiinnostua vaikka mistä, mutta kaikissa kiinnostuksen kohteissa yhteistä on että ne maksavat."

Niin? Tuntemani 30 naiset maksavat nuo asiat ihan itse.

Siinä kai se monen ätmin ongelma onkin, kun naista ei saa enää rahalla ja 10 v vanhalla toyotalla. Se nainen kun ansaitsee itse enemmän ja ajaa uudemmalla autolla.

helka on taas vähän hitaalla.

Ei tässä puhuttu siitä että naisia pitäisi saada tavallisella palkalla tai Toyotalla.

Vaan siitä että vaikka mies pitäisi itsestään huolta, tyypillinen nainen ei pidä itsestään huolta ellei miehellä ole tarjota itsestään huolta pitämisen _lisäksi_ huomattavasti _parempaa_ elintasoa kuin mikä naisella olisi ilman miestä. Riippumatta siitä miksi nainen pitää itsensä kunnossa, kalleinta hyödykettä eli kauneutta ei saa ilman valuuttaa eli statusta. Ja P/S-markkinoilla on maksettava välityspalkkio, joka tunnetaan nimellä hypergamia.

Ymmärsitkö eron?

Ps. pitäisi varmaan muuttaa nimimerkkiä. Vaikka naisia ei kiinnosta raha tai status, jostain kumman syystä tuttuja naisia on alkanut jutustelu kiinnostamaan alkaen päivästä kun laitoin Facebookkiin päivityksen uudesta työstäni.

• blaaaaaaaaaa
        ATMaisteri kirjoitti:

Ei tässä puhuttu siitä että naisia pitäisi saada tavallisella palkalla tai Toyotalla.

Vaan siitä että vaikka mies pitäisi itsestään huolta, tyypillinen nainen ei pidä itsestään huolta ellei miehellä ole tarjota itsestään huolta pitämisen _lisäksi_ huomattavasti _parempaa_ elintasoa kuin mikä naisella olisi ilman miestä. Riippumatta siitä miksi nainen pitää itsensä kunnossa, kalleinta hyödykettä eli kauneutta ei saa ilman valuuttaa eli statusta. Ja P/S-markkinoilla on maksettava välityspalkkio, joka tunnetaan nimellä hypergamia.

Ymmärsitkö eron?

Ps. pitäisi varmaan muuttaa nimimerkkiä. Vaikka naisia ei kiinnosta raha tai status, jostain kumman syystä tuttuja naisia on alkanut jutustelu kiinnostamaan alkaen päivästä kun laitoin Facebookkiin päivityksen uudesta työstäni.

Tyypillinen nainen pitää huolta itsestään itsensä takia ilman miestäkin. Jos huolta pidetään vain ja ainoastaan miehen takia se on itsensä myymistä. Eli ihailet miljönäärien kauniita horoja? Sekö on sinun ihannenainen joka liikuttaa persettä salilla vain jos saa siitä jotain mieheltä?

En mä enää kestä näitä urpoja......oikeasti. Miten voi olla noin vajakkeja.

• ATMaisteri
        ATMaisteri kirjoitti:

Ymmärsitkö eron?

Ai niin, helkalle kysymys:

Kirjoitit toisessa ketjussa että naisena haluat "katsoa miestä ylöspäin".

Oletetaan että muutkin naiset haluavat "katsoa miestään ylöspäin".

Jos (ura)naisen elämässä tärkeitä asioita ovat ura, varallisuus & sosiaaliset piirit...mitkähän mahtavat olla niitä asioita joissa (ura)nainen haluaa tuntea "katsovansa miestään ylöspäin"?

Sanaristikoiden täyttely?

Ura, varallisuus, sosiaalinen status?

• ATMaisteri kirjoitti:

Ai niin, helkalle kysymys:

Kirjoitit toisessa ketjussa että naisena haluat "katsoa miestä ylöspäin".

Oletetaan että muutkin naiset haluavat "katsoa miestään ylöspäin".

Jos (ura)naisen elämässä tärkeitä asioita ovat ura, varallisuus & sosiaaliset piirit...mitkähän mahtavat olla niitä asioita joissa (ura)nainen haluaa tuntea "katsovansa miestään ylöspäin"?

Sanaristikoiden täyttely?

Ura, varallisuus, sosiaalinen status?

Katsoa miestä ylöspäin oli tarkoituksella lainausmerkeissä, kuten kyllä ihan oikein sen kopioitkin. Minulle se tarkoittaa sitä, mitä olen moneen kertaan toisinkin sanoin kuvannut: ihailla, arvostaa, kunnioittaa sitä, että mies on "suoraselkäinen", huomaavainen, huumorintajuinen, hauska, avoin, esimerkiksi.

Olen ihan hirvittävän kyllästynyt tähän jankutukseen naisten hypergamiasta ja halusta saada mieheltä resursseja, koska en ihan oikeasti tunnista sitä oikeassa elämässä. Minulla ei ole aavistustakaan, paljonko Jännämies ansaitsee ja omistaa, en kerta kaikkiaan ymmärrä, miten voisin "saada häneltä resursseja" ja huom: miksi minun edes pitäisi.

(Huomautus: en tiedä miksi yhdistät minuun varallisuuden ja sosiaaliset piirit, en ole koskaan ollut niistä kiinnostunut. Työstäni tykkään ja töitä haluan tehdä, mutta ei näillä rikastumaan pääse nyt eikä tulevaisuudessa. Varallisuutta en kerää, pieni puskuri riittää ja loput käytän matkusteluun. Piireissä en liiku, ellei tarkoiteta ystäväpiirejä.)

• Missähän piireissä liikut? Kun katselin esimerkiksi itsenäisyyspäivän aattona 30 ystävien kuvia, kun olivat lähdössä Kallen itsenäisyysbileisiin, ja kun seuraan heidän elämäänsä, niin eivät kyllä vastaa kuvaamaasi naistyyppiä. Sen sijaan he panostavat uraansa, opiskelevat lisää, matkustelevat, juoksevat maratoneja, osallistuvat yhteiskunnalliseen toimintaan, hifistelevät ruokien ja juomien kanssa jne.

Tottakai 30 ja etenkin 30 naisilla myös biologinen kello soi jo. Kaksi tuollaista ystävääni miettii jo lapsen hankkimista yksin, kun sopivaa miestä ei löydy.

Eli mistä mahtaa kiikastaa, kun eivät pidä kaltaistasi miestä potentiaalisena, vaikka treenaat, harrastat, sosialisoit, pukeudut hyvin ja opit uutta? ;)

• Gentle Man

Helkalta varsi osuva kysymys.

"Ei kun netin kautta treffeille."

Olisiko tämä selitys? Saattaapi olla ettei kaunis, menevä, sosiaalinen 30v nainen tyypillisesti etsi miestä netistä.

• ATMaisteri

"Tottakai 30 ja etenkin 30 naisilla myös biologinen kello soi jo. Kaksi tuollaista ystävääni miettii jo lapsen hankkimista yksin, kun sopivaa miestä ei löydy."

Lue: korkeamman statuksen miestä. Hypergamia tuppaa olemaan melkoinen ongelma ns. uranaisille. Viinejä ja purjehdusta harrastavia menestyjiä on rajattu määrä, ja koska naisen menestys ei nosta hänen osakkeitaan, harvalla 30 riittää tasoa (nuoruus, kauneus, mukavuus) näihin miehiin.

• Caramela
        ATMaisteri kirjoitti:

"Tottakai 30 ja etenkin 30 naisilla myös biologinen kello soi jo. Kaksi tuollaista ystävääni miettii jo lapsen hankkimista yksin, kun sopivaa miestä ei löydy."

Lue: korkeamman statuksen miestä. Hypergamia tuppaa olemaan melkoinen ongelma ns. uranaisille. Viinejä ja purjehdusta harrastavia menestyjiä on rajattu määrä, ja koska naisen menestys ei nosta hänen osakkeitaan, harvalla 30 riittää tasoa (nuoruus, kauneus, mukavuus) näihin miehiin.

Onhan noita kauniita 30 naisia vapaana. Ovat tietysti arvonsa tuntevia myös, eivät kelpuuta ketä tahansa. Älykkäitä ja hauskojakin heidän joukossaan taatusti on. Joko etsit täysin vääristä paikoista tai sitten sinua vaivaavat vain ennakkoluulot ja jokin kumma rimakauhu siihen mitä kutsuit aikuisten elämäksi. Ihan hauskaahan elämä kolmekymppisillä näyttäisi olevan. Tietysti sitten jos tulee lapsia ja sitten kun omat vanhemmat rupeavat vanhenemaan, kyllä siinä muutakin saa tehdä kuin hauskaa pitää ja sekstailla vaimonsa kanssa.

• ATMaisteri kirjoitti:

Mikä tekee naisesta hypergamisen, jos hän hakee kaltaistaan miestä? Tämä ei ole minulle edelleenkään selvinnyt.

• Caramela
        helka kirjoitti:

Mikä tekee naisesta hypergamisen, jos hän hakee kaltaistaan miestä? Tämä ei ole minulle edelleenkään selvinnyt.

Jos nainen on 30 , niin näiden sankareiden mukaan hän ei saisi tavoitella YT-miestä, koska ei itse ole enää tasokas. Koulutuksella ja muulla ei naisen kohdalla ole väliä kuten äsken jälleen saimme lukea, vain nuoruudella ja kauneudella.

• Caramela kirjoitti:

Jos nainen on 30 , niin näiden sankareiden mukaan hän ei saisi tavoitella YT-miestä, koska ei itse ole enää tasokas. Koulutuksella ja muulla ei naisen kohdalla ole väliä kuten äsken jälleen saimme lukea, vain nuoruudella ja kauneudella.

Ja sitten he ihmettelevät, miksi ovat yksin... ;)

• ATMaisteri
        helka kirjoitti:

Ja sitten he ihmettelevät, miksi ovat yksin... ;)

"Ja sitten he ihmettelevät, miksi ovat yksin... ;)"

Tarkoitatko 30 ystäviäsi joilla on koulutus, hyväpalkkainen työ, älyä, harrastuksia, ystäviä, jne - mutta ei riittävästi kauneutta eikä "sopivaa" miestä?

• Kaltiainen
        helka kirjoitti:

Kaltaistaan? Nuoret naiset hypergamistelevat aina ylämäkeen!

• ATMaisteri

"Jos nainen on 30 , niin näiden sankareiden mukaan hän ei saisi tavoitella YT-miestä, koska ei itse ole enää tasokas. Koulutuksella ja muulla ei naisen kohdalla ole väliä kuten äsken jälleen saimme lukea, vain nuoruudella ja kauneudella."

Tietysti koulutuksella ja älykkyydelläon väliä, ne vaikuttavat sopivuuteen. Mutta ei tasoon. Jos tuntuu vaikealta käsittää, se tarkoittaa sitä että liikemies-YTM valitsee kauniin & koulutetun, rocktähti-YTM valitsee kauniin & kouluttamattoman, jne.

Ei-kaunis & koulutettu ei saa liikemies-ytmiä koska status nostaa miehen tasoa ja kauneus naisen tasoa.

Sääntö on erittäin pätevä. Tuntemani uranaiset ovat lähes kaikki,

A) kauniita ja naimisissa itseään korkeamman statuksen miehen kanssa
      B) ei-kauniita ja sinkkuja

• Caramela

Eiväthän kaikki halua liikemiestä. Ihan hyvin koulutetun naisen maailmankuva ja arvomaailma voi sattua yhteen paremmin jonkin metsätieteilijän tai muun koulutetun mutta ei ns. rahamiehen arvomaailman kanssa. Täällä ollaan niin yksiviivaisia. Kaikki naiset muka tavoittelevat jääkiekkoilijoita tai liikemiehiä. Aika monella naisella vaikka olisivat kauniita, ei olisi mitään yhteistä näiden miesten kanssa.

• ATMaisteri
        Caramela kirjoitti:

Eiväthän kaikki halua liikemiestä. Ihan hyvin koulutetun naisen maailmankuva ja arvomaailma voi sattua yhteen paremmin jonkin metsätieteilijän tai muun koulutetun mutta ei ns. rahamiehen arvomaailman kanssa. Täällä ollaan niin yksiviivaisia. Kaikki naiset muka tavoittelevat jääkiekkoilijoita tai liikemiehiä. Aika monella naisella vaikka olisivat kauniita, ei olisi mitään yhteistä näiden miesten kanssa.

"Eiväthän kaikki halua liikemiestä. Ihan hyvin koulutetun naisen maailmankuva ja arvomaailma voi sattua yhteen paremmin jonkin metsätieteilijän tai muun koulutetun mutta ei ns. rahamiehen arvomaailman kanssa. Täällä ollaan niin yksiviivaisia. Kaikki naiset muka tavoittelevat jääkiekkoilijoita tai liikemiehiä. Aika monella naisella vaikka olisivat kauniita, ei olisi mitään yhteistä näiden miesten kanssa."

Ei tietenkään.

Bändäri tavoittelee rocktähteä.

Pienyrittäjä tavoittelee suuryrittäjää.

Lähihoitaja tavoittelee lääkäriä.

Kandi tavoittelee professoria.

Jne.

Tietysti jos ero statuksessa ja/tai iässä ja kauneudessa on riittävän suuri, sopivuudesta voidaan joustaa. Mitähän yhteistä mahtaa olla 50v liikemiehellä ja 19v mallilla?

• Caramela
        ATMaisteri kirjoitti:

"Eiväthän kaikki halua liikemiestä. Ihan hyvin koulutetun naisen maailmankuva ja arvomaailma voi sattua yhteen paremmin jonkin metsätieteilijän tai muun koulutetun mutta ei ns. rahamiehen arvomaailman kanssa. Täällä ollaan niin yksiviivaisia. Kaikki naiset muka tavoittelevat jääkiekkoilijoita tai liikemiehiä. Aika monella naisella vaikka olisivat kauniita, ei olisi mitään yhteistä näiden miesten kanssa."

Ei tietenkään.

Bändäri tavoittelee rocktähteä.

Pienyrittäjä tavoittelee suuryrittäjää.

Lähihoitaja tavoittelee lääkäriä.

Kandi tavoittelee professoria.

Jne.

Tietysti jos ero statuksessa ja/tai iässä ja kauneudessa on riittävän suuri, sopivuudesta voidaan joustaa. Mitähän yhteistä mahtaa olla 50v liikemiehellä ja 19v mallilla?

En tunne yhtään tuollaista paria. Ehkä elät materialistien keskellä jos kumppanit valitaan noin tuttavapiirissäsi. Useimmitenhan se menee niin, että opiskelija löytää opiskelijan ja rakastuu. Siten suuri osa nuorista löytää toisensa.

• Caramela kirjoitti:

Ehkä tässä on meidän joidenkin ongelma. Emme ole metsätieteilijöitä eli yliopistohippejä joiden elämäntapa on köyhyys, joten olemme liian hyvätuloisia puolelle koulutetuista naiselle. Sitten emme kuitenkaan ole menestyviä liikemiehiä, joten olemme köyhää rupusakkia sille toiselle puolelle koulutettuja naisia.

Välimallia ei ole?

• 12+23
        lord.boredom kirjoitti:

Ehkä tässä on meidän joidenkin ongelma. Emme ole metsätieteilijöitä eli yliopistohippejä joiden elämäntapa on köyhyys, joten olemme liian hyvätuloisia puolelle koulutetuista naiselle. Sitten emme kuitenkaan ole menestyviä liikemiehiä, joten olemme köyhää rupusakkia sille toiselle puolelle koulutettuja naisia.

Välimallia ei ole?

Vain jos niin haluat itsellesi uskotella. Edelleenkin suurin osa pariskunnista muodostuu tavis tavis yhdistelmästä.

• 12+23 kirjoitti:

Vain jos niin haluat itsellesi uskotella. Edelleenkin suurin osa pariskunnista muodostuu tavis tavis yhdistelmästä.

En halua uskotella mitään, mietin vain syitä miksi kaikki muut pariutuvat paitsi minä ja pari palstalaismiestä. Tavis tavis -pareja toki on, mutta ovatko he sitten korkeakoulutettuja? Onko korkeakoulutettu tavis? Ainakin kommarit ja muut anarkomarkot tuntuvat pitävän taviksena matalasti koulutettuja tai kouluttamattomia ihmisiä (ja itseään).

• ________

C) kaunis ja sinkku
        D) rumia ja naimisissa itseään korkeamman statuksen miehen kanssa

Jos SINÄ et tunne ei tarkoita ettei sellaisia ole. Jos SINÄ ajattelet noin rajoittuneesti naisista, ei tarkoita että asiat olisivat noin. Suomessa on paljon pareja joissa nainen on miestä korkeampi koulutettu ja anstaitsee enemmän. Jos SUN tuttuja ovat pinnallisia materialisteja niin asiat eivät ole noin kaikkien ihmisten kohdalla. Sinun mielipiteet kertovat vain sun surkeasta ystäväpiiristä, mitään muuta järkevää totuutta ei ne tuo esille. Jankuttamista statuksesta ja rahasta jaksavat vain ja ainoasta ne joille niillä on merkitystä. Tasot, atm, ytm, miljönäärit, liikemiehet....itse luot itsellesi nämä puitteet joissa sitten elät. Mutta mitä turhia väitellä, se onkin sinun elämäsi, ja kai olet siihen tyytyväinen ja onnellinen.

• Caramela kirjoitti:

Jotenkin hirveen ulkonäkö-/rahakeskeiseltä vaikuttaa tämä ikäkeskustelu. Itse matkustellen jonkin verran ja tykkään mm. sukeltaa, lasketella, eräillä, vaellellella, mutta tykkään myös kaupungin sykkeestä. Jos elämää ajatellaan kaniaivojen kautta, niin mulla olisi ystäväpiirissä kolme täydellistä sinkkunaista mulle, sen kun valitsen vaan :p Mut ei se niin mee :o Vaikka hiton hauskaa noiden täydellisten naisten kanssa on ollut, niin kaksi asiaa puuttu: intohimo ja keskustelu. Siis pikkukivaa on, mutta vaan pikkukivaa.

Sitten vaan jostain syytä intohimo syttyy kun on tekemisissä täysin erilaisen ihmisen kanssa, vaikka ei oltais kohderyhmää toisillemme :p Keskusteluja ei malta lopettaa ja kaikki edelliset vaatimukset tuntuvat typeriltä. Ehkä kuitenkin tärkeintä on se tunne ja uskallus rakastaa, ei tekemiset tai omistamiset.

• 12+23
        lord.boredom kirjoitti:

En halua uskotella mitään, mietin vain syitä miksi kaikki muut pariutuvat paitsi minä ja pari palstalaismiestä. Tavis tavis -pareja toki on, mutta ovatko he sitten korkeakoulutettuja? Onko korkeakoulutettu tavis? Ainakin kommarit ja muut anarkomarkot tuntuvat pitävän taviksena matalasti koulutettuja tai kouluttamattomia ihmisiä (ja itseään).

No kyllä mielestäni esim. kaikki opettajat melko taviksia ovat vaikka korkeakoulun käyneet ovatkin.

• 12+23 kirjoitti:

No kyllä mielestäni esim. kaikki opettajat melko taviksia ovat vaikka korkeakoulun käyneet ovatkin.

Ylemmän korkeakoulututkinnon osuus taitaa lähennellä jo 30% nuoremmissa ikäluokissa, joten ehdottomasti puhutaan taviksista.

Tohtorintutkinto on ainoa, mistä voi enää puhua ei-tavisjuttuna.

• väärät sääret
        Caramela kirjoitti:

En tunne yhtään tuollaista paria. Ehkä elät materialistien keskellä jos kumppanit valitaan noin tuttavapiirissäsi. Useimmitenhan se menee niin, että opiskelija löytää opiskelijan ja rakastuu. Siten suuri osa nuorista löytää toisensa.

Liikut väärissä piireissä!

• Viherhörhötys
        ________ kirjoitti:

C) kaunis ja sinkku
        D) rumia ja naimisissa itseään korkeamman statuksen miehen kanssa

Jos SINÄ et tunne ei tarkoita ettei sellaisia ole. Jos SINÄ ajattelet noin rajoittuneesti naisista, ei tarkoita että asiat olisivat noin. Suomessa on paljon pareja joissa nainen on miestä korkeampi koulutettu ja anstaitsee enemmän. Jos SUN tuttuja ovat pinnallisia materialisteja niin asiat eivät ole noin kaikkien ihmisten kohdalla. Sinun mielipiteet kertovat vain sun surkeasta ystäväpiiristä, mitään muuta järkevää totuutta ei ne tuo esille. Jankuttamista statuksesta ja rahasta jaksavat vain ja ainoasta ne joille niillä on merkitystä. Tasot, atm, ytm, miljönäärit, liikemiehet....itse luot itsellesi nämä puitteet joissa sitten elät. Mutta mitä turhia väitellä, se onkin sinun elämäsi, ja kai olet siihen tyytyväinen ja onnellinen.

Toi on vaan pääsääntö, 80:20, 80 % hypergamisia, loput 20 % naisanarkohippejä.

• 11+22

Eipä omasta kuvauksestasi tullut kuvaa että itsekään olisit mielenkiintoista seuraa, vaan palstan tyylin mukaisesti pääpointti oli ulkonäössä. Mutta suurin osa ihmisistä on taviksia ja tavikset käytännössä melko tylsää porukkaa.

Mutta allekirjoitan tuon ajatuksen itsekin osittain, koska tykkään "erikoisista" tapauksista. Exä oli kirjaimellisesti suomessa harvinaisempi kuin yksi miljoonasta, niinpä kiinnostuskynnys on itsellään ihan liian korkealla.

• Ex PUA

"Nyt mä tajuan kolmekymppisiä ja nelikymppisiä jotka jahtaa pissiksiä baareissa. Tällä hetkellä 19v pissisbimbo on mielenkiintoisempi prospekti kuin yksikään tapaamistani oman ikäisistä tai edes 1-5v nuoremmista. Sentään tulee jotain eloa molempiin päihin, vaikkei semmoisen kanssa mitään puhuttavaa oliskaan."

:D

Niin hyvin sanottu.

Mutta vähäsen samaa täälläkin päin.

Toisaalta olen sitoutumiskammoinen, toisaalta jos sopiva löytyy niin mikäs siinä.

Se ei kuitenkaan ole tosiaankaan tuollainen täti, joka hakeee miestä sitä, mitä itse ei edusta.

Toinen ääripää myös näissä "nuorissa tädeissä" on se joka tosiaan elelee sitä nuoruuttaan.

Joskus näillä on MA vielä hyvissä kantimissa, joskus ei.

Muistan kun joskus olin ihan hyvännäköisen 30v naisen kanssa treffeillä, aika pitkilläkin sellaisilla.

Se tietysti ei luvannut hyvää, kun se heti alussa kertoi että oli lähtenyt 5 minuutissa pois treffeiltä, kun miehen naama ei miellyttänyt - tuollaisella pinnallisuudella ja sitoutumiskyvyttömyydellä kun ei juuri yhteistä tulevaisuutta tule.

No, me olimme siellä tuntikausia, ja se kävi jopa lisäämässä rahaa auton mittariin, joten sikäli ihan jees homma.

Toinen hyvä homma oli siinä, että sillä oli 10 vuotinen suhde takana - eli ei kuvottavaa "rataennätystä", mutta toisaalta sen kysymykset olivat juuri tälläisiä; "Nyt haussa onkin sellainen käytännöllinen ja mielellään hyvin tienaava kotimies joka tykkää nikkaroinnista ja nauttii arjesta." :D

Kun sanotaan että naiset ovat toistensa kopioita, niin kyllähän ne sitä ovat.

Toinen tuon ikäinen taas oli sitten ihan tosiesta ääripäästä. Hyvännäköinen, mutta tykkäsi esitellä tussuaan alastomassa suomessa.

Näistä sitten pitäisi valita miehen.

• sain mopo kortin jus

ei ole itse en jaksaisi olla lasten vahti ja lasten leikkejä kyllä tulen paremmin toimeen 30-40v teinien kanssa voidaan lähteä mopoilemaan

• Late bloomer

Olen kyllä minäkin tunnistanut tuon ongelman. En väitä olevani silmiinpistävän nuorekas, mutta kuitenkin jollakin tavalla koen useimmat vastaan tulevat hieman yli kolmikymppiset naiset vanhemmiksi verrattuna itseeni.

Toisaalta, kuten on jo tullut esille, on myös nuorekkaampia tapauksia.

Minusta mielenkiintoisin kysymys onkin se, että miten nuorekkaan kolmikymppisen tunnistaa siksi mitä hän on. Liian nuorelta vaikuttaviin ei viitsi käyttää aikaansa, kun he ovat liian nuoria, ja jos tuon ikäinen näyttää liian nuorelta, niin hän voi tulla ohitetuksi vahingossa. Toisaalta ei saisi näyttää liian vanhalta ja kypsältäkään, joten tässä on kyllä ristiriitaa.

Mistä teidät nuorekkaat kolmikymppiset tai vähän vanhemmat naiset mielestänne tunnistaa?

• Tyylistä nyt tietysti ainakin.
        Tyylillä voi vähentää iästään hyvinkin sen 10 vuotta menemättä mauttomuuksiin.
        Jos taas nainen kärsii 16/61-syndroomasta (näyttää takaapäin 16-vuotiaalta ja edestä 61-vuotiaalta) niin silloin mennään jo metsään.
        Sit tietysti juttujen perusteella voi tehdä johtopäätöksiä. Puhetyyli, kiinnostuksen kohteet...

Itse olen 38-vuotias ja mua lähestyy enimmäkseen 28-30-vuotiaat miehet. Pidän sitä jonkunlaisena osoituksena nuorekkuudesta.
        Viimeksi juttelin ravintolassa 46-vuotiaan miehen kanssa niin hän oli saanut ystäviltään paheksuvaa noottia seuraavana päivänä, että "olikohan mimmi vähän liian nuori...?"

• mies 86
    • Poikamies44

Tämähän tässä juuri on kun on nuoruutensa ja enemmänkin viettänyt tietokoneiden parissa, eikä ole siten tullut menettäneeksi poikuuttaan luonnollista tietä. Ei silloin ole mitään yhteistä minkään itsensä ikäisten täti-ihmisten kanssa, nämä kun ovat yleensä monen miehen nussimia ja ehkä myös penikoineita. Ei ole jälkeäkään mistään tyttömäisestä viattomuudesta ja miten sellaisen katkeroituneen vihamielisen feminismin villitsemän seksuaalisesti kieroutuneen kurpan kanssa voisi kokea mitään ensimmäistä teiniromanssia?

Olet siinä aivan oikeassa, että nuoremmat teininaiset olkoot lemmekkäiden pyrkimystemme kohteina.

• 3+20

Kuinka monta nuorta teini kiinnostaa joku 44-vuotias neitsyt-setä?

• XXY
        3+20 kirjoitti:

Kuinka monta nuorta teini kiinnostaa joku 44-vuotias neitsyt-setä?

Poikamies 44 on ennenkin kertonut haaveistaan kokea se teiniromanssi mikä jäi nuorena kokematta. Jos 44 on miehen ikä, pitäisi olla iän tuomaa ymmärrystä sen verran, että tajuaisi junan menneen jo. Tiedossa ei todennäköisesti ole mitään romanssia teiniromanssista puhumattakaan. Oman ikäiset eivät huoli pojan asteelle jäänyttä miestä ja nuoret eivät pappoja ja niiden ryppyjä katsele.

• ryppis

En kyllä ihan tunnista tätä ongelmaa, jos siis netin kautta etsit seuraa. Enemmänkin tuntuu siltä, että netissä on paljon niitä kolmekymppisiä naisia, joilla on kalenteri niin täynnä kaikkea menoa, että ei ehdi enää nettideittailla kunnolla tai halutaan vastaavasti mies, jolla on myös pitkä lista harrastuksia ja kiinnostuksia. Silloinhan onkin niin, että pari löytyy luonnollisemmin jostain niistä menoista joissa viettää aikansa. Eri asia olisi jos istuisi kotona koneen ääressä. Näin ainakin siis pääkaupunkiseudulla. Toki isompii keskuksiin kerääntyy aktiivisempia ihmisiä opiskelujen ja urien kautta, joten muualla voi olla toisin.

Sanoisin siis, että kyseessä on kohtaamisongelma. Toki perinteiset ehdotukset siitä, että pitäisi alkaa itse tehdä enemmän asioita ja löytää sitä kautta seuraa ovat aika hitaita tapoja ja joskus myös helpompia sanoa kuin toteuttaa. Jos nettiä haluaa käyttää, niin onhan siellä monia sellaisiakin, jotka etsivät myös muuta kuin periseuraa. Heidän kauttaa voisi ehkä sosiaalista piiriään laajentaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      70
      2567
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      2090
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      72
      1899
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      251
      1589
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1395
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      298
      1337
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      72
      1248
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1153
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      124
      1083
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      1005
    Aihe