Palstan naiset voisi tehdä hyvää..

Ikisinkku M

..jos vain haluaisivat, ainaisen valittamisen ja panorinkeilyn sijaan voisitte perustaa hyvän mielen kahvittelurinkejä masentuneille ätmeille. Tulisi teille itselle hyvä mieli ja teistä voisi kuoriutua ihan uusia ihmisiä. Varastin idean tuosta jutusta, en sitä viitsi kommentoida enempää kun kuitenkin suuttuisitte taas:

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1418212458249.html

86

314

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paitsi että palstan naiset eivät kelpaisi ätmeille :/

• Ikisinkku M

Eihän tuossa olekaan kelpaamisasia kun kyseessä olisi lähinnä vain istumista ja rupattelua, vertaistukea ja ymmärrystä. Tiedän kyllä että teille naisille on vaikeaa ymmärtää ajatusta ihan vain toverillisesta kahvihetkestä ilman taka-ajatuksia seksistä mutta jos oikein kovasti yrittäisitte ette varmaan kiihottuisi ätmeistä eikä kahvirinkelistä tulisi vahingossa panorinkeliä.

• ei pantava
        Ikisinkku M kirjoitti:

Eihän tuossa olekaan kelpaamisasia kun kyseessä olisi lähinnä vain istumista ja rupattelua, vertaistukea ja ymmärrystä. Tiedän kyllä että teille naisille on vaikeaa ymmärtää ajatusta ihan vain toverillisesta kahvihetkestä ilman taka-ajatuksia seksistä mutta jos oikein kovasti yrittäisitte ette varmaan kiihottuisi ätmeistä eikä kahvirinkelistä tulisi vahingossa panorinkeliä.

"Tiedän kyllä että teille naisille on vaikeaa ymmärtää ajatusta ihan vain toverillisesta kahvihetkestä ilman taka-ajatuksia seksistä "

Kröhöm...Minkälaisillä silmälaseillä luet täällä ätmien kirjoituksia? Mä olen ymmärtänyt, että ätmit eivät halua edes tavata naista jos nainen ei ole ns. pantava.

• Ikisinkku M
        ei pantava kirjoitti:

"Tiedän kyllä että teille naisille on vaikeaa ymmärtää ajatusta ihan vain toverillisesta kahvihetkestä ilman taka-ajatuksia seksistä "

Kröhöm...Minkälaisillä silmälaseillä luet täällä ätmien kirjoituksia? Mä olen ymmärtänyt, että ätmit eivät halua edes tavata naista jos nainen ei ole ns. pantava.

Kyllä minä luulen että aika monikin ätmi voisi lähteä toverikahville ihan ilman mitään ulkonäkö tms. vaatimuksia jos vaan joku rohkea nainen semmoisen mahdollisuuden tarjoaisi.

• ei pantava kirjoitti:

Ymmärryksesi johtuu siitä, että noteeraat vain muutamat kovaäänisimmät ätmit. Kaikki eivät ole samanlaisia.

• ei pantava
        lord.boredom kirjoitti:

Ymmärryksesi johtuu siitä, että noteeraat vain muutamat kovaäänisimmät ätmit. Kaikki eivät ole samanlaisia.

No en mä tiedä kuka on "ätmi" ja kuka ei paitsi ne jotka käyttävät ätmi-nimimerkkiä tai vastaavaa.

• 5+15
        Ikisinkku M kirjoitti:

Vertaistukea nainen-ätmi? Eikö vertaistuki tarkoita jotain aivan muuta, ätmiltä ätmille?

• Ätmikerho koolle
        5+15 kirjoitti:

Vertaistukea nainen-ätmi? Eikö vertaistuki tarkoita jotain aivan muuta, ätmiltä ätmille?

Niinpä? Miksi ätmit ette tapaa toisinanne palstan ulkopuolella?

• Ex PUA

Mielestäni tämä olisi hyvä idea.

Saisi naiset muutakin kosketusta mies-sukupuoleen kuin seksin ja ilmaisen lounaan, ja samalla miehet saisi sellaisen peruskosketuksen naisiin.

Jokainen oppisi jotain.

• dguytrryu

Ja paskat vajukit mitään opi.

• niin näin noin

Panorinkien, ilmaisten illallisten ja seksin perään juoksevat naiset eivät ole palstalla, He ovat panoringeissa, illallisella tai seksiä harrastamassa, eivätkä edes tiedä teidän ätmien olemassa olosta. Täällä pyörivät naiset ovat juuri ne jotka eivät halua panoringeihin, niitä ei kiinnosta vain seksi tai status tai raha, eivätkä ne juokse miesten perässä epätoivoisina levittämässä haaroja. EI olisi aikaa istua täällä.

• Totuus.
        niin näin noin kirjoitti:

Panorinkien, ilmaisten illallisten ja seksin perään juoksevat naiset eivät ole palstalla, He ovat panoringeissa, illallisella tai seksiä harrastamassa, eivätkä edes tiedä teidän ätmien olemassa olosta. Täällä pyörivät naiset ovat juuri ne jotka eivät halua panoringeihin, niitä ei kiinnosta vain seksi tai status tai raha, eivätkä ne juokse miesten perässä epätoivoisina levittämässä haaroja. EI olisi aikaa istua täällä.

Tällä palstalla olevat naiset ovat kuitenkin tehneet sitä nuorempana, niin kuin kaikki naiset Suomessa.

• Totuus.
        Totuus. kirjoitti:

Tällä palstalla olevat naiset ovat kuitenkin tehneet sitä nuorempana, niin kuin kaikki naiset Suomessa.

Et tunne kaikkia suomen naisia joten turhaan pask**aa jauhat.

• Totuus.
        Totuus. kirjoitti:

Et tunne kaikkia suomen naisia joten turhaan pask**aa jauhat.

Älä käytä minun nimimerkkiä.

• valittava totuus
        Totuus. kirjoitti:

Valitettava totuus. Koskee lähes kaikkia kurppalaisia.

• ghjklökjhg

"..jos vain haluaisivat, ainaisen valittamisen ja panorinkeilyn sijaan voisitte"

Taidat itse kiertää kehää panoringissä. Kysy sieltä, jos liikenisi kahvitteluseuraa.

• Ikisinkku M

Mieheltä panorinkeilyyn vaadittavia ominaisuuksia ovat mm: etninen- tai väkivaltainen tausta, paljon rahaa niin että se näkyy, narsistiset luonteenpiirteet, kyky kusettaa, paljon parisuhteita sekä menneisyydessä että tulevaisuudessa, aktiivinen haku päällä jne., minulla ei oikein mitään noista ole niin olen jättänyt ne rinkelöinnit niille joilla paremmat lähtökohdat..

• Hohhoijaa jaa
        Ikisinkku M kirjoitti:

Mieheltä panorinkeilyyn vaadittavia ominaisuuksia ovat mm: etninen- tai väkivaltainen tausta, paljon rahaa niin että se näkyy, narsistiset luonteenpiirteet, kyky kusettaa, paljon parisuhteita sekä menneisyydessä että tulevaisuudessa, aktiivinen haku päällä jne., minulla ei oikein mitään noista ole niin olen jättänyt ne rinkelöinnit niille joilla paremmat lähtökohdat..

Silti haaveilet panoringeistä ja levität satua, että kaikki naiset sellaisissa ovat. Eivät tietenkään ole, panoringit ovat miesten satuja joilla lämmittävät mieltään kylminä talvi- ja kesäiltoina.

• Minusta palstan naiset jo tekevät hyvää juttelemalla teidän kanssanne täällä. Te ette itse vaan tajua sitä.

Mutta ei taida tajuta palstan naisetkaan sitä, ettei nälkäistä ole mieltä ruokkia gourmet aterialla. Nälkäinen on kiitollinen palasta leipääkin...

• Ikisinkku M

Siksi sen pitää ollakin vain kahvittelurinki ettei lähde lapasesta koko homma.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Siksi sen pitää ollakin vain kahvittelurinki ettei lähde lapasesta koko homma.

Jotenkin luulen, että teiltä lähtis lapasesta vesiringissäkin... :D

• en ees kurppa
        Genio.Mente kirjoitti:

Jep. Myrsky vesilasissa. Lutkittelua, happokylyjä ja muuta mukavaa kahvittelun lomassa ;)

• en ees kurppa
        en ees kurppa kirjoitti:

Jep. Myrsky vesilasissa. Lutkittelua, happokylyjä ja muuta mukavaa kahvittelun lomassa ;)

*happokylpyjä*

• 1nainen
        Genio.Mente kirjoitti:

Himot ne on hiirelläkin.. :D

• en ees ätmi
        en ees kurppa kirjoitti:

*happokylpyjä*

Nooo pientä jännyttää vain, jolla on todennäköisesti vain pikkarit kostuttava vaikutus ;)

• Ikisinkku M
        1nainen kirjoitti:

Himot ne on hiirelläkin.. :D

Täytyykö tämä ymmärtää niin että suomalainen nainen on tosiaankin niin seksikeskeinen nykyään ettei tosiaankaan kykene normaaliin toveruuteen ja rupatteluun kahvikupposen ääressä ajattelematta alituiseen panemista?

• 1nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Täytyykö tämä ymmärtää niin että suomalainen nainen on tosiaankin niin seksikeskeinen nykyään ettei tosiaankaan kykene normaaliin toveruuteen ja rupatteluun kahvikupposen ääressä ajattelematta alituiseen panemista?

Voin minä rupatella kahvikupposen ääressä niitä näitä.Ja voin vaikka leipoa jotain kahvileipääkin..

• kiltti atm

Naisilla on aina tuhmat mielessä.

• 1nainen

Ja minä kun luulin että miehillä. ;)

• kiltti atm

Luulen, että 1naisella on tuhmat aika usein mielessä.

• 1nainen

Niin on sullakin..

• kiltti atm

Joskus on. Ehkäpä ne voisi tuoda julki joskus kahvikupposen ääressä.

• 1nainen

Juon teetä..

• ei pantava

Tässäkin taas nähdään, että kiltiksi itseään kutsuvaa ätmiä ei kiinnosta muu kuin seksiasiat.

• kiltti atm
        ei pantava kirjoitti:

Tässäkin taas nähdään, että kiltiksi itseään kutsuvaa ätmiä ei kiinnosta muu kuin seksiasiat.

Ei missään puhuttu seksistä vaan himosta kahviin.

• 1nainen
        kiltti atm kirjoitti:

Ei missään puhuttu seksistä vaan himosta kahviin.

Sama vika.Kauhea himo juoda kahvia..

• kiltti atm

Niin minäkin. :D

• 1nainen

Aamuisin. :D

• kiltti atm

Tunnustan, että päivällä sorrun ja juon kahvit, mutta ei kai se niin haittaa. Kotona on kahvinkeitin kaapissa.

• 1nainen

Ei kai kahvi niin paha asia ole, vaikka himoitsetkin sitä.Hyvää yötä. ;)

• kiltti atm

Kahvi on vain yksi himoni kohde. ;) Hyvät yöt.

• ruma kuin perse

Olisihan se hauska nähdä miten kahvitteluhetket johtaisivat seuraavanlaisiin kommetteihin: "Juo sä ämmä vaan ne kahvisi sen jännämiehesi kanssa, joka sinutkin on spermannut" "Lopeta se kahvin juonti ja mene vaan akka jakamaan sitä tavaraasi YTMeille, niin kuin kiimavittusi vaatii" "Vittuako sä täällä mun kanssa kahvittelet, ei mulla ole rahaa eikä statusta" "kuinka monen käyttämä säkin vitun kahvintarjooja huora olet" "Sullehan tietysti kahvi niin kuin miehetkin kelpaa vain mustana!"

Olisipa siinä rattoisia ja ihanan rentouttavia kahvihetkiä.

• kolmasnainen

Ihan parasta!

• Loistavaa

Tiivistää herkullisesti monien palstamiesten kommentit.

• ätmi

Saatko kiksejä siitä, kun mies puhuu sinulle rumia?

• On tempura homores

No mutta onhan noita kaverimiehiä. Se on se pahamaineinen friendzone, tuollainen kahvittelukaveruus.

Monet eri asioiden harrastajat kerääntyvät tapaamaan toisiaan kahviloihin tai baareihin (missä voi myös juoda kahvia ja olla selvin päin). Sieltä kahvitteluseuraa löytyy.

• ????????????????????

Monikohan teistä haluaisi näyttäytyä julkisella paikalla kurpan kanssa???

• XXY

Eikö juuri yhdessä ketjussa väitetty, että naisen kuin naisen seurassa esiintyminen tekee miehestä haluttavamman toisten naisten silmissä? Siitä vain AT-miehet kurppien kanssa liikenteeseen, niin johan teinineitsyet rupeavat katsomaan teitä silmät kiimasta kiiluen (tai sitten eivät).

• Ikisinkkku M

Enhän asetanut tuossa mitään vaatimuksia, kahvitteluseuran ei ole pakko olla kurppa kun kaikki saavat osallistua.

• Hohhoijaa jaa
        Ikisinkkku M kirjoitti:

Enhän asetanut tuossa mitään vaatimuksia, kahvitteluseuran ei ole pakko olla kurppa kun kaikki saavat osallistua.

Kyllähän ne samanikäiset naiset jo kurppia ovat. Kurpittelu on 30 -miesten angstia omaa vanhenemistaan vastaan. Kun ei ole nuorena saanut ja omanikäisistä naisista huomaa, että eiväthän ne enää ole nuoria. Samalla tavalla valitettavasti huomaa muut teistäkin. Ei ole enää mies parhaassa kunnossaan.

• vtcrdtcbtd
        Ikisinkkku M kirjoitti:

Eli ikis lähtisi toverikahville esim 40 naisen kanssa, kokoon ja näköön katsomatta???

• vastaus ????????????

Sun kans ei edes "kurpat" näyttäytyisi julkisilla paikoilla

• Entäs komeat ätmit?

Entäs ne komeat, empaattiset ja fiksut ätmit? Vaikka ikisinkku M tarkoitus on hyvä, niin käytännössä toverelliset kahvihetket eivät onnistu, jos palstanaisen pikkarit kostuu jo ensimmäisen kahvitteluhetken aikana tai sen jälkeen. Jos siis mitään ei tapahdu viimeistään toisen keskusteluhetken jälkeen, niin ätmi on homo, tuon käsitteen negatiivisessa merkityksessä, vaikka todelllisuudessa ei homo olisikaan. (Tämä siis todetaan, vaikka palstanaiset olisivatkin suvaitsevaisia homojen suhteen) Keskinäiset keskustelut loppuvat tämän jälkeen kuin seinään komean ätmin ihmetellessä asiaa. Komeat, fiksut ja empaattiset ätmit ovat siis väliinputoajia, jos he haluaisivat pitkällisiä keskustelutuokioita palstanaisten kanssa. Puoli vuotta toverillisia keskusteluhetkiä ei käytännössä onnistuisi, vaikka muuta luvataankin.

• Ämeä kotmi

Komeat ätmit on hyvä huomioida. Lisäksi näissä pohdinnoissa olisi syytä ottaa esiin myös mm. vantterat anorektikot, koripalloilevat kääpiöt ja ruotsalaiset sotasankarit.

• Kouluttautuneetätmit
        Ämeä kotmi kirjoitti:

Komeat ätmit on hyvä huomioida. Lisäksi näissä pohdinnoissa olisi syytä ottaa esiin myös mm. vantterat anorektikot, koripalloilevat kääpiöt ja ruotsalaiset sotasankarit.

Olet oikeassa, vähemmistöt on hyvä ottaa huomioon kaikessa päätöksenteossa. Naisasialooserikin on kaveripiiriään esittelevissä kirjoituksissaan kuvannut komean ja kouluttautuneen ätmin arkea riipaisevalla tavalla.

• Ikisinkku M

Me komeat, empaattiset ja fiksut ätmit voisimme ottaa sen riskin että kahvittajanainen alkaa kiintymään, eihän meillä ole mitään menetettävää.

• Kiltti atm
        Ikisinkku M kirjoitti:

Me komeat, empaattiset ja fiksut ätmit voisimme ottaa sen riskin että kahvittajanainen alkaa kiintymään, eihän meillä ole mitään menetettävää.

Paljonko maksaisi sellainen tunnin rupattelu hetki naisen kanssa? Naiset kun ei koskaan ole ilmaista huvia.

• Ikisinkku M
        Kiltti atm kirjoitti:

Paljonko maksaisi sellainen tunnin rupattelu hetki naisen kanssa? Naiset kun ei koskaan ole ilmaista huvia.

Kyllä sille varmaan hintaa tulisi kun ei pelkkä parin euron huoltsikkakahvi varmaan kelpaisi. Kupillinen jossain trendikkäässä erikoiskahvilassa leivos, josta nykerretään vähän nurkkaa ja loput jätetän syömättä ettei liho, tekisi varmaan semmoisen kympin pintaan pelkästään naisen osalta ja itsekin kun pitäisi jotain ottaa niin viitisentoista euroa voisi mennä mieheltä rahaa. Lisäksi epäilen että vaikka palstanainen aloittaisikin toiminnan pyyteettömästi olisi pian tulijoita niin paljon että alkaisi sittten valkkaamaan niin kuin jossain deittipalvelussa ja kohtahan sinne kahville ei pääsisi kuin pimppaa kostuttavat & jahtaavat ytmit.

• Caramela
        Ikisinkku M kirjoitti:

Kyllä sille varmaan hintaa tulisi kun ei pelkkä parin euron huoltsikkakahvi varmaan kelpaisi. Kupillinen jossain trendikkäässä erikoiskahvilassa leivos, josta nykerretään vähän nurkkaa ja loput jätetän syömättä ettei liho, tekisi varmaan semmoisen kympin pintaan pelkästään naisen osalta ja itsekin kun pitäisi jotain ottaa niin viitisentoista euroa voisi mennä mieheltä rahaa. Lisäksi epäilen että vaikka palstanainen aloittaisikin toiminnan pyyteettömästi olisi pian tulijoita niin paljon että alkaisi sittten valkkaamaan niin kuin jossain deittipalvelussa ja kohtahan sinne kahville ei pääsisi kuin pimppaa kostuttavat & jahtaavat ytmit.

Naisten kuvitteellinen käyttäytyminen täysin kuvitteellisessa tilanteessa. Siitäkin naisia kritisoidaan.

• mahdoton unelma
        Caramela kirjoitti:

Naisten kuvitteellinen käyttäytyminen täysin kuvitteellisessa tilanteessa. Siitäkin naisia kritisoidaan.

Tuo kuvaakin ätmiyttä hyvin. Ei voi koskaan päästä edes kahville, koska se menee vituiksi joka tapauksessa jo suunnitteluvaiheessa. Edes mielikuvissa homma ei mene koskaan putkeen. Vika on toki aina naisen, tiesi suunnitelmista eli ei. Ätmi ei siis voi koskaa onnistua, koska ei anna mahdollisuutta onnistumiseen, ei itselleen eikä varsinkaan naiselle, ei edes mielikuvissaan.

• 1nainen
        Caramela kirjoitti:

Ei maksa mitään.Nokipannukahvit nuotiolla ja sen parempaa kahvia ei olekkaan. :)

• järkyttävä
        Ikisinkku M kirjoitti:

Pöh pöh, sulla on hyvin vilkas ja erittäin negatiivinen mielikuvitus. Elämäsi on varmasti todella masentava ja turhauttava tuolla ajatusmaailmalla.

• Ikisinkku M
        mahdoton unelma kirjoitti:

Tuo kuvaakin ätmiyttä hyvin. Ei voi koskaan päästä edes kahville, koska se menee vituiksi joka tapauksessa jo suunnitteluvaiheessa. Edes mielikuvissa homma ei mene koskaan putkeen. Vika on toki aina naisen, tiesi suunnitelmista eli ei. Ätmi ei siis voi koskaa onnistua, koska ei anna mahdollisuutta onnistumiseen, ei itselleen eikä varsinkaan naiselle, ei edes mielikuvissaan.

enhän minä vituiksi menemisestä mitään puhunut, noilla eväillä saattaisi jopa nainen kellistyä selälleen aikaa myöten mutta jos sen jonnekin huoltsikalle veisi kahville saattaisi se olla viimeinen kahvittelu sen naisen kanssa kun ei olisi riittävän coolia.

• Ikisinkku M
        järkyttävä kirjoitti:

Pöh pöh, sulla on hyvin vilkas ja erittäin negatiivinen mielikuvitus. Elämäsi on varmasti todella masentava ja turhauttava tuolla ajatusmaailmalla.

Oliko minulle? Ei ole turhauttavaa vaan oikeastaan aika hauskaa kun pystyy näkemään asiat laajemmassa perspektiivissä jo ennen kuin ne tapahtuu.

• järkyttävä
        Ikisinkku M kirjoitti:

Oliko minulle? Ei ole turhauttavaa vaan oikeastaan aika hauskaa kun pystyy näkemään asiat laajemmassa perspektiivissä jo ennen kuin ne tapahtuu.

Oli se sinulle. Mutta kuvittelee hetkeksikin että jos oletkin väärässä, ja laaja kuvitteellinen perspektiivisi estää hyvän tapahtumastakaan.

• Ikisinkku M
        järkyttävä kirjoitti:

Oli se sinulle. Mutta kuvittelee hetkeksikin että jos oletkin väärässä, ja laaja kuvitteellinen perspektiivisi estää hyvän tapahtumastakaan.

Eihän se sitä hyvää mitenkään voi estää. Ajattelen miten tahansa ovi on joka tapauksessa samalla kohtaa ja sitäkautta naisen pitää joka tapauksessa kulkea tullessaan kotoa hakemaan. En siis mitenkään huononna mahdollisuuksiani ajattelemalla mieluummin realisitisesti kuin toivotaan toivotaan -tyyliin jolloin luultavasti vain joutuisin pettymään.

• 1nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Eihän se sitä hyvää mitenkään voi estää. Ajattelen miten tahansa ovi on joka tapauksessa samalla kohtaa ja sitäkautta naisen pitää joka tapauksessa kulkea tullessaan kotoa hakemaan. En siis mitenkään huononna mahdollisuuksiani ajattelemalla mieluummin realisitisesti kuin toivotaan toivotaan -tyyliin jolloin luultavasti vain joutuisin pettymään.

Minut kyllä saisi melkein raahata johonkin trendikahvilaan.Ei oikein nappaa sellaiset.

• 11+14
        Ikisinkku M kirjoitti:

Kääk, päätin etten provosoidu, mutta nyt astuit pyhälle maalle! Minä ahmaisen aina koko leivoksen, mielummin kaksi!

Vai näkertää nurkkaa, äitis väkersi...

• Ikisinkku M

• 17+3
        Ikisinkku M kirjoitti:

enhän minä vituiksi menemisestä mitään puhunut, noilla eväillä saattaisi jopa nainen kellistyä selälleen aikaa myöten mutta jos sen jonnekin huoltsikalle veisi kahville saattaisi se olla viimeinen kahvittelu sen naisen kanssa kun ei olisi riittävän coolia.

En tiedä mikä teidän piireissänne on "coolia", mutten todellakaan menisi huoltsikkakahveille. Jollei kunnollista kahvia ole tarjolla niin jallua sitten.

• 11+14

• Ikisinkku M
        17+3 kirjoitti:

En tiedä mikä teidän piireissänne on "coolia", mutten todellakaan menisi huoltsikkakahveille. Jollei kunnollista kahvia ole tarjolla niin jallua sitten.

Entäs jos siellä kahveilla (huoltsikka) tekisi ylittämättömän tarjouksen "Mennään meille, siellä saat jallua jos annat p..ua?", ehkä nainen vaikuttuisi miehen runollisuudesta (loppusointu) ja lähtisi messiin.

• Ikisinkku M
        11+14 kirjoitti:

Ei ikinä neonvärisiä asusteita, kiitti nyt tästäkin!

Mutta kun se oli hauska eikä nopsaan hauskempaakaan löytynyt.

• 17+3
        1nainen kirjoitti:

Minut kyllä saisi melkein raahata johonkin trendikahvilaan.Ei oikein nappaa sellaiset.

Minä taas en perusta trendeistä vaan terveestä järjestä.

Mikäli vaivaudun ulos juomaan kahvia, niin totta kai haluan hyvää kahvia. Miksi vaivautuisin ulos juomaan huonoa kahvia? Siinä ei ole logiikkaa, ja jos ätmit kerran ovat loogisia dippiksiä he hyväksynevät pointtini.

Tietysti kaikkein loogisinta, jos siis kahvi on huonoa ja seurakin tylsää, on pysyä kotona juoden hyvää kahvia.

• ei pantava
        Ikisinkku M kirjoitti:

Entäs jos siellä kahveilla (huoltsikka) tekisi ylittämättömän tarjouksen "Mennään meille, siellä saat jallua jos annat p..ua?", ehkä nainen vaikuttuisi miehen runollisuudesta (loppusointu) ja lähtisi messiin.

Eikös sen kahvittelun pitänytkään olla "vain viatonta rupattelua"? Taas on miehellä vain seksi mielessä (vaikka se tuolla ketjun alkupuolella oli mielestäsi vain naisilla mielessä)

• 11+14
        Ikisinkku M kirjoitti:

Mutta kun se oli hauska eikä nopsaan hauskempaakaan löytynyt.

Ok, saat anteeksi. Mutta ole kiltti tarkempi ensi kerralla, harmoninen värimaailma kun on minulle kovin tärkeää.

Sain muuten äskettäin aivan ihanaa mustaherukka-marenkileivosta - auts, vieläkin menee polvet setsuurille

• Ikisinkku M
        ei pantava kirjoitti:

Eikös sen kahvittelun pitänytkään olla "vain viatonta rupattelua"? Taas on miehellä vain seksi mielessä (vaikka se tuolla ketjun alkupuolella oli mielestäsi vain naisilla mielessä)

Mutta nainenhan se johdatteli ruokottomilla viinapuheillaan kunnollisen miehen ajatukset väärille poluille.

• Ikisinkku M
        17+3 kirjoitti:

Minä taas en perusta trendeistä vaan terveestä järjestä.

Mikäli vaivaudun ulos juomaan kahvia, niin totta kai haluan hyvää kahvia. Miksi vaivautuisin ulos juomaan huonoa kahvia? Siinä ei ole logiikkaa, ja jos ätmit kerran ovat loogisia dippiksiä he hyväksynevät pointtini.

Tietysti kaikkein loogisinta, jos siis kahvi on huonoa ja seurakin tylsää, on pysyä kotona juoden hyvää kahvia.

Hyvää kahvia ei tahdo saada mistään kun on vaaleapaahtoista se mitä yleensä tarjolla. Noissa trendikahviloissa varsinkin mitä harvoin olen käynyt niin tavallinen kahvi huonoa kun sitä ei mene niin paljon. Huoltsikkakahveista shelleillä on ihan hyvää kun on muistaakseni presidenttiä.

• 17+3
        Ikisinkku M kirjoitti:

Mutta nainenhan se johdatteli ruokottomilla viinapuheillaan kunnollisen miehen ajatukset väärille poluille.

Mitä ruokotonta jallussa on? Oletko niitä poikia, joita aina kännissä panettaa?

• 17+3
        Ikisinkku M kirjoitti:

Hyvää kahvia ei tahdo saada mistään kun on vaaleapaahtoista se mitä yleensä tarjolla. Noissa trendikahviloissa varsinkin mitä harvoin olen käynyt niin tavallinen kahvi huonoa kun sitä ei mene niin paljon. Huoltsikkakahveista shelleillä on ihan hyvää kun on muistaakseni presidenttiä.

Hyvässä kahvilassa espresso on kallista, mutta useimmiten sen väärti. Mikäli on pitkään vietettävä aikaa, jokin maitokahvi on hyvä. Latte kuulostaa lattealta ja kuluneeltakin, mutta hyvistä aineista se on herkkua.

Kylmänä talvipäivänä taas kaakaota (kermavaahdolla tietysti) ja jättisuuri tuore korvapuusti Aurajoen rannalla --- oijoi,alkoi mennä jo orgastiseksi tämä touhu...

• lintuharrastaja
        mahdoton unelma kirjoitti:

Ei kostu kurppa, eikä kostu ätmi siitä mitään.

• tapahtumaherkkä
        järkyttävä kirjoitti:

Vain naisille "tapahtuu". Sehän on jo todettu.

• 1nainen
        17+3 kirjoitti:

Mitä ruokotonta jallussa on? Oletko niitä poikia, joita aina kännissä panettaa?

Sitähän sen tekee mieli, ei se vaan myönnä sitä. :D

• 6+13

Tämän idean mukaan ätmit perustaisivat hätäkahveja toisilleen.

• Jospa ei sittenkään

Kahveilla kamupoika voisi sitten kuunnella viimeiset jutut, mitä pahapoika on taas naiselle tehnyt, ja kuinka pakolaiskeskuksen afrikkailtamien jatkot päätyivät ryhmäseksiin. Vertaistukikaan ei kiinnosta, kun sinne kuitenkin tunkisi, joku darkkis jankkaamaan tai sitten (naurua)mies.

Ehkä meidän pitäisi perustaa ATM niminen WoW-kilta.

http://eu.battle.net/wow/en/search?f=wowguild&page=1&q=ATM

Niitä muuten on euroopassa 30 kappaletta.

:DDD

• Ikisinkku M tuolla ehdotti, että palstan naiset voisivat antaa keskustelutukea tai muuten auttaa miehiä niin halutessaan.

Vielä reilu vuosi sitten jaksoin uskoa, että palstan miehet voisivat olla vastaanottavaisia avuntarjouksille. Voitte lukea keskustelut täältä:

"Harjoitustreffeille?"
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11777207

"Mies, millaista apua toivoisit naisongelmaasi?"
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11761142

Harjoitustreffi-ketjussa tarjouduin lähtemään ihan vain juttelemaan miesten kanssa, jjotta naisten seurassa oleminen helpottuisi. En saanut yhteydenittoja, ja muutenkin idea sai pääosin negatiivisen vastaanoton.

Nyt Ikisinkku M kertoo, että apua pitäisi tarjota. Tarjous on edelleen voimassa, mutta totta puhuakseni menetin kyllä viime yrityksellä aika pitkälti toivoni, että palstan miehet oikeasti haluaisivat sitä ottaa vastaan. :/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2765
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1044
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      911
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      847
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      837
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      804
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      719
    Aihe