Mies rakastaa eksäänsä?

enkestä

Erosin miehestä 2kk sitten. Seurustelimme melkein vuoden. Hänen eksänsä muutti kesällä amerikkaan opiskelemaan.

Hän aina puhui eksästään hieman ihailevaan sävyyn uppoutuen muistelmiin. Hän on vieläkin yhteydessä eksäänsä, he juttelevat usein. Tämä mies enemmänkin aina juttelee tälle naiselle ja kyselee kuulumisia, siis kyseli silloinkin vaikka oli minun kanssa.
He seurustelivat n. vuoden ja ovat eronneet n. 3 vuotta sitten..

Nyt me olemme eronnut, jätin miehen kun en kestänyt tunnetta että hän ei välitä minusta samalla lailla, mies ei koittanut pistää vastaan tai näyttänyt edes että se haittaa. Olen koittanut kaksi kertaa saada miestä vielä takaisin mutta hän ei ole halunnut.

Ehkä on parempi näin.. Mutta en pääse yli siitä että en ikinä tuntenut että mies rakastaisi minua. Hän ei ikinä sanonut sitä eikä suunnitellut tulevaisuutta kanssani..
Eikä hän myöskään nyt halua pitää yhteyttä?? Onko liian aikaista vai enkö merkitse yhtä paljon kuin hänen eksänsä?
Odottaako hän tätä tyttöä sieltä amerikasta ja kuvittelee että he joskus vielä palaisivat yhteen? Kaksi ihan muuttunutta ihmistä :(

Miksi ikävöin hänen peräänsä? Sanokaa rehellisesti miten hölmö olen kun takerrun näin ja sanokaa välittikö mies minusta ikinä?
SIllä on merkitystä minulle ja se kalvaa mieltäni koska tuhlasin vuoden tavallaan turhaan saamatta mitään...

Olemme vasta 21 vuotiaita.
Olen seurustellut aiemmin 3 vuotta toisen miehen kanssa.

6

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spesia4li

Hän ei halua sinua, se on totta. Parempi, että koitat unohtaa ja jatkat omaa elämääsi. Kaikkea hyvää!

• jhgjk

"mies ei koittanut pistää vastaan tai näyttänyt edes että se haittaa. Olen koittanut kaksi kertaa saada miestä vielä takaisin mutta hän ei ole halunnut."

Eikö tuossa ole asian ydin. Yritä katkaista välit kerralla, niin voit unohtaa miehen nopeammin. Selvästi tuhoontuomittu suhde.

• enkestä

En vain pääse yli. Järki sanoo ettei kannata roikkua mutta sydän sanoo ettei saa vielä luovuttaa :'(

• kokemuksesta

Ihminen usein jumittuu ihmiseen, joka loukkaa omaa itsetuntoa ja ylpeyttä. Jokainen haluaa olla ihmissuhteessa se ainutlaatuinen ja arvostettu. Ja jos ei ole, haluaisi olla ja siksi yrittää ja yrittää. Tuon kun muistaa, eikä kuvittele jumittuneensa suhteeseen suuren rakkaudentunteensa vuoksi, helpottaa hieman.

• hyvin sanottu
        kokemuksesta kirjoitti:

Ihminen usein jumittuu ihmiseen, joka loukkaa omaa itsetuntoa ja ylpeyttä. Jokainen haluaa olla ihmissuhteessa se ainutlaatuinen ja arvostettu. Ja jos ei ole, haluaisi olla ja siksi yrittää ja yrittää. Tuon kun muistaa, eikä kuvittele jumittuneensa suhteeseen suuren rakkaudentunteensa vuoksi, helpottaa hieman.

hyvin sanottu, helposti tulee kilpailutilanne "näytän sinulle vielä" mitä ainakin menetät/miten tyhmä olet itse tms.voihan ap kuitenkin ajatella että samoin tuo poika on satutettu sen täydellisenä pitämänsä tytön taholta

• älä enää tuhlaa

"miehesi" on vasta lapsi, ehkä hormonit vievät tai idealisoi suhdettaan, jonka on itse tyrinyt

hän ei näe sinua, väliäkö tuolla muulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      79
      3215
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2040
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      167
      1802
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      293
      1330
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      32
      1237
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1190
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      103
      1139
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1080
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1031
    Aihe