old eminence oy

Pettynytostaja

Ihmiset varokaa tätä yritystä ! Huijaa ihmisiä. Myy mm. koruja joita väittää esim 1900 € arvoisiksi vaikka arvo on alle 100 € ! yritys toimii mm. Huutokaupat.comissa.
Älkää ostako mitään tältä myyjätä menetätte rahanne vain :(

22

3981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teemu_r

      Itse ostin Huutokaupat.com kautta näiltä huijareilta 4 eri korua (sormusta) Korujen uudelleen arvioinnin myötä kävi ilmi ettei noiden arvo ole edes puolia mitä ne imoittavat !! :)

      • TOSI-TYYTYVÄINEN

        Minä olen ostanut 6 kulta timantti sormusta kyseiseltä firmalta ja kaiikki olivat enemmän arvoisia kuin maksoin niistä..Kun vein arvioitavaksi olisin voinut myydä niitä voitolla timantti liikkeelle..Eli minun mielestä sain aika hyvän diilin..Minä meinaan ostaa myös lisää sormuksia heiltä..Toimitus on aina ollut tosi nopea ilman mitään selityksiä...


      • pelihannu

        Ostin sormuksen huutokaupasta maksoin siitä760€. Yhtenä syyskuisena iltana pelasin Kasinolla kaikki rahani, yli 900€. Sitten muistin ostamani sormuksen ja vein sen seuraavana päivänä panttilainaamoon, näytin huutokauppailmoituksen jossa oli vastaavan uuden korun hinta 5800€ ja sain siitä vajaa 1200€ käteen. Mielestäni ihan ok busines.
        Tosin nyt ei oo rahaa eikä sormusta, mutta elämä on:)


      • teemu_r
        TOSI-TYYTYVÄINEN kirjoitti:

        Minä olen ostanut 6 kulta timantti sormusta kyseiseltä firmalta ja kaiikki olivat enemmän arvoisia kuin maksoin niistä..Kun vein arvioitavaksi olisin voinut myydä niitä voitolla timantti liikkeelle..Eli minun mielestä sain aika hyvän diilin..Minä meinaan ostaa myös lisää sormuksia heiltä..Toimitus on aina ollut tosi nopea ilman mitään selityksiä...

        Jos ne olis oikeasti paljon arvokkaampia, ni miks ne ei itse käy myymässä suoraan liikkeeseen? vetäs huomattavasti isommat hillot kun huutokaupan kautta!


      • teemu_r
        pelihannu kirjoitti:

        Ostin sormuksen huutokaupasta maksoin siitä760€. Yhtenä syyskuisena iltana pelasin Kasinolla kaikki rahani, yli 900€. Sitten muistin ostamani sormuksen ja vein sen seuraavana päivänä panttilainaamoon, näytin huutokauppailmoituksen jossa oli vastaavan uuden korun hinta 5800€ ja sain siitä vajaa 1200€ käteen. Mielestäni ihan ok busines.
        Tosin nyt ei oo rahaa eikä sormusta, mutta elämä on:)

        Ihan varmasti oot saanu joo, ku ne panttaamossa aika pitkälle puntarin kautta tilittää noi, eikä sen mukaan mikä niiden arvo on :)


    • Santtu_P

      Itse olen voittanut 3 kertaa huutokaupan, huutokaupat.com:ssa. Kaikki ostamani sormukset ovat olleet huomattavasti arvokkaampia kuin mitä olen niistä maksanut. Kaiken lisäksi ne ovat olleen paljon kauniimpia kuin kuvien perusteella voi todeta.

      • Unski_O

        Juu saman liikkeen sormuksen ostin Minäki.Oulussa ei tahtonu enää arvoa löytyä muka 2000E sormukselle.Panttilainaamo Oulussa tutki.Että varmasti on huijausta.


    • myöskääneihujatu

      käymme yhdessä ain

    • autonostanu
      • Sami_kuupas

        No nyhhän mä hokasin, että huutokaupasta se auto pitää ostaa! Senhän saa palauttaa kun kyllästyy ja jos kauppias ei sitä hae pois niin sen saa pitää ilmaiseksi..... Eikun kaupoille!!!


    • vanhaketku

      Noi puolustus kommentit on old emiencen työntekijöiden kirjottamia, soitin sinne ja kyselin noista koruista ja ne ite sano viellä että on tullu tyytymätöntä palautetta joiltakin asiakkailta kun ovat yrittäneet pantata koruja ja eivätkä oo saaneet edes omiaan takas.

    • prkl111

      Ootteko tehneet rikosilmoituksen ? Tuolle huijaamiselle pitää saada stoppi...

    • Jörgenvonbergen

      Huutokaupat.comissa myy, vähän tarkistelin myytäviä tuotteita mm. timanttisormuksia. Kerrotaan, että liikkeen hinta uutena 4000 euroa, täsmälleen sama tuote Walmartissa, joka siis amerikkalainen halpahalli, hintaan 648 dollaria. Miettikää tätä, olisko huijausta? Ilmoitin asiasta Huutokaupat.comiin...

    • 0215478963

      Sattuneesta syystä tunnen tirehtöörin....en ostaisi edes 1e sukkaparia ko. henkilöltä

      • Foresti

        Onko ne korut/sormukset jotain muuta kuin ilmoittavat? Eli kulta ei kultaa ja timantit zirkoneita?


    • Anonyymi

      Myös autokaupassa sama porukka "unohtaa" kertoa vioista ja ilmoittaa vääriä kilometrimääriä.

      • Anonyymi

        Juu saman kokenut itsekkin. Yhden auton noilta ostanut ja se on varmasti viimeinen. Kilometrit oli ilmoitettu 150k ja huoltokirjassa oli yli 200k leimoja. Muutenkin todella heikko yleistunto vaikka oli "siisti ja ehjä".


    • Anonyymi

      Oikein superhuijareita mutta tyhmähän se on joka maksaa..

      • Anonyymi

        Millä firmalla touhuaa nykyään, OLD EMINENCE KONKURSSISSA!
        Jos tiedätte, niin infoa, että osaa välttää "mikki-hiirtä", aikamoinen pelle-hermanni koko tony-pojy..


    • Anonyymi

      Korujen hinta määräytyy monen asian mukaan. Uniikkikorua ei sellainen henkilö voi arvioida, joka ei tunne sitä. Yksi tyyppi sanoi kerran että hän haluaisi viedä eräälle henkilölle arvioitavaksi tekemiäni koruja ja huvittavaa siinä oli se että henkilö joka koruni olisi arvioinut on vanha luokkakaverini, joka kylläkin myy koruja ja kelloja, mutta tiedän ettei hänellä ole kykyä arvioida taidekoruja ja varsinkaan uniikkeja. Taidekorujenkin hinta määräytyy hieman eritavoin. Tunnetuista taidekoruista voi kauppias tietää arvon, mutta uniikit korut, jotka ovat kiertäneet pelkästään taidenäyttelyissä ovat monelle kauppiaalle täyttä hebreaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe