Luin joltain suomalaiselta terveyssivustosta, että näin lasketaan päivittäinen kulutus:
19,44 x oma paino 636
Onko totta?
Kaloreiden kulutus päivän aikana?
4
126
Vastaukset
- kuulapsi
Mikä on päivittäinen kulutus riippuu kuinka paljon liikkuu.
Tuo laskelma antaa minulle vain 1851 kcal päivässä. Olen laskenut että minun kulutus on 2100-2200.
Voit laskea päivittäisen kulutuksen myös tällä sivulla: http://www.sydanliitto.fi/energiantarve1#.VIm_pnvHVdw- 10+16
1886 antoi mulle, kun kalorilaskuri.fi sanoo että ilman minkäänlaista liikuntaa ois mulla kulutus 1700kcal aika tasan. Pituus 163 ja paino 65,5-66kg
- cuba libre
Joku voi laskea noin. Sen voi laskea muillakin kaavoilla. Se voi olla totta, useimiten todellinen kulutus on joko suurempi tai pienempi. Minun tapauksessani toteutunut kulutus on 300-1000kcal suurempi kuin tuolla annetulla kaavalla.
- 14+8
Noita kaavoja on aika paljon erilaisia ja jokainen antaa eri tuloksen. Et voi tietää kulutustasi kovin tarkkaan, päivissäkin on eroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263214Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122359Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.762252Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051991Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761643Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116