Sanoppas mitä me saadaan Kipparin kanssa palkinnoksi viestiketjun päättämisestä?Molemmilla viimeinen viesti yhtaikaa klo 21.16 :-))))
Man-o-M
25
811
Vastaukset
- Työn orja
...tietokoneen muistitilan turhasta täyttämisestä?
PS Tämä oli sitten vitsi ;-DD- Doe-10
Palkinto se tämäkin :=)))
- kisu
Doe-10 kirjoitti:
Palkinto se tämäkin :=)))
palkinnon olette ansainneet :))
mutta minä voin sen ainakin sinulle antaa ;)) - Doe-10
kisu kirjoitti:
palkinnon olette ansainneet :))
mutta minä voin sen ainakin sinulle antaa ;))Alan sitten laittaan petiä valmiiksi ;=)))
- Doe-10
Doe-10 kirjoitti:
Alan sitten laittaan petiä valmiiksi ;=)))
Täytyykin vielä lähteä ostamaan se LadyShave ;=))))
mutta miten olisi illanvietto Neiti X:n, Marjuskan ja Typyn kanssa - tosin teitä on kaksi ja naisia kolme (hatusta vedetty idea). T. MM.
- Työn orja
..niin menee tasan :=DDD
- marjuska
palkinnoksi sitä yötä pojut ei unohtaisi :))
- NeitiX
Varaat mulle sit lennon businessluokassa Helsinkiin ja varaat kalleimman sviitin mitä löytyypi.. Ruumsörvise oltava vikkelä ja hyvä.. Tiedä vaik jäisin sinne kaikkien kiusaks.. ;D
*pakkaa laukkuja* - yks typy
Työn orja kirjoitti:
..niin menee tasan :=DDD
Meillähän ei sitten äksöniä puuttuis, kun me kaks jouduttais keskenään tekemisiin :=)))
- Työn orja
yks typy kirjoitti:
Meillähän ei sitten äksöniä puuttuis, kun me kaks jouduttais keskenään tekemisiin :=)))
Eikun äksöniks ;-))
- Doe-10
Meinaatko jäädä bailuista pois?Täytyy sefujenkin joskus irrotella ;=))
- tonttutyttö
yks typy kirjoitti:
- Doe-10
tonttutyttö kirjoitti:
porukka on eri maailmasta kuin huuhaalaiset.Riitelette jatkuvasti keskenänne :(
- yks typy
tonttutyttö kirjoitti:
tonttutyttö. Hyvät oli lahjat mulle. Sellasia olen aina halunnut :=)))))
- kisu
terveiset tulleet Doelta perille,kiitos ;)
ja olette te aikamoinen pari, Doe-10 ja kippari! Jatkakaa vaan samaan malliin :))
Ps:kahvelle kutsutaan ;)- kippari
oleppa hyvä vaan terkuista:=))No eihän meillä vauhti lopu kesken Doen kanssa ja mikäs täällä kipparilla olla kun on paljon mukavia naisia seurana;=))Joo tottakai tulen kahville sitten:=))
- yks typy
kippari kirjoitti:
oleppa hyvä vaan terkuista:=))No eihän meillä vauhti lopu kesken Doen kanssa ja mikäs täällä kipparilla olla kun on paljon mukavia naisia seurana;=))Joo tottakai tulen kahville sitten:=))
Vähän epäreilua kun sua vaan kahville pyydetään. Muut kaverit Doe unohtanut kokonaan. Onpa se leuhka :=))
Nyt täytyy mennä taas! Palataan vähän myömemmin asiaan :=)))) - kippari
yks typy kirjoitti:
Vähän epäreilua kun sua vaan kahville pyydetään. Muut kaverit Doe unohtanut kokonaan. Onpa se leuhka :=))
Nyt täytyy mennä taas! Palataan vähän myömemmin asiaan :=))))voin pyytää sinuu kahville,et maistuuko kipparin iltakahvit;=))
- Doe-10
yks typy kirjoitti:
Nyt täytyy mennä taas! Palataan vähän myömemmin asiaan :=))))ketään kavereita unohtanut.Kaikki ovat tervetulleita.Kahvit tarjotaan,mutta viinat täytyy tuoda itse :=))))
- yks typy
Doe-10 kirjoitti:
ketään kavereita unohtanut.Kaikki ovat tervetulleita.Kahvit tarjotaan,mutta viinat täytyy tuoda itse :=))))
Eikä mulla ole rahaa (Hector) ostaa niitä viinojakaan, eikä tulla etelään. Mutta lähetän onnittelusähkeen kuitenkin postissa :=))))
- kisu
Doe-10 kirjoitti:
ketään kavereita unohtanut.Kaikki ovat tervetulleita.Kahvit tarjotaan,mutta viinat täytyy tuoda itse :=))))
kahvet keittellään ja pullaa tarjotaan :))
ja ei Doe ketään unohda, on sen verran symppis tyyppi :)),nyt vaan on ollut kiireitä hänellä ;) - Doe-10
kisu kirjoitti:
kahvet keittellään ja pullaa tarjotaan :))
ja ei Doe ketään unohda, on sen verran symppis tyyppi :)),nyt vaan on ollut kiireitä hänellä ;)Sen Ladyshaven tulet saamaan..kelpaako tavallinen partavaahto,vai mitä hunajavaahtoa sen piti olla :=)))? Unohdin :(
- kisu
Doe-10 kirjoitti:
Sen Ladyshaven tulet saamaan..kelpaako tavallinen partavaahto,vai mitä hunajavaahtoa sen piti olla :=)))? Unohdin :(
saat sinä päättää mitä haluat käyttää ;))hunaja olisi kyllä hyvää nalleni!
- Doe-10
kisu kirjoitti:
saat sinä päättää mitä haluat käyttää ;))hunaja olisi kyllä hyvää nalleni!
Sitähän voi käyttää niiiin moneen tarkoitukseen *lips* ;=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424370
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384109- 643766
- 1153682
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743393- 902962
- 542845
- 252656
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364