Man-o-M

Doe-10

Sanoppas mitä me saadaan Kipparin kanssa palkinnoksi viestiketjun päättämisestä?Molemmilla viimeinen viesti yhtaikaa klo 21.16 :-))))

25

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työn orja

...tietokoneen muistitilan turhasta täyttämisestä?

PS Tämä oli sitten vitsi ;-DD

• Doe-10

Palkinto se tämäkin :=)))

• kisu
        Doe-10 kirjoitti:

Palkinto se tämäkin :=)))

palkinnon olette ansainneet :))
        mutta minä voin sen ainakin sinulle antaa ;))

• Doe-10
        kisu kirjoitti:

palkinnon olette ansainneet :))
        mutta minä voin sen ainakin sinulle antaa ;))

Alan sitten laittaan petiä valmiiksi ;=)))

• Doe-10
        Doe-10 kirjoitti:

Alan sitten laittaan petiä valmiiksi ;=)))

Täytyykin vielä lähteä ostamaan se LadyShave ;=))))

• mutta miten olisi illanvietto Neiti X:n, Marjuskan ja Typyn kanssa - tosin teitä on kaksi ja naisia kolme (hatusta vedetty idea). T. MM.

• Työn orja

..niin menee tasan :=DDD

• marjuska

palkinnoksi sitä yötä pojut ei unohtaisi :))

• NeitiX

Varaat mulle sit lennon businessluokassa Helsinkiin ja varaat kalleimman sviitin mitä löytyypi.. Ruumsörvise oltava vikkelä ja hyvä.. Tiedä vaik jäisin sinne kaikkien kiusaks.. ;D
        *pakkaa laukkuja*

• yks typy
        Työn orja kirjoitti:

..niin menee tasan :=DDD

Meillähän ei sitten äksöniä puuttuis, kun me kaks jouduttais keskenään tekemisiin :=)))

• Työn orja
        yks typy kirjoitti:

Meillähän ei sitten äksöniä puuttuis, kun me kaks jouduttais keskenään tekemisiin :=)))

Eikun äksöniks ;-))

• Doe-10

Meinaatko jäädä bailuista pois?Täytyy sefujenkin joskus irrotella ;=))

• tonttutyttö

• Doe-10

• yks typy
        tonttutyttö kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=3000000000000008&posting=22000000005403909

tonttutyttö. Hyvät oli lahjat mulle. Sellasia olen aina halunnut :=)))))

• kisu

terveiset tulleet Doelta perille,kiitos ;)
      ja olette te aikamoinen pari, Doe-10 ja kippari! Jatkakaa vaan samaan malliin :))
      Ps:kahvelle kutsutaan ;)

• kippari

oleppa hyvä vaan terkuista:=))No eihän meillä vauhti lopu kesken Doen kanssa ja mikäs täällä kipparilla olla kun on paljon mukavia naisia seurana;=))Joo tottakai tulen kahville sitten:=))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

oleppa hyvä vaan terkuista:=))No eihän meillä vauhti lopu kesken Doen kanssa ja mikäs täällä kipparilla olla kun on paljon mukavia naisia seurana;=))Joo tottakai tulen kahville sitten:=))

Vähän epäreilua kun sua vaan kahville pyydetään. Muut kaverit Doe unohtanut kokonaan. Onpa se leuhka :=))
        Nyt täytyy mennä taas! Palataan vähän myömemmin asiaan :=))))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Vähän epäreilua kun sua vaan kahville pyydetään. Muut kaverit Doe unohtanut kokonaan. Onpa se leuhka :=))

voin pyytää sinuu kahville,et maistuuko kipparin iltakahvit;=))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

ketään kavereita unohtanut.Kaikki ovat tervetulleita.Kahvit tarjotaan,mutta viinat täytyy tuoda itse :=))))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

ketään kavereita unohtanut.Kaikki ovat tervetulleita.Kahvit tarjotaan,mutta viinat täytyy tuoda itse :=))))

Eikä mulla ole rahaa (Hector) ostaa niitä viinojakaan, eikä tulla etelään. Mutta lähetän onnittelusähkeen kuitenkin postissa :=))))

• kisu
        Doe-10 kirjoitti:

kahvet keittellään ja pullaa tarjotaan :))
        ja ei Doe ketään unohda, on sen verran symppis tyyppi :)),nyt vaan on ollut kiireitä hänellä ;)

• Doe-10
        kisu kirjoitti:

kahvet keittellään ja pullaa tarjotaan :))
        ja ei Doe ketään unohda, on sen verran symppis tyyppi :)),nyt vaan on ollut kiireitä hänellä ;)

Sen Ladyshaven tulet saamaan..kelpaako tavallinen partavaahto,vai mitä hunajavaahtoa sen piti olla :=)))? Unohdin :(

• kisu
        Doe-10 kirjoitti:

Sen Ladyshaven tulet saamaan..kelpaako tavallinen partavaahto,vai mitä hunajavaahtoa sen piti olla :=)))? Unohdin :(

saat sinä päättää mitä haluat käyttää ;))hunaja olisi kyllä hyvää nalleni!

• Doe-10
        kisu kirjoitti:

saat sinä päättää mitä haluat käyttää ;))hunaja olisi kyllä hyvää nalleni!

Sitähän voi käyttää niiiin moneen tarkoitukseen *lips* ;=)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2691
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2461
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2209
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1835
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      31
      1396
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1393
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1125
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      96
      1089
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1023
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      79
      893
    Aihe