Tavotteena -8kg

Näinon

Moikka!
Tässä on nyt kuukauden verran yritetty laihduttaa ja eihän siitä muuta oo seurannu ku vanhaa tuttua jojoilua. Niimpä ajattelin, josko täältä löytyisi vertaistukea? Watsapp- tai facebookryhmä vois tähän tarkotukseen olla todella käypä. Ei väliä paljonko pudotettavaa tai minkä ikäinen olet, ajatus kuitenkin on sama! Elikkä itsellä painoa nyt 66kg ja pituutta 169cm. Tavotteena alle 60 kiloon päästä, 58kg lopullisena tavotteena.

5

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinon

Tosiaan loin uuden s-postin ihan tätä vartenkin. Mulle voi viestiä laittaa tänne tai sitte suoraan sinne: [email protected]

• 18+18

Syö tarpeeksi ja liiku. Liian vähäinen syöminen tekee ahmimista ja jojottelua.

• Näinon

Oon kyllä tietonen kuinka on järkevä pudottaa painoa, eikä tässä oo tarkotuksena mitään viikon vesipaastoa alottaa. :) kiitos kuitenki vinkistä.

• diplimiliikkuja
        Näinon kirjoitti:

Oon kyllä tietonen kuinka on järkevä pudottaa painoa, eikä tässä oo tarkotuksena mitään viikon vesipaastoa alottaa. :) kiitos kuitenki vinkistä.

Itse haluat vertaistukea ja kun joku antaa niin heti vingut kuinka hyvin osaat laihduttaa, aikaisemmassa viestissäsi kuitenkin kirjoitit kuinka jojoilet kokoajan. Vaikea antaa vertaistukea sellaiselle joka kuitenkin on aina oikeassa ja paras asiantuntija laihdutuksessa. Tuli mieleen hyvä lauseen pätkä kun joku kirjoitti tänne palstalle että on kokenut painonpudottaja. Hitsi kun vieläkin menee naama hymyyn tuosta kokenut painonpudottaja lauseesta.

• fdf1

Toivottavasti löydät tsempparikaverin! sitä aina tarvitaan, vaikka kaikki laihdutuskeinot tiedetäänkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3528
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2907
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2256
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2143
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2107
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2055
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1974
    Aihe