Elikkä olen rakastunut naiseen ja nainen on sanonut rakastavansa mua. olemme tunteneet yli 2v. Nainen erosi reilu 1kk sitten ja meillä on ollut suhde. Itse haluaisin aloittaa jo seurustelun mutta nainen haluaa ollanpäivä kerrallaan ja edetä rauhassa sakoo ettei meillä ole kiire ja ei ole valmis uuteen suhteeseen. On myös sanonu ettei aijo etsiä ja alkaa säätään muiden kanssa.
Miltä tilanne twidän korviin kuulostaa?
miten toimia?
2
120
Vastaukset
Jokainen ihminen tarvitsee aikaa eron käsittelyyn. Vasta eronneet oavat nin hankalia, ellet et se jaa samoa kokemuksia.
Ole hänelle ihminen, ole hänelle ystävä ensimmäiseksi. Kohtele häntä hyvin ja puhu hänelle asioista, ole ystävällinen, mukava, hauska.
Olette molemmat ihmisiä joten en ottaisi kiirettä, miksi olisi kiire jos kuitenkin tarkoitus olisi viettää loppu elämä yhdessä.
Hän on eronnut ja hänelle voi olla paha olo, en tiedä mutta voin vain arvailla. Ole siellä hänen tukenaan, jos olet tosi ystävä hän muistaa sen koko loppu elämäsä vaikka eroaisittekin tulevaisuudessa.
Mutta en halua teidön suhteen loppuvan ja en ole niin tyhmä että käskisin sinun tehdä mitään, tämä oli vain mielipiteeni, toivottavasti siinä oli jotakin järkeä.
Onnea suhteeseen, olen tosi iloinen puolestasi,
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443106Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771645- 181492
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1071117