Elikkä olen rakastunut naiseen ja nainen on sanonut rakastavansa mua. olemme tunteneet yli 2v. Nainen erosi reilu 1kk sitten ja meillä on ollut suhde. Itse haluaisin aloittaa jo seurustelun mutta nainen haluaa ollanpäivä kerrallaan ja edetä rauhassa sakoo ettei meillä ole kiire ja ei ole valmis uuteen suhteeseen. On myös sanonu ettei aijo etsiä ja alkaa säätään muiden kanssa.
Miltä tilanne twidän korviin kuulostaa?
miten toimia?
2
114
Vastaukset
Jokainen ihminen tarvitsee aikaa eron käsittelyyn. Vasta eronneet oavat nin hankalia, ellet et se jaa samoa kokemuksia.
Ole hänelle ihminen, ole hänelle ystävä ensimmäiseksi. Kohtele häntä hyvin ja puhu hänelle asioista, ole ystävällinen, mukava, hauska.
Olette molemmat ihmisiä joten en ottaisi kiirettä, miksi olisi kiire jos kuitenkin tarkoitus olisi viettää loppu elämä yhdessä.
Hän on eronnut ja hänelle voi olla paha olo, en tiedä mutta voin vain arvailla. Ole siellä hänen tukenaan, jos olet tosi ystävä hän muistaa sen koko loppu elämäsä vaikka eroaisittekin tulevaisuudessa.
Mutta en halua teidön suhteen loppuvan ja en ole niin tyhmä että käskisin sinun tehdä mitään, tämä oli vain mielipiteeni, toivottavasti siinä oli jotakin järkeä.
Onnea suhteeseen, olen tosi iloinen puolestasi,
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702567
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472090Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa721899Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2511589- 681395
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2981337- 721248
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371153Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1241083- 741005