Ätmit ja ajokortti

Audimies.

Onko ätmeillä ajokorttia? Veikkaan, että ei ole. Siitä tunnistaakin ätmin.

30

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai ätmi

on ajokortti ja aika kallis autokin

• Örkki

minullla on pikku e ajokortis.

• juoppoätmi

Minulla on ollut jo 8 autoo pihas, ja nyt 2008 vuosimallinen auto.

• kävelevä-ätmi

Eipä ole mitään moottoriajoneuvoa.

• P1800

On ABC kortti.

On 2 autoa, moottoripyörä ja vene. Autoista mainittakoon Pyhimys Volvo!

• Kai se teoriassa on, mutta on saattanut jo mennä voimasta. En ole ajanut 15 vuoteen enkä ikinä omistanut autoa.

Ajaminen on passé. Autot korvautuvat pian automaateilla.

• ätmi

ei ole kävelen ja menen bussilla pysyy kunto hyvänä kun aina joutuu kävelwmään paljon

• 14+20

Eivätkös ätmit ajele Skoda Octavialla, jotain sellaista sekoilua täällä joskus?

• ätmi minäkin

itse ainakin ajan bmw:llä

• Ätmi.

On minulla ajokortti mutta ei autoa. En ole n 6 vuoteen ajanut autoa, sen jälkeen siis kun kortin sain.

• Örkki

bemarit on iha paskoi, kerra sellane raato oli.

• Jii007

Ei ole korttia eikä autoa. Naisethan tunnetusti käy äärimmäisen kuumina autottomiin miehiin.

• Varma se!

DarkFearilla ei ainakaan ole ajokorttia. Se on varma se!

• olen syrjäytynyt

Ei ole korttia.

• ätminkäinen

ABC löytyy kortista ja kiva mopokin on, jolla kesäisin päristellä :)

• Löytyy ajokortti ja autokin (sattumoisin myös Audi, muttei kylläkään mikään varsinainen ökymalli jolla tehtäisiin keneenkään vaikutusta), mutta en hankkinut sitä silloin nuorena, vaan vasta vähän vanhempana.

Asialla voi tietysti olla yhteys alempitasoisuuteeni, mutta en oikein usko. Vaikka minulla olisikin ollut ajokortti opiskelijana, ei minulla olisi ikinä varaa pitää silloin autoa. Eikä ollut oikein tarvettakaan. Eikä tietty ole nykyäänkään - ei Helsingissä ihan oikeasti tarvitse kun ei ole lapsiakaan joita kuskata harrastuksiin - mutta mukavuussyistä pidän silti autoa.

• Äädämi

Tietysti on. Mies ilman autoa ei ole ATM, vaan homo.

• Mies32v.

Wow. Paha mieli tuli tästä. Voin taas hyvin samaistua darkkiksen siitä että aina ajatellaan ZZZZzzzzZZZzzzZZz blaablaa. Mutta että darkkis ajattelee musta negaa, koska ei edes ajokorttia ja YKSIÖSSÄ asun. Ei edes kaksiota ole mulla.

Niin ja olen sossupummi, kelapummi, paskaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Tietäkää se saatanan vammaset ali-ihmiset!!!!!!!!

Eli syy on muissa. I wen

• tiukka fakta

Mies ilman naista on homo. Jos ei ole lapsia, on tuhkamunа.

• Ujo atm 25

Kyllä mulla ajokortti on mutta sellainen auto mistä naiset eivät varmasti kiinnostu kun sen auton pitäis olla joku vitun bemari.

• Ujo atm 25

Tai sitten joku Farmari auto mihin mahtuu suurempikin perhe kyytiin.

• Ujo atm 25
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Tai sitten joku Farmari auto mihin mahtuu suurempikin perhe kyytiin.

Pitäisköhän myydä auto pois kun ei siitä ole oikeastaan mitään hyötyä ja tulee vaan turhaan kalliiksi?

• _______

kunhan kiiltää niin kelpaa, ei naiset mitään autoista ja merkeistä tajua

• Ujo atm 25

Mut eipä niitä naisia autolla isketä vaan supliikilla ja minulta sekin taito puuttuu kokonaan.

• Ujo atm 25

Enkä näytä edes miltään Brad Pittiltä enkä ole miljonääri tai mikään adhd-klovni joten toivoa ei ole kovinkaan paljon.

• Peeeetttttttttteeerr

On mul ollu aina ajokortti. yhyhyhyhy

• Neitsytsetä

On ajokortti. Vaan minäpä olenkin HC-ATM.

• Luxus luokan KaveriMiehillä täytyy aina olla ajokortti...näin olet itseäsi tituleerannut, joten se oli sanomattakin selvä, että myös ajokortti löytyy ja se ei voi olla ikinä edes "kuivumassa" ettei petä KamuNaisia väärällä hetkellä.... ;P

• Neitsytsetä
        MGTOW kirjoitti:

Luxus luokan KaveriMiehillä täytyy aina olla ajokortti...näin olet itseäsi tituleerannut, joten se oli sanomattakin selvä, että myös ajokortti löytyy ja se ei voi olla ikinä edes "kuivumassa" ettei petä KamuNaisia väärällä hetkellä.... ;P

Totta. Kamunaiset ovat kylläkin olleet huomattavasti useammin kuskina minulle kuin minä heille ;)

• Neitsytsetä kirjoitti:

Totta. Kamunaiset ovat kylläkin olleet huomattavasti useammin kuskina minulle kuin minä heille ;)

Se on hyvä periaate KamuNaisten kohdalla, että pitävät KamuMiehestä yhtä hyvää huolta, kuin KamuMies heistä.... ;P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2631
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      80
      2014
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1108
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe