Ätmit ja ajokortti

Audimies.

Onko ätmeillä ajokorttia? Veikkaan, että ei ole. Siitä tunnistaakin ätmin.

30

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai ätmi

      on ajokortti ja aika kallis autokin

    • Örkki

      minullla on pikku e ajokortis.

    • juoppoätmi

      Minulla on ollut jo 8 autoo pihas, ja nyt 2008 vuosimallinen auto.

    • kävelevä-ätmi

      Eipä ole mitään moottoriajoneuvoa.

    • P1800

      On ABC kortti.

      On 2 autoa, moottoripyörä ja vene. Autoista mainittakoon Pyhimys Volvo!

    • Kai se teoriassa on, mutta on saattanut jo mennä voimasta. En ole ajanut 15 vuoteen enkä ikinä omistanut autoa.

      Ajaminen on passé. Autot korvautuvat pian automaateilla.

    • ätmi

      ei ole kävelen ja menen bussilla pysyy kunto hyvänä kun aina joutuu kävelwmään paljon

    • 14+20

      Eivätkös ätmit ajele Skoda Octavialla, jotain sellaista sekoilua täällä joskus?

      • ätmi minäkin

        itse ainakin ajan bmw:llä


    • Ätmi.

      On minulla ajokortti mutta ei autoa. En ole n 6 vuoteen ajanut autoa, sen jälkeen siis kun kortin sain.

    • Örkki

      bemarit on iha paskoi, kerra sellane raato oli.

    • Jii007

      Ei ole korttia eikä autoa. Naisethan tunnetusti käy äärimmäisen kuumina autottomiin miehiin.

    • Varma se!

      DarkFearilla ei ainakaan ole ajokorttia. Se on varma se!

    • olen syrjäytynyt

      Ei ole korttia.

    • ätminkäinen

      ABC löytyy kortista ja kiva mopokin on, jolla kesäisin päristellä :)

    • Löytyy ajokortti ja autokin (sattumoisin myös Audi, muttei kylläkään mikään varsinainen ökymalli jolla tehtäisiin keneenkään vaikutusta), mutta en hankkinut sitä silloin nuorena, vaan vasta vähän vanhempana.

      Asialla voi tietysti olla yhteys alempitasoisuuteeni, mutta en oikein usko. Vaikka minulla olisikin ollut ajokortti opiskelijana, ei minulla olisi ikinä varaa pitää silloin autoa. Eikä ollut oikein tarvettakaan. Eikä tietty ole nykyäänkään - ei Helsingissä ihan oikeasti tarvitse kun ei ole lapsiakaan joita kuskata harrastuksiin - mutta mukavuussyistä pidän silti autoa.

    • Äädämi

      Tietysti on. Mies ilman autoa ei ole ATM, vaan homo.

      • Mies32v.

        Wow. Paha mieli tuli tästä. Voin taas hyvin samaistua darkkiksen siitä että aina ajatellaan ZZZZzzzzZZZzzzZZz blaablaa. Mutta että darkkis ajattelee musta negaa, koska ei edes ajokorttia ja YKSIÖSSÄ asun. Ei edes kaksiota ole mulla.

        Niin ja olen sossupummi, kelapummi, paskaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Tietäkää se saatanan vammaset ali-ihmiset!!!!!!!!

        Eli syy on muissa. I wen


      • tiukka fakta

        Mies ilman naista on homo. Jos ei ole lapsia, on tuhkamunа.


    • Ujo atm 25

      Kyllä mulla ajokortti on mutta sellainen auto mistä naiset eivät varmasti kiinnostu kun sen auton pitäis olla joku vitun bemari.

      • Ujo atm 25

        Tai sitten joku Farmari auto mihin mahtuu suurempikin perhe kyytiin.


      • Ujo atm 25
        Ujo atm 25 kirjoitti:

        Tai sitten joku Farmari auto mihin mahtuu suurempikin perhe kyytiin.

        Pitäisköhän myydä auto pois kun ei siitä ole oikeastaan mitään hyötyä ja tulee vaan turhaan kalliiksi?


      • _______

        kunhan kiiltää niin kelpaa, ei naiset mitään autoista ja merkeistä tajua


    • Ujo atm 25

      Mut eipä niitä naisia autolla isketä vaan supliikilla ja minulta sekin taito puuttuu kokonaan.

      • Ujo atm 25

        Enkä näytä edes miltään Brad Pittiltä enkä ole miljonääri tai mikään adhd-klovni joten toivoa ei ole kovinkaan paljon.


    • Peeeetttttttttteeerr

      On mul ollu aina ajokortti. yhyhyhyhy

    • Neitsytsetä

      On ajokortti. Vaan minäpä olenkin HC-ATM.

      • Luxus luokan KaveriMiehillä täytyy aina olla ajokortti...näin olet itseäsi tituleerannut, joten se oli sanomattakin selvä, että myös ajokortti löytyy ja se ei voi olla ikinä edes "kuivumassa" ettei petä KamuNaisia väärällä hetkellä.... ;P


      • Neitsytsetä
        MGTOW kirjoitti:

        Luxus luokan KaveriMiehillä täytyy aina olla ajokortti...näin olet itseäsi tituleerannut, joten se oli sanomattakin selvä, että myös ajokortti löytyy ja se ei voi olla ikinä edes "kuivumassa" ettei petä KamuNaisia väärällä hetkellä.... ;P

        Totta. Kamunaiset ovat kylläkin olleet huomattavasti useammin kuskina minulle kuin minä heille ;)


      • Neitsytsetä kirjoitti:

        Totta. Kamunaiset ovat kylläkin olleet huomattavasti useammin kuskina minulle kuin minä heille ;)

        Se on hyvä periaate KamuNaisten kohdalla, että pitävät KamuMiehestä yhtä hyvää huolta, kuin KamuMies heistä.... ;P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe