Onko ätmeillä ajokorttia? Veikkaan, että ei ole. Siitä tunnistaakin ätmin.
Ätmit ja ajokortti
30
192
Vastaukset
- kai ätmi
on ajokortti ja aika kallis autokin
- Örkki
minullla on pikku e ajokortis.
- juoppoätmi
Minulla on ollut jo 8 autoo pihas, ja nyt 2008 vuosimallinen auto.
- kävelevä-ätmi
Eipä ole mitään moottoriajoneuvoa.
- P1800
On ABC kortti.
On 2 autoa, moottoripyörä ja vene. Autoista mainittakoon Pyhimys Volvo! Kai se teoriassa on, mutta on saattanut jo mennä voimasta. En ole ajanut 15 vuoteen enkä ikinä omistanut autoa.
Ajaminen on passé. Autot korvautuvat pian automaateilla.- ätmi
ei ole kävelen ja menen bussilla pysyy kunto hyvänä kun aina joutuu kävelwmään paljon
- 14+20
Eivätkös ätmit ajele Skoda Octavialla, jotain sellaista sekoilua täällä joskus?
- ätmi minäkin
itse ainakin ajan bmw:llä
- Ätmi.
On minulla ajokortti mutta ei autoa. En ole n 6 vuoteen ajanut autoa, sen jälkeen siis kun kortin sain.
- Örkki
bemarit on iha paskoi, kerra sellane raato oli.
- Jii007
Ei ole korttia eikä autoa. Naisethan tunnetusti käy äärimmäisen kuumina autottomiin miehiin.
- Varma se!
DarkFearilla ei ainakaan ole ajokorttia. Se on varma se!
- olen syrjäytynyt
Ei ole korttia.
- ätminkäinen
ABC löytyy kortista ja kiva mopokin on, jolla kesäisin päristellä :)
Löytyy ajokortti ja autokin (sattumoisin myös Audi, muttei kylläkään mikään varsinainen ökymalli jolla tehtäisiin keneenkään vaikutusta), mutta en hankkinut sitä silloin nuorena, vaan vasta vähän vanhempana.
Asialla voi tietysti olla yhteys alempitasoisuuteeni, mutta en oikein usko. Vaikka minulla olisikin ollut ajokortti opiskelijana, ei minulla olisi ikinä varaa pitää silloin autoa. Eikä ollut oikein tarvettakaan. Eikä tietty ole nykyäänkään - ei Helsingissä ihan oikeasti tarvitse kun ei ole lapsiakaan joita kuskata harrastuksiin - mutta mukavuussyistä pidän silti autoa.- Äädämi
Tietysti on. Mies ilman autoa ei ole ATM, vaan homo.
- Mies32v.
Wow. Paha mieli tuli tästä. Voin taas hyvin samaistua darkkiksen siitä että aina ajatellaan ZZZZzzzzZZZzzzZZz blaablaa. Mutta että darkkis ajattelee musta negaa, koska ei edes ajokorttia ja YKSIÖSSÄ asun. Ei edes kaksiota ole mulla.
Niin ja olen sossupummi, kelapummi, paskaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Tietäkää se saatanan vammaset ali-ihmiset!!!!!!!!
Eli syy on muissa. I wen - tiukka fakta
Mies ilman naista on homo. Jos ei ole lapsia, on tuhkamunа.
- Ujo atm 25
Kyllä mulla ajokortti on mutta sellainen auto mistä naiset eivät varmasti kiinnostu kun sen auton pitäis olla joku vitun bemari.
- Ujo atm 25
Tai sitten joku Farmari auto mihin mahtuu suurempikin perhe kyytiin.
- Ujo atm 25
Ujo atm 25 kirjoitti:
Tai sitten joku Farmari auto mihin mahtuu suurempikin perhe kyytiin.
Pitäisköhän myydä auto pois kun ei siitä ole oikeastaan mitään hyötyä ja tulee vaan turhaan kalliiksi?
- _______
kunhan kiiltää niin kelpaa, ei naiset mitään autoista ja merkeistä tajua
- Ujo atm 25
Mut eipä niitä naisia autolla isketä vaan supliikilla ja minulta sekin taito puuttuu kokonaan.
- Ujo atm 25
Enkä näytä edes miltään Brad Pittiltä enkä ole miljonääri tai mikään adhd-klovni joten toivoa ei ole kovinkaan paljon.
- Peeeetttttttttteeerr
On mul ollu aina ajokortti. yhyhyhyhy
- Neitsytsetä
On ajokortti. Vaan minäpä olenkin HC-ATM.
Luxus luokan KaveriMiehillä täytyy aina olla ajokortti...näin olet itseäsi tituleerannut, joten se oli sanomattakin selvä, että myös ajokortti löytyy ja se ei voi olla ikinä edes "kuivumassa" ettei petä KamuNaisia väärällä hetkellä.... ;P
- Neitsytsetä
MGTOW kirjoitti:
Luxus luokan KaveriMiehillä täytyy aina olla ajokortti...näin olet itseäsi tituleerannut, joten se oli sanomattakin selvä, että myös ajokortti löytyy ja se ei voi olla ikinä edes "kuivumassa" ettei petä KamuNaisia väärällä hetkellä.... ;P
Totta. Kamunaiset ovat kylläkin olleet huomattavasti useammin kuskina minulle kuin minä heille ;)
Neitsytsetä kirjoitti:
Totta. Kamunaiset ovat kylläkin olleet huomattavasti useammin kuskina minulle kuin minä heille ;)
Se on hyvä periaate KamuNaisten kohdalla, että pitävät KamuMiehestä yhtä hyvää huolta, kuin KamuMies heistä.... ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582830Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1022281Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121970Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841413- 681394
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181310TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43984- 71973