Jos kumppani on ollut uskoton

vain elämää?

Haluatko, että hän tunnustaa asian sinulle? Onko tilanteita, joissa et halua tunnustusta saada? Esim. hetken hairahdus, jossa ei ollut tunteita mukana?

8

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyessä vastaan mitä jos tätä miettisi sinun puolisosi, miten kokisit ja jos hairahdukset hyväksyy, se on kuin näyttäisi lisää vihreää valoa.
      luottamuksen se pilaa mutta luottamuksen pilaa pelkkä valehtelu, itselläni olisi aika harkita parisuhdetta tarkemmin, jos kyseessä olisi ollut alkoholi kieltäisin alkoholin käytön, ettei hairahdusta enää tulisi.
      elämän tilanteeni on sellainen että meitä vahvasti yhdistää lapset eli lapsien vuoksi tasapainoinen elämä ovat heille hyväksi.

• Kyllä, jos hän haluaa eron pettämisen takia. Eli on pettänyt vaikka siksi, että on rakastunut ja haluaa jatkaa elämäänsä toisen kanssa. Silloin ei ole mitään syytä jättää kertomatta.

Jos kyse on hairahduksesta, esim. kännissä.. Silloin saisi valita aika tarkkaan hetken, jolloin kertoo. Ei keskellä vaikka lasten sairastumiskuvioita tms. Jos kyse on vain siitä, että haluaa helpottaa omaa syyllisyyttään, saisi miettiä kaksi kertaa, kannattaako se likasanko mun päälle kaataa. Mitä mä sillä tiedolla teen? Kärsiköön syyllisyydestä, kärvistelköön yksinään. Sen verran huomaavainen saisi olla, että ei totuuden torvena kaikkea satuttavaa mulle toitota.

• minusta on olisi mukavampi kuulla ukoltani kuin muilta sen vuoksi en salaa asioita tai halua että salaa, totuus satuttaa niin se on aina ollut ja tulee olemaan. Sen vuoksi tieto ja ennalta ehkäisy on hyväksi parisuhteen kannalta, totta kai mies saa päättää haluaako jatkaa sitä rataa kanssani.
        Totuus muuttaa asioita.

• moraalinvartija kirjoitti:

minusta on olisi mukavampi kuulla ukoltani kuin muilta sen vuoksi en salaa asioita tai halua että salaa, totuus satuttaa niin se on aina ollut ja tulee olemaan. Sen vuoksi tieto ja ennalta ehkäisy on hyväksi parisuhteen kannalta, totta kai mies saa päättää haluaako jatkaa sitä rataa kanssani.
        Totuus muuttaa asioita.

Meillä taas tuskin muut, esim. kaverit, koskaan kertoisi tällaisia, jos sattuisi näkemään tai tietämään (sekin epätodennäköistä, että näkisi/tietäisi). Ennaltaehkäisy taas olisi vaikeaa, tuskin kukaan tietää etukäteen, että aikoo pettää.

Mutta ei ole tosiaan koskaan tullut tällaisia tietoon kumppanista, vaikka ollaan parikyt vuotta oltu yhdessä. Ihan muut murheet ollut mielessä sinä aikana elämässä, ei parisuhteeseen liittyvät juurikaan. (Mitä nyt joskus 2007-2009, kun ei nähty kuin yöllä, jos silloinkaan, kun mies oli aina joko työssä tai taloa rakentamassa,se vähän koetteli suhdetta, olin välillä aika väsynyt ja kypsä ja varmaan hänkin).

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Meillä taas tuskin muut, esim. kaverit, koskaan kertoisi tällaisia, jos sattuisi näkemään tai tietämään (sekin epätodennäköistä, että näkisi/tietäisi). Ennaltaehkäisy taas olisi vaikeaa, tuskin kukaan tietää etukäteen, että aikoo pettää.

Mutta ei ole tosiaan koskaan tullut tällaisia tietoon kumppanista, vaikka ollaan parikyt vuotta oltu yhdessä. Ihan muut murheet ollut mielessä sinä aikana elämässä, ei parisuhteeseen liittyvät juurikaan. (Mitä nyt joskus 2007-2009, kun ei nähty kuin yöllä, jos silloinkaan, kun mies oli aina joko työssä tai taloa rakentamassa,se vähän koetteli suhdetta, olin välillä aika väsynyt ja kypsä ja varmaan hänkin).

"(Mitä nyt joskus 2007-2009, kun ei nähty kuin yöllä, jos silloinkaan, kun mies oli aina joko työssä tai taloa rakentamassa,se vähän koetteli suhdetta, olin välillä aika väsynyt ja kypsä ja varmaan hänkin). "
        itsellänikin oli noihin vaikeaa mutta ei meilläkään pettämisiä mutta en olisi ihmetellyt jos minut olisi siihen aikaan saarrettu koska kaipasin hellyyttä, jota mieheltä ei herunnut kuin ei ymmärrystä muiltakaan läheisiltä.
        ihmiset ei aina ymmärrä miten vaikeaa voi olla.

Tuskin se kukaan ystävä olisikaan tai tuttu joka kertoisi, kyllä se olisi se joka olisi myös syyllistynyt siihen tekoon kenen kanssa pettänyt, tuskin se toinen tekisi sitä hairahduksesta.
        Ennalta ehkäisyä tarkoitan sitä jos tietää heikkouden esim välttää alkoholia.
        sitä itsekin tiedän että se on minun heikkouteni joten en juo , koska juominen on vienyt niin monesti muistin(tehnyt asioita joita ei ole uskonut tekevän) vaikka en ole niin paljoa juonut.

• Minua kiinostaisi vain yksityiskohdat, koska kuittaaminen tapahtuisi potensiin2.

• Tieto lisää tuskaa... Ja toisaalta antaa valmiudet tehdä parempia päätöksiä...
      Juu, kyllä se on parempi nostaa kissa pöydälle ja selvitellä asiat sitä mukaa kun selviteltävää syntyy. Vähän niinku siivoaminen, sinällään kivaa se ei ole, mutta lopussa kiitos seisoo ja siistittyä tilaa on kiva käytellä.
      Mikäs toi tunteeton hetken hairahdus on, sellasesta en ole kuullutkaan?
      Se että tötöilet jonkun toisen kanssa "en tuntenut mitään" on sama kuin sanoa että tämä tulee toistumaan. Ai miksikö? No siksi ettet tuntenut mitään, eli puolison fiiliksilläkään ei ole mitään väliä. Ei semmosta olekaan kuin hetken hairahdus tunteitta, koska joku kyllä tuntee tunteitaan oikein huolella.

• runontaja_niin_off

Joskus jossain kauppakeskuksessa muutama rouva keräsi tukirahaa langenneille vaimoille, sanoin, että autan heitä mielelläni henkilökohtaisesti paikallisessa hotellissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5494
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1535
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      981
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      937
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      57
      880
    6. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      868
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      839
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe