Edessäni seisoi valtavien persuuksien omaava nainen,sieltä se ampui pakaroiden välistä semmoosen paukun jotta pää pyörää vieläkin
Kuka pieraisi äss marketissa tänään:?????
53
911
Vastaukset
- pieruperse!
Ilmavaivainen, suolistokaasuinen akka. Jonkun pomon rouva?
- KUN JOULU ON.....
Käy lämmin henkäys talvisäässä kun, joulu on .....
- perse kovilla......
BPRÖÖT...PUFFUUFF...TUFF:BRPRÖÖÖTRRRR......
- harhakuulo?
Kaikkihan siellä pieree? Nostavat jopa toisen jalan ylös ja kipakan pierun täräyttävät. Joku tuhnaa ajankulukseen ja joku äänekkäästi. Kuulet ilmeisesti harhoja. Hae lääkitys!
- Viksu on viisas
Oletpa typerä tuomoisia täällä kirjoittele.
Turvotus ja ilmavaivat monella tosi ongelma, johnka ei edes löydy lääkettä.
Ja yksiselitteistä syytä mikä aiheuttaa.
Joten eikö kannattais pitää omanatietona.- No eiköhän se siitä
Ai sinäkö se siis olitkin kun kerrot paukun todellisen syyn, pitäisiköhän sinun käydä lääkärillä jos olisi laktoosiasia ja apteekista saa kuulemma sellaisia, en nyt nimeä muista mutta ne ovat juuri tuohon vaivaan tarkoitettuja pilsuja.
- roska silmästäpois!
Hyvä että, on persemillä ampua laukauksia joita, ei viitsi pitää sisällään kun, toiset eivät voi niitä edes haistella.
- Isokyrrö
Se on kova paukku ko tulle läskien välistä se tunkeutuu semmosenna pallona sieltä niin ko pallosalama ja ko viimein vapautuu niin se räjähtää ko paine laukeaa, se on vapautumisen pamaus.
- pierun pihinää????
No kun, kaupassa kyykistyy pussia ottamaan sieltä jostain niin, se ilma lähtee kiertämään suolistossa ja tulee aukolle huutamaan! Laihdutus ja ruokavalio on hyvä lääke ja paskalla käynti ennekuin lähtee kauppaan. Voisihan se pomo pumpata sen kaupassa käynnin jälkeen ilmaa ...... ettei ala ihan yleisillä paikoilla ilmomaan....
- pihinää hyvinki
Oohan sielä ÄSSmarketissa vessa, pieree sielä.
- pierumoottorit
Ei net voi jatkuvasti vessassa laukkoa ko niilä on semmonen kompressori mahassa joka pumppaa ilmaa yhäkseen jako on tuomonen lihavaki vielä niin ei kestä ko kumartua niin venttiili valskaa tai päästää kunnon pamauksen jos on pidätellyt.
- käytöstavat kunniaan
pierumoottorit kirjoitti:
Ei net voi jatkuvasti vessassa laukkoa ko niilä on semmonen kompressori mahassa joka pumppaa ilmaa yhäkseen jako on tuomonen lihavaki vielä niin ei kestä ko kumartua niin venttiili valskaa tai päästää kunnon pamauksen jos on pidätellyt.
Montako hevosvoimaa oli moottorissa? kaikki ei mahdu yhtä aikaa vessaan pieremään jos, on ruuhkaa! Istualtaan pieree niin, ääni on niin kuin laineen liplatusta venettä tai laituria vasten. pulputusta, laineen liplatus..... hyvään käytökseen kuuluu ystävällisyys ja toisten huomioonottaminen. Tuoksu?
- asiallinen?=
Taisi olla Matti itse joka, pieraisi? Matti se pieraisi tai joku muuten vain vittuilee. tuskin kukaan ruokakaupassa pieraisee tahallaan. Lopettakaa tyhjän paisuttaminen!
- ruispiimä
Sehän se onkin kun paisuttaa niin silloin se on pakko päästää paineita ulos, oikeassa olet että lopettaa tyhjä paisuttaminen ja päästää paineet ulos.
- naurua elimistölle?
ruispiimä kirjoitti:
Sehän se onkin kun paisuttaa niin silloin se on pakko päästää paineita ulos, oikeassa olet että lopettaa tyhjä paisuttaminen ja päästää paineet ulos.
Oikeen nauraa niin, vatsalihakset ja elimistö paranee ja pierun vielä laukaisee niin, vatsa voi hyvin ja mieli virkeää.
- persukopieree?
Olisit tulpan pannut takaapäin. persuuksien omaavalle naiselle? Ampunut takaisin omalla panoksellasi.. Semmoinen paukku että, pää naisella pyörää onnesta vieläkin. persujen nainenko?
- kohteliasämmä!
olen puolueeton ja en piere yleisillä paikoilla! Ei tule vaikka pillillä imisi?=
- penaali antti
siinä teille pierun mallia
https://www.youtube.com/watch?v=SFLw8aH-M2w- isot pakarat!
Sillä oli isompi persepakarat?
- Laiha neito
Kävi hassusti kun hiljaisen pierun päästin liha tiskin luona,niin se vasta tuoksui mätä pierulle,tais puolituntia asiakkaat kiertää lihaosaston ja johtaja luutun kans hyllyjä pesemässä ja pani monta kuormaa liha ruokia roskiin kun luuli että ne tuoksuvat,Tästä lähin pieren kassajonossa kun se kassaneitin välistä piereskelee,mutta tuoksuu hyvälle,ettei se asiakkaita häiritse vaan panee hymyn naamataululle:)
- OPPIKAA TÄSTÄ=
No! Mitä me opimme tästä! ?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Paljon on teilläkin vielä oppimista!
- huumoria? pukkaa
No nyt ovat pellolaisetkni saaneet sen pitkään odottamansa pieruhuumoriketjun.
lukekaa ja nauttikaa. - yksikaksi
.... ja hävetkää kirjoittajat. Ei ole sivityksen taso kovin korkealla. Älykkyys-
testeihin ei kannata mennä.- Älykäs pieru
Joo älä vain mene älykkyystesteihin tuolla päällä jos et uskalla edes pieraista.
- ihminen1
Joka pieruaan piättelee-on siinä muutakin kieroa.
- priiiiiiiiiiii
Solis hauskaa ko laittasit ihmiset erotuomarin pillin persreikään niin kuuluis aina sieltä täältä semmosia viserryksiä, tulis pirteä mielikin semmosessa visertelyssä.
- terveydeksi!
Yski, piere, aivasta. Pääset kaikesta vaivasta!
- möttönen
se joka pierun piettää sillon muutaki salattavaa ja mulla perse kahesta kappaleest ko niin köyhä oon ja visu tosi itara pierasen aina sisälepäin ja säästän kotia saa paljon lämmintä samala ko pakkasella ei raski puita polttaa. pieraskaa kaikki kotona ittelleen vain ja joka tulloo nuuskiin niin sanokaa et painu ulos nuuskiin hajuja tai jonnekki nämä oo omiahajuja ei kuulu kelleen ja son ainaki 5euroa yks nuuhkasu, oppivat olleen nuuskinmatta tai hiljaa kuites
- riippumaton osaaja
Pierun pidättely on epäterveellistä.
- IsäMitro?
Olisiko ollut ortodoksipappi! IsäMitro käymässä ohikulkumatkallaan alkossa ja oli syönyt munkkeja vatsansa täyteen ahminut ja alkoi pierettämään?
- Tästä saisi
Yhdestä sanasta näin pitkä keskusteluketju. Tästä saisi joku oppinut vaikka väännettyä jonkun tutkimuksen. Liittyisiköhän se kielentutkimukseen vai vaikkapa lääketieteeseen vai peräti filosofiaan.
Voi voi! Kyllä on keskustelunaiheet.- PIERU?????
Pietari pieri, suutari suori. Pietari suuri, Suutari pieri.
- ritulainenki
Pellossa ihan moukkamaisia ihmisiä, oikeita tolikoita! Ei ole fiksua-
- Lainaus
Lyön miljoonan vetoa että sieki pieret joka päivä ja jokaikinen yö!
- joo. tietenkin!
Lainaus kirjoitti:
Lyön miljoonan vetoa että sieki pieret joka päivä ja jokaikinen yö!
Juu. käännän kylkeä paukun kanssa,. mahallaan pääsee pieru, kyljellään pieru ja selällään patjaa vasten paukkuja. koko ruislimpun edestä ja aamulla paskalle noin kilon verran mustaa paskaa nautinnollisesti pukkaan peräaukosta. Tulee ihana ja hyvä olo.
- Taas...
...on tullut yliopistotutkijoilla aineistoa viimeisen vuorokauden aikana.
Lisää voi vain odottaa.- Proffetsööri
Joo tämä onkin pitempi posessi mikä on nyt aloitettu, sillä pierun tiet ovat arvaamattomat.
- Proffetsööri
Proffetsööri kirjoitti:
Joo tämä onkin pitempi posessi mikä on nyt aloitettu, sillä pierun tiet ovat arvaamattomat.
Siis tämä on todellakin posessi koska on kyse pierusta itsestään minä sydämmestäni toivoisin että sinäkin oppisit löysäämään paineen vapaasti etkä sitä nurin-niskoin lähettäisi.
- evvi-riitta
Jopas kinkku osastolla tuore pieru tuoksahti nenääni Nam:)),siinä toisella puolella tukeva mies henkilö hymyili minulle ja vatsasin kunnon ripulipierun hajulla ja viimein nauroimme toisillemme hyvästä kontakti lajista pierusta.Kauppias lupasi laittaa desibelimittareita kaupan joka osastoon ja kuka räväyttää alku viikosta kovimmat desibelit saa joulukinkun palkinnoksi.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onhan se hyvä että, suolisto toimii ja vatsa voi hyvin. Mutta ruokakaupassa!!!!!!!!!!!!!!!!!
- rumpalipaukku.
Kuulen äänen parampampampam...
- pieru kunniaan
Mä ainakin pieren jos on tulolaan, olkoon kauppa tai pankki.-
- meeritsi,k
Söimpä vähän hiivaa ja tunnin päästä sellainen 110 desibeliä näytti kännykän mittari,varmaan voitan kisan ja saan kinkun jouluksi tässä kisassa.
- eliiiass
kyllä sivassa haisee suloinen pierun haju,taidan alkaa ostaan sieltä
- Henkka.
Siellä onkin kylän parhaimmat pierut siwassa,aina hymyilevät kuin pierut aina housuissa on.
- Jou-lupuk-ki
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE, SEKÄ PIERIJOILLE ETTÄ PIEREMÄTTÖMILLE.
- rakkausjoulu?
Hyvää ja rakkaudellista joulua KAIKILLE!
- pierun kulku....
Ensin ostetaan ruokaa ja raaka-aineita joista, laitamme ruokaa joka, menee kurkun kautta ruokatorvea pitkin mahalaukkuun jossa se muodostuu paksusuoleen paskaksi ja ensin se ilmoittaa pierun äänellä että, saako tulla? ja lumpsahtaa pyttyyn jätöksenä viemäriin josta edelleen.....
- varma voittaja
Saa nähä kuka kinkun voittaa 135 desibeliä oli korkein tulos äsken,ite päästin 96 desipelin pierun,pitää käydä sellainen torvi ostamassa lelu osastolta,eiköhän sillä kisa voiteta huomenna
- osallistunut
kuasse voitti kinkun kilpailussa
- kinkku+sinappi
..menin johtoon 156 db mutta pas´ka tuli houssuun..
- osallistunut
Huono tuuri sulla,mulla tuli kans lusikallinen mutta diskattiin kisasta,olisin kuitenki hävinny sinulle.Kävin kaupalla joku janne voitti kinkkukisan 145db töräyksellä
- miltä haisi
Onko aunuksen matti käynyt tänään haistelemassa pieruja ÄSS-marketissa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423