Raha

nainen5

Miehet, kuulin väitteen jonka mukaan: "Jos mies ei saa haaveilemaansa naista, niin hän pyrkii tienaamaan enemmän." Ja että suurin sitoutumisen pelko on miehellä se, ettei nainen ehkä rakasta häntä jos hän tienaa liian vähän tai köyhtyy.

Mitä mieltä miehet tästä? Kuinka moni tunnistaa tutuksi? Vai onko tuulesta temmattua?
Miksi joidenkin miesten on vaikea antaa hellyyttä ilman seksiä tai sitoutua?

7

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko liian vaikea?

      Haluatko sinä köyhtyä?

      • nainen5

        En tietenkään halua köyhtyä. Olen rakastettu ja minulla on Kaikkea sitä mitä ei rahalla saa.
        Olen jättänyt kaksikin hyväpalkkaista työpaikkaa, jotta olisin Onnellinen. Ja Olen onnellinen.
        -Rahallisesti köyhdyin ja se sopi noissa tilanteissa loistavasti!
        Ystävistä ja rakastavista ihmisistä en todellakaan halua köyhtyä, enkä unelmieni miehestä.

        Siksi kyselin, että pitääkö tuo yleistys muka paikkaansa. :)


    • Tienaan itselleni ja käytän myös tienestini niin kuin haluan, miksi antaisin rahaa naiselle....outoa.

      Hellyys ilman seksiä on kuin tekisit töitä ilman palkkaa. Naisia vastaan taistellan naisten omilla aseilla.

      Sitoutumiseen ja hellyyteen tule suhtauta samalla tavalla kuin nainen rahaan.

    • Joillakin, joilla on päähänpinttymä eli pakkomielle saada joku, saattaa niin tehdä. Monesti myös se tarkoittaa miehen etenevän kyynerpäätaktiikalla.

      Itse en vaivaudu, olen yhtä laiska mitä aikaisemminkin. Nykyisessä työssä ei kannata raataa liikaa, koska palkka tulee kuudesta tunnista, joten turha tehdä liikaa ylitöitä, joista ei mitään hyödy.

    • asd1
    • utopistinen

      ajatus... ei todellisuuspohjaa itseni kohdalla tai tuttavapiireissä... tuollaiset jutut yleensä lukee netistä.

      t. työtön, jolla naisia riittänyt omiksi tarpeiksi

    • Juttu lienee alunperin julkaistu jossain amerikkalaisessa lehdessä. Siellä tuo saattaa huonon sosiaaliturvan takia pitääkin paikkansa. Suomalaisena tuntuu hullulta ajatus, että naisen rakkauden voisi ostaa. Tai jos voisi, niin kuka sellaisen gold-diggerin haluaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe