Miehet, kuulin väitteen jonka mukaan: "Jos mies ei saa haaveilemaansa naista, niin hän pyrkii tienaamaan enemmän." Ja että suurin sitoutumisen pelko on miehellä se, ettei nainen ehkä rakasta häntä jos hän tienaa liian vähän tai köyhtyy.
Mitä mieltä miehet tästä? Kuinka moni tunnistaa tutuksi? Vai onko tuulesta temmattua?
Miksi joidenkin miesten on vaikea antaa hellyyttä ilman seksiä tai sitoutua?
Raha
7
81
Vastaukset
- Oliko liian vaikea?
Haluatko sinä köyhtyä?
- nainen5
En tietenkään halua köyhtyä. Olen rakastettu ja minulla on Kaikkea sitä mitä ei rahalla saa.
Olen jättänyt kaksikin hyväpalkkaista työpaikkaa, jotta olisin Onnellinen. Ja Olen onnellinen.
-Rahallisesti köyhdyin ja se sopi noissa tilanteissa loistavasti!
Ystävistä ja rakastavista ihmisistä en todellakaan halua köyhtyä, enkä unelmieni miehestä.
Siksi kyselin, että pitääkö tuo yleistys muka paikkaansa. :)
Tienaan itselleni ja käytän myös tienestini niin kuin haluan, miksi antaisin rahaa naiselle....outoa.
Hellyys ilman seksiä on kuin tekisit töitä ilman palkkaa. Naisia vastaan taistellan naisten omilla aseilla.
Sitoutumiseen ja hellyyteen tule suhtauta samalla tavalla kuin nainen rahaan.Joillakin, joilla on päähänpinttymä eli pakkomielle saada joku, saattaa niin tehdä. Monesti myös se tarkoittaa miehen etenevän kyynerpäätaktiikalla.
Itse en vaivaudu, olen yhtä laiska mitä aikaisemminkin. Nykyisessä työssä ei kannata raataa liikaa, koska palkka tulee kuudesta tunnista, joten turha tehdä liikaa ylitöitä, joista ei mitään hyödy.- asd1
[url=http://www.points2shop.com?ref=uin1428137591]Points2shop[url]
- utopistinen
ajatus... ei todellisuuspohjaa itseni kohdalla tai tuttavapiireissä... tuollaiset jutut yleensä lukee netistä.
t. työtön, jolla naisia riittänyt omiksi tarpeiksi Juttu lienee alunperin julkaistu jossain amerikkalaisessa lehdessä. Siellä tuo saattaa huonon sosiaaliturvan takia pitääkin paikkansa. Suomalaisena tuntuu hullulta ajatus, että naisen rakkauden voisi ostaa. Tai jos voisi, niin kuka sellaisen gold-diggerin haluaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465