PALSTAN SUURI JOULUMUSAKETJU!

rytmitonttu

45

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      • VAROITUS

      • ex-rek

    • simasuu.
      • aitosuomalaisuutta---

        .

        "Vaadimme palstalle lisää Ukko Ylijumalaa ja aitosuomalaisuutta"

        har

        .


    • Lapset lauloi tätä kotona - pakkanen reisiä paukuttaa, taivaan neitoja tanssittaa. olivat kerhossa oppineet.
      Olin ihan sanaton ja häkeltynyt

      https://www.youtube.com/watch?v=I2ME4voVLsU

      ei tämä nyt niin joululaululta kuulosta mut pistetään jakoon.

    • Jee Jee



    • Jotain Poets of the fallia. En vaan viitsi nyt avata mitään mölinää konelle soimaan linkittääkseni, kun muksu vielä nukkuu. Konsertti POTF oli kiva, vaikka melu olikin kova. :)

      Kivaa joulunodotusta.

    • Holly Mistletoe
    • seppoliini1
      • kulttibiisi

        Tollahan tienaa jos saatte sille radiosoittoja
        joka vuosi
        oikein monta kertaa


    • määmy
    • pirpana pikkarainen
      • ihgfiigf

      • ihgfiigf kirjoitti:

        Elvis elää jouluna.
        https://www.youtube.com/watch?v=osSg7OAEdC4

        Tuosta tuli mieleen yksi 1990 luvun kaveri, jonka veljellä on suuri kokoelma Elviksen levyjä ja tässä maassa harvinaisempia sinkkuja. Heidän sukulainen asui Elviksen eläessä jenkeissä ja lähetteli levyjä. Jokaista Elviksen sinkkua ei toimitettu Suomeen asti.

        Kyseisen kaverin mukaan, kyseisestä levykokoelmasta oli tarjotti silloista 500 000 mk ja kieltäytyi myymästä


      • Täällä kirjoitteli joskus sellainen kuin Genio M... kaveri ei ollut hirveän huumorintajuinen.

        http://bit.ly/2grPEVL


      • onko-teillä-suhde
        modelli kirjoitti:

        Täällä kirjoitteli joskus sellainen kuin Genio M... kaveri ei ollut hirveän huumorintajuinen.

        http://bit.ly/2grPEVL

        Mitä tälläkin kommentilla tarkoitit? Korostaa, ettet sinä ole Genio (en menis takuuseen siitäkään)? Haluat huomiota nimimerkiltä Genio M? Haluat korostaa, ettet oikeasti pidä hänestä? Vai miksi? Miksi nostaa vanhaa ketjua Genion takia?


      • näio

        Genio on perseest!


      • onko-teillä-suhde kirjoitti:

        Mitä tälläkin kommentilla tarkoitit? Korostaa, ettet sinä ole Genio (en menis takuuseen siitäkään)? Haluat huomiota nimimerkiltä Genio M? Haluat korostaa, ettet oikeasti pidä hänestä? Vai miksi? Miksi nostaa vanhaa ketjua Genion takia?

        Pidän hänestä oikein paljon, meillä ei ole ollut tai ole suhdetta ja en halua mitään huomiota, enkä ole ketjun nostaja.....................................


    • Näintäällä
    • kuusirunoilija
      • Mennään naimisiin!


      • Mel_-_Kim

      • Ehdoton_favoriitti---


      • modelli kirjoitti:

        Mennään naimisiin!

        Een taida, ku oon jo :3 Ties vaikka sinäkin..


      • Bööna alkaa skitsoilee?


      • modelli kirjoitti:

        Bööna alkaa skitsoilee?

        Kai noin komea hamsteri nyt naimisissa on, viikset järjestyksessä ja kaikki :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Kai noin komea hamsteri nyt naimisissa on, viikset järjestyksessä ja kaikki :)

        Ja en luule sua keneksikään muuksi kuin modelliksi, joten älä itse skitsoo :P


      • Pidetään leikkihäät, minne haluaisit häämatkalle sen jälkeen kun pappi on sanonut aamen.



      • Reetalle toukokuussa, "ihana" rantaloma uuson, retsiinan ja omien Edamien kera:D Mun ei tartte juoda niin paljon, kun putosin jo pienenä viinitynnyriin ja komistuin ikuseksi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe