PALSTAN SUURI JOULUMUSAKETJU!

rytmitonttu

45

457

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      • VAROITUS

      • ex-rek

    • simasuu.
      • aitosuomalaisuutta---

        .

        "Vaadimme palstalle lisää Ukko Ylijumalaa ja aitosuomalaisuutta"

        har

        .


    • Lapset lauloi tätä kotona - pakkanen reisiä paukuttaa, taivaan neitoja tanssittaa. olivat kerhossa oppineet.
      Olin ihan sanaton ja häkeltynyt

      https://www.youtube.com/watch?v=I2ME4voVLsU

      ei tämä nyt niin joululaululta kuulosta mut pistetään jakoon.

    • Jee Jee



    • Jotain Poets of the fallia. En vaan viitsi nyt avata mitään mölinää konelle soimaan linkittääkseni, kun muksu vielä nukkuu. Konsertti POTF oli kiva, vaikka melu olikin kova. :)

      Kivaa joulunodotusta.

    • Holly Mistletoe
    • seppoliini1
      • kulttibiisi

        Tollahan tienaa jos saatte sille radiosoittoja
        joka vuosi
        oikein monta kertaa


    • määmy
    • pirpana pikkarainen
      • ihgfiigf

      • ihgfiigf kirjoitti:

        Elvis elää jouluna.
        https://www.youtube.com/watch?v=osSg7OAEdC4

        Tuosta tuli mieleen yksi 1990 luvun kaveri, jonka veljellä on suuri kokoelma Elviksen levyjä ja tässä maassa harvinaisempia sinkkuja. Heidän sukulainen asui Elviksen eläessä jenkeissä ja lähetteli levyjä. Jokaista Elviksen sinkkua ei toimitettu Suomeen asti.

        Kyseisen kaverin mukaan, kyseisestä levykokoelmasta oli tarjotti silloista 500 000 mk ja kieltäytyi myymästä


      • Täällä kirjoitteli joskus sellainen kuin Genio M... kaveri ei ollut hirveän huumorintajuinen.

        http://bit.ly/2grPEVL


      • onko-teillä-suhde
        modelli kirjoitti:

        Täällä kirjoitteli joskus sellainen kuin Genio M... kaveri ei ollut hirveän huumorintajuinen.

        http://bit.ly/2grPEVL

        Mitä tälläkin kommentilla tarkoitit? Korostaa, ettet sinä ole Genio (en menis takuuseen siitäkään)? Haluat huomiota nimimerkiltä Genio M? Haluat korostaa, ettet oikeasti pidä hänestä? Vai miksi? Miksi nostaa vanhaa ketjua Genion takia?


      • näio

        Genio on perseest!


      • onko-teillä-suhde kirjoitti:

        Mitä tälläkin kommentilla tarkoitit? Korostaa, ettet sinä ole Genio (en menis takuuseen siitäkään)? Haluat huomiota nimimerkiltä Genio M? Haluat korostaa, ettet oikeasti pidä hänestä? Vai miksi? Miksi nostaa vanhaa ketjua Genion takia?

        Pidän hänestä oikein paljon, meillä ei ole ollut tai ole suhdetta ja en halua mitään huomiota, enkä ole ketjun nostaja.....................................


    • Näintäällä
    • kuusirunoilija
      • Mennään naimisiin!


      • Mel_-_Kim

      • Ehdoton_favoriitti---


      • modelli kirjoitti:

        Mennään naimisiin!

        Een taida, ku oon jo :3 Ties vaikka sinäkin..


      • Bööna alkaa skitsoilee?


      • modelli kirjoitti:

        Bööna alkaa skitsoilee?

        Kai noin komea hamsteri nyt naimisissa on, viikset järjestyksessä ja kaikki :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Kai noin komea hamsteri nyt naimisissa on, viikset järjestyksessä ja kaikki :)

        Ja en luule sua keneksikään muuksi kuin modelliksi, joten älä itse skitsoo :P


      • Pidetään leikkihäät, minne haluaisit häämatkalle sen jälkeen kun pappi on sanonut aamen.



      • Reetalle toukokuussa, "ihana" rantaloma uuson, retsiinan ja omien Edamien kera:D Mun ei tartte juoda niin paljon, kun putosin jo pienenä viinitynnyriin ja komistuin ikuseksi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe