On iilmiselvää että tämän paljastuksen seurauksena en saa palstanaisilta seksiä kun he antaa aina mieluummin kotitöitä tekemättömille jännäjyystäreille, sehän on tutkittu fakta:
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1418269350748.html
Paistoin juuri joulutorttuja
58
202
Vastaukset
- pöhh
Ihan sama. Et saisi seksiä muutenkaan.
- Ikisinkku M
Tuossa muuten juuri tyhjensin pyykkikoneenkin, eiköhän ala palstan kiimap..uilta panetus häviämään :D
- XXY
Jos nainen kertoo miehelle juuri tiskanneensa, tuskin se miehen himoja herättää, joten miksi miehen pyykinpesun pitäisi olla jotenkin kiihottavaa naisesta?
- oletko sekaisin
Miksi hitossa haluaisit panna palstan kiimapilluja??
- Ikisinkku M
XXY kirjoitti:
Jos nainen kertoo miehelle juuri tiskanneensa, tuskin se miehen himoja herättää, joten miksi miehen pyykinpesun pitäisi olla jotenkin kiihottavaa naisesta?
Sanotaanko nyt niin että jos joku mielestäni kiinnostava & seksikäs nainen laittaisi vaikka tekstarin jossa kertoo juuri leiponeensa pullaa ja vähän siivoilleensa & ajatelleensa minua niin kyllä alkaisi panettamaan ihan kybällä :)
- Ikisinkku M
oletko sekaisin kirjoitti:
Miksi hitossa haluaisit panna palstan kiimapilluja??
Se voisi olla mielenkiintoinen kokemus jos ei muuta mutta nythän se opn poissuljettua.
Mutta:
”Tutkijat huomauttavat, että koska tutkimus tehtiin vanhemmille pareille, se ei välttämättä päde enää parikymppisten suhteisiin, koska sukupuoliroolit ovat muuttuneet niin paljon viime vuosien aikana.”
kyllä itse ainakin pitäisin kotitöitä tekevää miestä huomaavaisempana ja parempana kumppanina. Minusta aina se voisi tehdä enempi kotitöitä jolla on juuri silloin siihen enempi aikaa. Tällöin ainakin jäisi enemmän aikaa niihin sänkyhommiinkin, kun toisen ei tarvitsisi vielä aamukahdelta vaatteiden silityksen jälkeen alkaa sitä pesukonetta tyhjentämään.Mitähän nämä kotityötkin muka on lapsettomilla ihmisillä?
Vaatteita en ole silittäny koskaan ja viikonpyykit pesen lauantaisin. Tulee yksi täysi koneellinen. Vaatteiden otto koneesta ja kuivaustelineeseen laitto vie noin 3min.
Ruuanlaittokin on pelkkä vitsi. Puolessa tunnissa tekee pääosin ja perunaa jos tekee se on 45min ja samalla voi plärätä nettiä tai katsoa tv:tä. Kerran viikkoon siivous n20min. Nämä pikkujutut on monelle naiselle kuulemma niin ylivoimainen homma jossa väsyy niin ettei jaksa muka edes nussia.- neiti ruiskukka
Minä kans kiinnitin huomiota tuohon stellarian lainaukseen.
Ikisinkun valikoiva näkö vaan skippaa aina uutisista tuollaiset "mitättömät" yksityiskohdat.. - Ikisinkku M
neiti ruiskukka kirjoitti:
Minä kans kiinnitin huomiota tuohon stellarian lainaukseen.
Ikisinkun valikoiva näkö vaan skippaa aina uutisista tuollaiset "mitättömät" yksityiskohdat..Vilkaisin jompaakumpaa niistä alkuperäisistä jutuista niin sielläkin kerrottttiin että laiska jännämies saa enemmän.
- 89(())
tuco- kirjoitti:
Mitähän nämä kotityötkin muka on lapsettomilla ihmisillä?
Vaatteita en ole silittäny koskaan ja viikonpyykit pesen lauantaisin. Tulee yksi täysi koneellinen. Vaatteiden otto koneesta ja kuivaustelineeseen laitto vie noin 3min.
Ruuanlaittokin on pelkkä vitsi. Puolessa tunnissa tekee pääosin ja perunaa jos tekee se on 45min ja samalla voi plärätä nettiä tai katsoa tv:tä. Kerran viikkoon siivous n20min. Nämä pikkujutut on monelle naiselle kuulemma niin ylivoimainen homma jossa väsyy niin ettei jaksa muka edes nussia.Kerran viikkoon siivous 20min ja perunan laiton yhteydessä voi räplätä nettiä..... jepjep. Minä just tein tuossa volvoon täyshuollon samalla kun räpläsin nettiä joten pulinat pois pojat. Olette vielä lapsen kengissä.
- neiti ruiskukka
Ikisinkku M kirjoitti:
Vilkaisin jompaakumpaa niistä alkuperäisistä jutuista niin sielläkin kerrottttiin että laiska jännämies saa enemmän.
Paino sanalla vilkaisit, ja jätit huomioimatta varmaan saman yksityiskohdan sielläkin :D
- Ikisinkku M
neiti ruiskukka kirjoitti:
Paino sanalla vilkaisit, ja jätit huomioimatta varmaan saman yksityiskohdan sielläkin :D
Niin no kun en jaksanut kokonaan lukea :D
- Öljynvaihto&Tulpat
89(()) kirjoitti:
Kerran viikkoon siivous 20min ja perunan laiton yhteydessä voi räplätä nettiä..... jepjep. Minä just tein tuossa volvoon täyshuollon samalla kun räpläsin nettiä joten pulinat pois pojat. Olette vielä lapsen kengissä.
Kartanoonko?
- Kіs-kіsu
Oliko sulla essu päällä? Sellainen puoliessu miehellä on aika seksikäs, sotattu ja tärvelty.
- Ikisinkku M
En käytä kokkaillessa mitään essuja, ihan samoissa kamoissa kuin muutenkin tulee ruuat laitettua. Toki jos nainen kokkaa semmoinen 50-lukulaisuuden mieleen tuova essu olisi kiva asuste nähdä hänellä :)
- Kіs-kіsu
Ikisinkku M kirjoitti:
En käytä kokkaillessa mitään essuja, ihan samoissa kamoissa kuin muutenkin tulee ruuat laitettua. Toki jos nainen kokkaa semmoinen 50-lukulaisuuden mieleen tuova essu olisi kiva asuste nähdä hänellä :)
No mitä hilloa käytit? Onko ne oikeastaan enää joulutorttuja jos ei käytä luumuhilloa...vai onko tärkeämpää, että ovat hakaristin muotoisia.іs-
- Ikisinkku M
Kіs-kіsu kirjoitti:
No mitä hilloa käytit? Onko ne oikeastaan enää joulutorttuja jos ei käytä luumuhilloa...vai onko tärkeämpää, että ovat hakaristin muotoisia.іs-
Äidin tekemää omenahilloa laitoin, kun se purkki tuolla jääkaapissa pyöri niin oli oikeastaan se syy paistaa joulutorttuja kun sitä niin huonosti muuten tulee syötyä. Ihan hyvin kesti vaikka jossain netissä väittivät että pitäisi olla paistonkestävää. Minusta tuo omenahillo parempaa kuin luumuhillo kun en muutenkaan ole ihan niin tarkka aina noista "oikeista" materiaaleista.
Kyllä susta joku hyvän waimon saa :D
Ei vaan, kyllä mä olen ainakin ihan avoimen kateellinen naisille, jotka kertoo, että niiden mies/poikaystävä osaa laittaa ruokaa. Se on oikeasti hieno ja arvostettava taito tällaisena pikaruoka-valmisateria-aikana.
Mäkin tein muuten tänään oikein legendaarisesti nakkikastiketta ja perunamuusia :P- Ikisinkku M
Silloin varsinkin se on hienoa kun nykyään naiset ei osaa välttämättä muuta laittaa kuin niitä pika-valmisruokia. Yksi työkaverikin kertoi että heidän perheessä hän laittaa ruuat kun vaimo ei osaa ja sama jannu kyllä korkaa autotkin eipä sillä, sen vaimon en ole kuullut koskaan tehneen mitään muuta kuin pari lasta. Nakkikastike on kyllä hyvää, ainakin jos saarioisten nakeista tekee-Pitäisikin laittaa joku päivä mutta taitaa mennä jonnekin joulun taakse tulevaisuuteen.
- vähänkö tyhmä oot
Ikisinkku M kirjoitti:
Silloin varsinkin se on hienoa kun nykyään naiset ei osaa välttämättä muuta laittaa kuin niitä pika-valmisruokia. Yksi työkaverikin kertoi että heidän perheessä hän laittaa ruuat kun vaimo ei osaa ja sama jannu kyllä korkaa autotkin eipä sillä, sen vaimon en ole kuullut koskaan tehneen mitään muuta kuin pari lasta. Nakkikastike on kyllä hyvää, ainakin jos saarioisten nakeista tekee-Pitäisikin laittaa joku päivä mutta taitaa mennä jonnekin joulun taakse tulevaisuuteen.
Enpä ole vielä kuullut miehestä joka osaisi lapsia tehdä. Ei edes sitä yhtäkään. Joten pulinat pois.
- Ikisinkku M
vähänkö tyhmä oot kirjoitti:
Enpä ole vielä kuullut miehestä joka osaisi lapsia tehdä. Ei edes sitä yhtäkään. Joten pulinat pois.
Enkä minä naisesta joka ei siihenkin hommaan miehen apua tarvitsisi :D
- oho
Ikisinkku M kirjoitti:
Enkä minä naisesta joka ei siihenkin hommaan miehen apua tarvitsisi :D
Vain kaksi minuuttia.
Ikisinkku M kirjoitti:
Olisi kyllä kerrassaan häpeällistä jos ei akka osaisi edes ruokaa laittaa...En tiedä onks nää ihmiset eläneet pää perseessään koko ikänsä vai mitä..
- Ikisinkku M
oho kirjoitti:
Vain kaksi minuuttia.
Eikös se sitten jotain jo kerro miehen ylivertaisuudesta? Mies tekee parissa minuutissa puolet ja naisen pitää omaa osuuttaan hautoa kuukausikaupalla jotta tulee valmista :D
- niinpä niin
Ikisinkku M kirjoitti:
Eikös se sitten jotain jo kerro miehen ylivertaisuudesta? Mies tekee parissa minuutissa puolet ja naisen pitää omaa osuuttaan hautoa kuukausikaupalla jotta tulee valmista :D
Miksi siis ottaa miestä kun voi saada haluamansa kahdessa minuutissa. On ne niin ylivertaisia.
tuco- kirjoitti:
Olisi kyllä kerrassaan häpeällistä jos ei akka osaisi edes ruokaa laittaa...En tiedä onks nää ihmiset eläneet pää perseessään koko ikänsä vai mitä..
Mun pikkusisko on just tuollainen avuton. Kodinhoito ja kokkaus on lähinnä sen miehen tehtäviä.
Sisko on mua paljon nuorempi ja sen kotikasvatus oli aivan erilainen kuin esim. mun. Mä jouduin jo 10-vuotiaana tekemään ruoat kotona ja siivousvuorotkin jaettiin meidän vanhempien sisarusten kesken. Nuorin pääsi kun koira veräjästä sillä perusteella, että on vielä niin pieni eikä osaa. Ja kun ei koskaan vaadittu eikä opetettu, niin tässä on tulos.
Vanhemmat tekee karhunpalveluksen lapsilleen, kun päästää ne liian helpolla.pimppaloora kirjoitti:
Mun pikkusisko on just tuollainen avuton. Kodinhoito ja kokkaus on lähinnä sen miehen tehtäviä.
Sisko on mua paljon nuorempi ja sen kotikasvatus oli aivan erilainen kuin esim. mun. Mä jouduin jo 10-vuotiaana tekemään ruoat kotona ja siivousvuorotkin jaettiin meidän vanhempien sisarusten kesken. Nuorin pääsi kun koira veräjästä sillä perusteella, että on vielä niin pieni eikä osaa. Ja kun ei koskaan vaadittu eikä opetettu, niin tässä on tulos.
Vanhemmat tekee karhunpalveluksen lapsilleen, kun päästää ne liian helpolla.Saattaapi olla nuinkin, mutta hän ei ilmeisesti ole juuri sinkkuna elänyt..Kyllähän nuo kokkaushommat itelläkin tuli opeteltua vasta ku muutti omilleen. Se oli vähän niinkun pakko nimittäin, jos ei välitä syödä näitä kaupan jo kertaalleen syötyjä juttuja.
Leivontaan en sentään itse ole vielä taipunut...Ehkä se olisi jo vähän turhan homoa, tai sitten en vain viitsi.
Mies kaipaa naiselta paerisuhteeseen
- Kokkaustaitoja
-Kodin sisustus taitoja, eli naisellista pehmeyttä sisustukseen, et sen näkee, että siellä asuu myös nainen.
-Hieman viherpeukalon vikaa.. Mikä lämittää enemmän sydän alassa, kun se, että näkisi morsiammen istuttamassa kukkapenkkiä ja touhuilemassa jotain vastaavaa.... Ei näitä itse huvita värkkäillä, mutta mielellään näkisi tälläisiakin juttuja kotonaan.
Kyllä minä soisin naisen olevan nainen ja osaavan naisten jutut.- Ikisinkku M
tuco- kirjoitti:
Saattaapi olla nuinkin, mutta hän ei ilmeisesti ole juuri sinkkuna elänyt..Kyllähän nuo kokkaushommat itelläkin tuli opeteltua vasta ku muutti omilleen. Se oli vähän niinkun pakko nimittäin, jos ei välitä syödä näitä kaupan jo kertaalleen syötyjä juttuja.
Leivontaan en sentään itse ole vielä taipunut...Ehkä se olisi jo vähän turhan homoa, tai sitten en vain viitsi.
Mies kaipaa naiselta paerisuhteeseen
- Kokkaustaitoja
-Kodin sisustus taitoja, eli naisellista pehmeyttä sisustukseen, et sen näkee, että siellä asuu myös nainen.
-Hieman viherpeukalon vikaa.. Mikä lämittää enemmän sydän alassa, kun se, että näkisi morsiammen istuttamassa kukkapenkkiä ja touhuilemassa jotain vastaavaa.... Ei näitä itse huvita värkkäillä, mutta mielellään näkisi tälläisiakin juttuja kotonaan.
Kyllä minä soisin naisen olevan nainen ja osaavan naisten jutut."Mies kaipaa naiselta paerisuhteeseen
- Kokkaustaitoja
-Hieman viherpeukalon vikaa.. Mikä lämittää enemmän sydän alassa, kun se, että näkisi morsiammen istuttamassa kukkapenkkiä ja touhuilemassa jotain vastaavaa.... Ei näitä itse huvita värkkäillä, mutta mielellään näkisi tälläisiakin juttuja kotonaan."
Juurikin noin ja onko se nyt sitten niin prkleesti liikaa? Tuntuu nykynaisille olevan kun mieshän on sitten paha ja julma sovinisti jos tuommoisia naiselta odottaa. Vähän kyllä ihmettelen kun minusta ainakin olisi mukavaa jos nainen odottaa minun tekevän perinteisiä miehen juttuja ja kun teen, korjaan vaikka naisen autoa, olisi myös mukavaa kun nainen tulisi siitä iloiseksi kun tuli kuntoon. Sellainen ei vaan sovi nykynaisille, pullaa ei leivota eikä muutenkaan kokkailla, sisustetaan kyllä jos mies maksaa mutta itse ei valmisteta mitään, kukat saa laittaa pihafirma ja auto viedä korjaamolle kun siellä on ne "ammattimiehet". - 1nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
"Mies kaipaa naiselta paerisuhteeseen
- Kokkaustaitoja
-Hieman viherpeukalon vikaa.. Mikä lämittää enemmän sydän alassa, kun se, että näkisi morsiammen istuttamassa kukkapenkkiä ja touhuilemassa jotain vastaavaa.... Ei näitä itse huvita värkkäillä, mutta mielellään näkisi tälläisiakin juttuja kotonaan."
Juurikin noin ja onko se nyt sitten niin prkleesti liikaa? Tuntuu nykynaisille olevan kun mieshän on sitten paha ja julma sovinisti jos tuommoisia naiselta odottaa. Vähän kyllä ihmettelen kun minusta ainakin olisi mukavaa jos nainen odottaa minun tekevän perinteisiä miehen juttuja ja kun teen, korjaan vaikka naisen autoa, olisi myös mukavaa kun nainen tulisi siitä iloiseksi kun tuli kuntoon. Sellainen ei vaan sovi nykynaisille, pullaa ei leivota eikä muutenkaan kokkailla, sisustetaan kyllä jos mies maksaa mutta itse ei valmisteta mitään, kukat saa laittaa pihafirma ja auto viedä korjaamolle kun siellä on ne "ammattimiehet".Siis minä ainakin tykkään puutarha hommista.Kesällä hirveä himo ostella kaikenlaisia kukkia ja istutella niitä..
- ätmi
Pakkohan se on miehen kokata, kun nykynaiset eivät osaa tehdä yhtään mitään muuta kuin levitellä haarojaan jännämiehille ja paskoa äpäriä huoranvituistaan.
- angry bird
Mä olen siivonnut koko illan..Viikonloppuna paistoin joulutorttuja isän luona. Sain hyvin suuren tyydytyksen siivoamisesta joten en nyt kaipaa seksiä :D
Huhuu angry bird eli ex-anon. kurppa!
Olen laittanut sinulle sähköpostia kuukausi sitten (16.11.) ja katsoin, että olet kirjautunut viimeksi 15.11. Privaattiviestin laitoin eilen.
Olen käynyt palstalla niin harvoin, etten ole pystynyt suoraan ketjuunkaan laittamaan sinulle viestiä. Onneksi nyt tärppäsi.- angry bird
femnerd kirjoitti:
Olen laittanut sinulle sähköpostia kuukausi sitten (16.11.) ja katsoin, että olet kirjautunut viimeksi 15.11. Privaattiviestin laitoin eilen.
Olen käynyt palstalla niin harvoin, etten ole pystynyt suoraan ketjuunkaan laittamaan sinulle viestiä. Onneksi nyt tärppäsi.Heips! Juu, kirjauduin silloin kun kokeilin, että muistanko salasanani. Sen jälkeen en olekaan käynyt postissani. Tässä on ollut kaikkea mutta nyt tuntuu, että alkaa vähän ehkä helpottamaan ahdistus. Joten voisinpa vaikka lukea postin tosin olin juuri menossa nukkumaan.
- OmoresOtempos
femnerd kirjoitti:
Olen käynyt palstalla niin harvoin, etten ole pystynyt suoraan ketjuunkaan laittamaan sinulle viestiä. Onneksi nyt tärppäsi."Kurppa!"
Onko tuo jo jokin tervehdys nykyään?
- Ikisinkku M
Unohdin mainita, että hääräilen siis kodinhengettärenä poikakaverini luona. Palkinnoksi saan rassata suuvärkkini hänen persekarvoillaan.
- Mokahonda
Ei pidä paikkaansa. Suomalaiset ovat ihan eri kansaa ja meihin pätee ihan eri säännöt.
Miksi nikkisi on Ikisinkku M? Ihanko olet päättänyt olla ikisinkku?- Ikisinkku M
Siksi kun se tuntuu olevan se pysyvin tila kohdallani ja olen kai siihen jo sen verran tottunut etten hirveästi jaksa/viitsi ponnistella päästäkseni pois tästä tilasta. Toki olen avoin mahdollisuuksille ja jos joku nätti ja lapseton ajattelutavaltaan 50-lukulaista naista muistuttava naisihminen ihan väkisin alkaisi vonkaamaan niin kai minä sille antautuisin aika piankin.
- Kіs-kіsu
Ikisinkku M kirjoitti:
Siksi kun se tuntuu olevan se pysyvin tila kohdallani ja olen kai siihen jo sen verran tottunut etten hirveästi jaksa/viitsi ponnistella päästäkseni pois tästä tilasta. Toki olen avoin mahdollisuuksille ja jos joku nätti ja lapseton ajattelutavaltaan 50-lukulaista naista muistuttava naisihminen ihan väkisin alkaisi vonkaamaan niin kai minä sille antautuisin aika piankin.
Ei 50-luvun naiset vonkaa, varsinkaan väkisin.
- XXY
Ikisinkku M kirjoitti:
Toivottavasti Ikisinkun tulevalla vaimolla on homma hanskassa ja palvelu pelaa näin 50-luvun tyyliin.
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/nain-vaimo-palveli-50-luvulla-lue-uskomattomat-neuvot/3202240 - ei kotiorjille
XXY kirjoitti:
Toivottavasti Ikisinkun tulevalla vaimolla on homma hanskassa ja palvelu pelaa näin 50-luvun tyyliin.
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/nain-vaimo-palveli-50-luvulla-lue-uskomattomat-neuvot/3202240Voi hyvänen aika. Onneksi ei enää.
- Ikisinkku M
Kіs-kіsu kirjoitti:
Ei 50-luvun naiset vonkaa, varsinkaan väkisin.
Väärin, 50-luvun nainen ymmärsi tasa-arvoisuuden siinäkin suhteessa eikä nirppanokkaillut vain esittääkseen, vilkaisin juutuubiista mallia teille nykynaisille, ottakaa opiksi:
https://www.youtube.com/watch?v=o9qcnpYpo2s
Ovelimmat käyttivät lemmenjuomaa:
https://www.youtube.com/watch?v=sBS9Ath1G2I
Simajuomakin toimii, katso miten puhtoiset ja kauniit neitokaiset hyökkii juttusille:
https://www.youtube.com/watch?v=p992P6Q-PoY
Löytyi vahingossa osuvaa kuvausta myös nykyajan kurjuudesta, sukulaispoika on selvästi homppeli:
https://www.youtube.com/watch?v=GnuxZK0Z8PE
Elikkä älkääs tulko nykynaiset selittämään että nykyään kaikki on paremmin kun on taas kiistämättömät faktat pöydässä :D - Ikisinkku M
XXY kirjoitti:
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/nain-vaimo-palveli-50-luvulla-lue-uskomattomat-neuvot/3202240Tuossa on tosiaan mainiot vinkit kunnon vaimoihmiselle, itsekin joskus nup tänne linkitin. Ainoa mikä tuossa jutussa häiritsee on kateellisen, laiskan ja pahanilkisen toimittajanaisen käyttämä ilmaus "palveli" kun oikea otsikko olisi ollut "Näin vaimo tasa-arvoisen kivasti 50-luvulla kohteli miestään– lue uskomattoman hyvät neuvot!"
- multitool
Ikisinkku M kirjoitti:
Väärin, 50-luvun nainen ymmärsi tasa-arvoisuuden siinäkin suhteessa eikä nirppanokkaillut vain esittääkseen, vilkaisin juutuubiista mallia teille nykynaisille, ottakaa opiksi:
Simajuomakin toimii, katso miten puhtoiset ja kauniit neitokaiset hyökkii juttusille:
Löytyi vahingossa osuvaa kuvausta myös nykyajan kurjuudesta, sukulaispoika on selvästi homppeli:
Elikkä älkääs tulko nykynaiset selittämään että nykyään kaikki on paremmin kun on taas kiistämättömät faktat pöydässä :DJos en jorpakkoon muista, niin eikös tuossa leffassa tuo Inkeri vai mikä lie, pettänyt miestään tuon rajavartijan kanssa vai oliko tuo toinen mies se ratavartija vai mikälie vaihteensiirtäjä? Häh? En muista.
- XXY
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuossa on tosiaan mainiot vinkit kunnon vaimoihmiselle, itsekin joskus nup tänne linkitin. Ainoa mikä tuossa jutussa häiritsee on kateellisen, laiskan ja pahanilkisen toimittajanaisen käyttämä ilmaus "palveli" kun oikea otsikko olisi ollut "Näin vaimo tasa-arvoisen kivasti 50-luvulla kohteli miestään– lue uskomattoman hyvät neuvot!"
Ei ihme, että palstalta saa usein lukea väitteitä siitä, että naisilla on nykyisin ylivalta yhteiskunnassa, jos tämä 50-luvun meininki edustaa miesten käsitystä tasa-arvosta.
- Ikisinkku M
multitool kirjoitti:
Jos en jorpakkoon muista, niin eikös tuossa leffassa tuo Inkeri vai mikä lie, pettänyt miestään tuon rajavartijan kanssa vai oliko tuo toinen mies se ratavartija vai mikälie vaihteensiirtäjä? Häh? En muista.
en tiedä kun en ole muuta nähnyt kuin tuon pätkän enkä kyllä uskoisikaan että olisi petturinainen. Siinä selvästio n neitsyyttään vaalinut ja sitä säästänyt nainen haaveilemassa tulevasta kunnon miehestään ja kun se saapuu paikalle nainen oitis sen ymmärtää ja ja hyökkii halaamaan, kaunista.
- multitool
Ikisinkku M kirjoitti:
en tiedä kun en ole muuta nähnyt kuin tuon pätkän enkä kyllä uskoisikaan että olisi petturinainen. Siinä selvästio n neitsyyttään vaalinut ja sitä säästänyt nainen haaveilemassa tulevasta kunnon miehestään ja kun se saapuu paikalle nainen oitis sen ymmärtää ja ja hyökkii halaamaan, kaunista.
Eeiiii...eieiei.....kyllä se on nyt Ikis. hyväksyttävä, että Inkeri oli kuitenkin varsinainen femmefataali. :D
- Kіs-kіsu
Ikisinkku M kirjoitti:
Elikkä älkääs tulko nykynaiset selittämään että nykyään kaikki on paremmin kun on taas kiistämättömät faktat pöydässä :DNo ehkä sitten kun tulee hiljaisemmat ajat voi ryhtyä taikajuomiin tai vaikka panna simaa. Yllättävän nykyaikaisen oloinen tuo simamainos, onkohan varmasti 50-luvulta.
Kіs-kіsu kirjoitti:
No ehkä sitten kun tulee hiljaisemmat ajat voi ryhtyä taikajuomiin tai vaikka panna simaa. Yllättävän nykyaikaisen oloinen tuo simamainos, onkohan varmasti 50-luvulta.
Feikiltä vaikutti minustakin tuo mainos. Lähinnä se naisen ääni kuulosti epä50-lukulaiselta, sillä 50-luvulla näyttelijänaisilla oli tapana puhua paljon korkeammalla äänellä kuin nykyään (kun leffoissakin puhutaan nyt ihan luonnollisella äänellä).
- Kіs-kіsu
stellaria81 kirjoitti:
Feikiltä vaikutti minustakin tuo mainos. Lähinnä se naisen ääni kuulosti epä50-lukulaiselta, sillä 50-luvulla näyttelijänaisilla oli tapana puhua paljon korkeammalla äänellä kuin nykyään (kun leffoissakin puhutaan nyt ihan luonnollisella äänellä).
Joo, eikä kenenkään kampaus näyttänyt aidoilta 50-luvun fledalta, eikä pojat osanneet soutaa.
- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Kieltämättä se vaikuttaa "uudemmalta" mutta sehän vain kertoo siitä että ei 50-luvun nainen ole ollut kovinkaan kaukana nykyisestä, jos nykynaisetkin vain pitäisi parempaa huolta itsestään ja käyttäytyisivät kuin kunnon naisen kuuluu olisi mahdollista saavuttaa nuo hienot ja kunniakkaat 50-luvun ajat takaisin :)
- Ikisinkku M
Kіs-kіsu kirjoitti:
Joo, eikä kenenkään kampaus näyttänyt aidoilta 50-luvun fledalta, eikä pojat osanneet soutaa.
Se ilmeisesti on noiden tekemä, raikas tuulahdus paremmista ajoista:
http://www.kojufilm.com/index.html - Kіs-kіsu
Ikisinkku M kirjoitti:
Kieltämättä se vaikuttaa "uudemmalta" mutta sehän vain kertoo siitä että ei 50-luvun nainen ole ollut kovinkaan kaukana nykyisestä, jos nykynaisetkin vain pitäisi parempaa huolta itsestään ja käyttäytyisivät kuin kunnon naisen kuuluu olisi mahdollista saavuttaa nuo hienot ja kunniakkaat 50-luvun ajat takaisin :)
No sori, mutta onko enää pahempaa kuin jälkimodernit hipsterit jäljittelemässä 50-lukua? Lemahtihan tuo väärennös ja haisu oli kamala.
- Ikisinkku M
Kіs-kіsu kirjoitti:
No sori, mutta onko enää pahempaa kuin jälkimodernit hipsterit jäljittelemässä 50-lukua? Lemahtihan tuo väärennös ja haisu oli kamala.
Minusta päämäärä pyhittää toteutuksen, ihan niin kuin politiikassakin jos ihanteet ovat oikeat voidaan sallia vaikkei aina menisikään etiketin mukaan.
- kerrotop5
Ikisinkku M kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten kunnon naisen kuuluu käyttäytyä;)?
- Ikisinkku M
kerrotop5 kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten kunnon naisen kuuluu käyttäytyä;)?
Kunnon nainen, laitetaan nyt jotain mieleen tulevia 5:
- Ei lutkaile vaan käyttäytyy sivistyneesti ja esittelemättä itseään julkisesti pornahtavassa valossa
- Kunnioittaa ja rakastaa omaa miestään, vastineeksi saa miehen rakkauden ja kunnioituksen
- Pitää seksistä mutta vain oman kunnin miehensä kanssa
- On aina pitänyt itsensä naisena eikä minään halpana lutkana, ei ole siis mittaamatonta määrää panosuhteita menneisyydessä
- Ymmärtää oman arvonsa ia ihanuutensa naisena, ei siis yritä päteä miehelle paremmin sopivilla alueilla ihan vain pelkän näyttämisen vuoksi - eikaileikistäsuututa
Ikisinkku M kirjoitti:
Kunnon nainen, laitetaan nyt jotain mieleen tulevia 5:
- Ei lutkaile vaan käyttäytyy sivistyneesti ja esittelemättä itseään julkisesti pornahtavassa valossa
- Kunnioittaa ja rakastaa omaa miestään, vastineeksi saa miehen rakkauden ja kunnioituksen
- Pitää seksistä mutta vain oman kunnin miehensä kanssa
- On aina pitänyt itsensä naisena eikä minään halpana lutkana, ei ole siis mittaamatonta määrää panosuhteita menneisyydessä
- Ymmärtää oman arvonsa ia ihanuutensa naisena, ei siis yritä päteä miehelle paremmin sopivilla alueilla ihan vain pelkän näyttämisen vuoksiIhan jees lista, mikäs siinä. Tuo viimeinen on hyvä, se suorastaan kerjää osaavaista naista kiusimaan sopivan hetken tullen ;)
- Ikisinkku M
eikaileikistäsuututa kirjoitti:
Ihan jees lista, mikäs siinä. Tuo viimeinen on hyvä, se suorastaan kerjää osaavaista naista kiusimaan sopivan hetken tullen ;)
Juu, ei se haittaa jos sopivalla tavalla kiusii, sehän voi olla hauskaakin kun ei ole liian tosissaan näyttämisissään :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172404Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071812Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021471Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491396Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571347Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1851204- 941140
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511015Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14951Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134830