Hei! Mun pitäs oppia ennen kesää spagaatti, kärrynpyörä, käsilläseisonta, arabialainen ja hieman paremmin myös kerävoltti.
Spagaatis mul on vikana että en saa jalkoja suoraksi ja ei riitä notkeus (Niikuin melkein kaikilla ketkä eivät saa spagaattia) Voiteko antaa venytys ohjeita/vinkkejä ja kuinka monta kertaa pitäisi treenata viikossa ja kuinka monta sekunttia/minuuttia per venytys
kärrynpyöräs takimainen jalka tulee koukus perässä.
Käsilläseisonta on mulla hyvä mut en aina uskalla tehdä sitä, pelkään että menen ympäri ja kun yritän tehdä seinää vasten sen en uskalla tehdä.
Arabialaisessa kärrynpyörästä olen yrittänyt tehdä sitä muutaman kerran joskus, mutta menen jännästi vinoon ja kädet pettää alta (hankala selittää)
Kun teen kerävoltin se on aika matala, ja mihin pitäisi keskittää jumparin huomio kun häntä avustetaan voltissa? Tää saattaa olla typerä kysymys onko voltti ja kerävoltti sama asia? :-D
vinkkejä voimisteluliikeisiin?
meritahti321
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184441Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032400Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421951Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.171652- 771525
- 1591493
- 10961
- 93880
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 110792