Elämänmuutos alkaa nyt! Liity joukkoon

Toobigtobebeautiful

Hei!
Olen 21-vuotias nuori nainen, joka on kamppaillut painonsa kanssa jo yli kymmenen vuotta. Paino on jojoillut moneen kertaan, mutta nyt olen lihavampi kuin moneen vuoteen. Painoa 110kg.
Tarvitsen vertaistukea, jotta saisin jakaa onnistumisen ilon ja kompastumisen tuskan jonkun kanssa. Joukkoon saa liittyä useampikin jos kiinnostusta riittää :D
Yhteydenpito olisi helpointa sähköpostitse ja myöhemmin vaikka Facebookin kautta tai whatsapissa :)
Minuun voi ottaa yhteyttä s-postiin: [email protected]

7

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori laihduttaja

Moi! Laitoin sulle postia tänä aamuma. Ois kiva saada vertaistukea, se vois olla mulle parasta motivointia..

• Läskit veks

Täältäkin löytyisi yksi tyttö, joka on nyt kerännyt ylipainoa järkyttävän määrän. Nyt ois tarkoitus ryhdistäytyä, joten toivottavasti paino lähtee nyt tästä putoamaan. Ja jos haluu niin vaikka Facebookissa tai whatsapissa voi tehdä vaikka ryhmän, jossa voi motivoida toisia ja jakaa kuulumisia :)

• toobigtobebeautiful

Nuori laihduttaja laittoikin minulle jo s-postia ja siihen vastasin äsken, mutta laittaisitko sinäkin "läskit veks" s-postia minulle, niin voidaan jutella enemmän ja saadaan ryhmä luotua :)

• möhkelö
        toobigtobebeautiful kirjoitti:

Nuori laihduttaja laittoikin minulle jo s-postia ja siihen vastasin äsken, mutta laittaisitko sinäkin "läskit veks" s-postia minulle, niin voidaan jutella enemmän ja saadaan ryhmä luotua :)

Hei ja täällä myös yksi turhan tuhdissa kunnossa oleva!!! Laittelen myös sähköpostia, niin aletaan porukalla pudottamaan kilosia!!!

• StillBeauty
        möhkelö kirjoitti:

Hei ja täällä myös yksi turhan tuhdissa kunnossa oleva!!! Laittelen myös sähköpostia, niin aletaan porukalla pudottamaan kilosia!!!

Moikka!
        Täällä myös sama tilanne ja oon tosi innoissani mukana tässä projektissa. Mä laittelen kans sähköpostia:) tästä se lähtee!

• Läskit veks

Laitoin sinulle toobigtobebeutiful nyt sähköpostia :)

• Turun tyttö

Hei! Olen kesällä 30 vuotta täyttävä muodokas nainen... Liiankin muodokas. 166/107 on tällä hetkellä kombinaatio ja kesäksi siis olisi tarkoitus 10kg vähentää ainakin! Vieläkö pääsee mukaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6421
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5848
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      136
      5125
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4045
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3905
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3329
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      72
      3110
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      64