Hei!
Olen 21-vuotias nuori nainen, joka on kamppaillut painonsa kanssa jo yli kymmenen vuotta. Paino on jojoillut moneen kertaan, mutta nyt olen lihavampi kuin moneen vuoteen. Painoa 110kg.
Tarvitsen vertaistukea, jotta saisin jakaa onnistumisen ilon ja kompastumisen tuskan jonkun kanssa. Joukkoon saa liittyä useampikin jos kiinnostusta riittää :D
Yhteydenpito olisi helpointa sähköpostitse ja myöhemmin vaikka Facebookin kautta tai whatsapissa :)
Minuun voi ottaa yhteyttä s-postiin: [email protected]
Elämänmuutos alkaa nyt! Liity joukkoon
7
356
Vastaukset
- Nuori laihduttaja
Moi! Laitoin sulle postia tänä aamuma. Ois kiva saada vertaistukea, se vois olla mulle parasta motivointia..
- Läskit veks
Täältäkin löytyisi yksi tyttö, joka on nyt kerännyt ylipainoa järkyttävän määrän. Nyt ois tarkoitus ryhdistäytyä, joten toivottavasti paino lähtee nyt tästä putoamaan. Ja jos haluu niin vaikka Facebookissa tai whatsapissa voi tehdä vaikka ryhmän, jossa voi motivoida toisia ja jakaa kuulumisia :)
- toobigtobebeautiful
Nuori laihduttaja laittoikin minulle jo s-postia ja siihen vastasin äsken, mutta laittaisitko sinäkin "läskit veks" s-postia minulle, niin voidaan jutella enemmän ja saadaan ryhmä luotua :)
- möhkelö
toobigtobebeautiful kirjoitti:
Nuori laihduttaja laittoikin minulle jo s-postia ja siihen vastasin äsken, mutta laittaisitko sinäkin "läskit veks" s-postia minulle, niin voidaan jutella enemmän ja saadaan ryhmä luotua :)
Hei ja täällä myös yksi turhan tuhdissa kunnossa oleva!!! Laittelen myös sähköpostia, niin aletaan porukalla pudottamaan kilosia!!!
- StillBeauty
möhkelö kirjoitti:
Hei ja täällä myös yksi turhan tuhdissa kunnossa oleva!!! Laittelen myös sähköpostia, niin aletaan porukalla pudottamaan kilosia!!!
Moikka!
Täällä myös sama tilanne ja oon tosi innoissani mukana tässä projektissa. Mä laittelen kans sähköpostia:) tästä se lähtee!
- Läskit veks
Laitoin sinulle toobigtobebeutiful nyt sähköpostia :)
- Turun tyttö
Hei! Olen kesällä 30 vuotta täyttävä muodokas nainen... Liiankin muodokas. 166/107 on tällä hetkellä kombinaatio ja kesäksi siis olisi tarkoitus 10kg vähentää ainakin! Vieläkö pääsee mukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588