Hei! Nyt olen oppimassa niin uutta etten edes tiedä onko tämä fitnessiä. Ajattelin aloittaa ensimmäistä kertaa elämässäni vapaaehtoisesti liikkumisen ja olen melko luonnonlaiha. Peppua haluaisin isommaksi, meinaako se että kasvatan lihaksia rasvan alle? Mahaa ja jenkkakahvoja haluaisin timmimmäksi, se treeniluonne varmaan eroaa? Kestävyystreeni kuuluu kait rasvanpolttoon eli paljon toistoja pikkusarjoissa? Nyt on tyttö niin hukassa että edes jonkun asian selittäminen auttaa, kiitos vaan jos joku jaksaa!
Isompi peppu
3
114
Vastaukset
Lihaksien kasvattaminen edellyttää treenaamista kovaa (riittävän kovilla vastuksilla ja tarpeeksi lyhyillä sarjoilla), oikeanlaista ruokaa kulutustasi enemmän ja tarpeeksi lepoa.
Laihduttamiseen riittää ruokavalion keventäminen (syö vähemmän kuin kulutat), liikunta ei ole välttämätöntä.- vyöriväpyllyeisammaloidu
Kiitos tästäkin tiedosta! Yhtä aikaa ei siis voi molempia tehdä, kasvattaa yhteen paikkaan lihasta ja toisesta polttaa vaan rasvaa.
- salimimmix2
vyöriväpyllyeisammaloidu kirjoitti:
Kiitos tästäkin tiedosta! Yhtä aikaa ei siis voi molempia tehdä, kasvattaa yhteen paikkaan lihasta ja toisesta polttaa vaan rasvaa.
No jos et ole aikaisemmin liikuntaa harrastanut, tämä voi hyvinkin onnistua. Mitään optimaalista rasvanpolttoa tai maksimaalista lihaskasvua ei tietenkään voi saavuttaa yhtäaikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801738
- 921598
- 701570
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6975- 80948
- 68881
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61818