SUPER KYMPPI?

puhdistusaine?

Millainen puhdistusaine on super10. Onko se hyvä? Mitä kokemuksia ja millaisia ne ovat? Käytättekö usein?

51

7782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletteko huomanneet,

      Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.

      • haistapaskat

        haistapaskat.


    • hajuste vaan!

      pelkkää vettä ja hajusteita? Ei muita aineita!

    • 'ökmå,ö'

      taitaa olla lievä ysi.

    • vesi ja hajuste?

      Golden tuote Super 10. yleispuhdistusaine?

    • yleispuhdistusaine!

      Rainbowin yleispuhdistusaine on sopiva kaikkeen ph-arvo on 9,5 heikosti emäksinen.
      sillä lähtee kaikki lika, tahrat ja tulee hyvä tuoksu.

    • perseestäihan.

      Kallis kuin perkeleja haisee väkevälle ja jättää tahroja ja raitoja pinnoille. Ei hyvä.

      • super 10

        Siis Super 10 on persseestä.


    • Ulla_2
      • Anonyymi

        Olin, ensin tosi epäileväinen, kun mun pomo kehotti laittaa vaan korkillisen myymälän pesua varten olevaan ämpäriin missä oli n.10l vettä?
        Ajattelin , no ei hän lika lähde 😆
        Väärässä olin, ja kysyin häneltä, mistä voisin tilata kotiini, myös pullon tätä?
        Siitä on jo toistakymmentä vuotta!
        Just tilasin uuden pullon Super 10 ja sumutinpullon myös(saan ne torstaina):)


    • 09000000000000012

      kaikki kloritilla pois, valkaisee

    • SuperSuper10

      Super10 on tosi hyvää ja taludellinen käytössä. Suihkepullollisen hinnaksi tulee 0,86e
      ja 1 litrasta saa 22 suihkepullollista. Jos menet kauppaan ja katsot paljonko suihkepullo maksaa jotain hyvää ainetta niin riittääkö 2e tai pitääkö maksaa enemmän? Kerro se summa sitten 22:lla ja saat lopputuloksen. esim 22x3,5=77euroa.
      Super10 22x0,8636=19e. aikamoinen ero, eikä siinä vielä kaikki. Super10 on tarkoitettu kaikenlaiseen puhdistukseen


      Käykää tämän henkilön sivuilla. Häneltä voi kysyä enemmän Super10 tuotteesta ja miten sitä saa.

    • SuperSuper10
    • qweras

      SUPER 10 GNLD:n tehokkain puhdistustuote, tehopuhdistusaine Super 10, tunkeutuu, liuottaa ja emulgoi jopa pinttyneimmän lian. Se on täydellinen tuote teollisuuskäyttöön ja kuitenkin turvallinen kotona.

    • qetu

      Monipuolinen puhdistusaine. Puhdistaa kaikentyyppisen lian useimmilta pinnoilta

    • wryi

      Tehokas teollisuuskäyttöön, mutta kuitenkin turvallinen kotona – ei vahingoita mitään vesipesua kestäviä pintoja

    • etuo

      Se on muuten huippu pesuainetta.korvaamatonta.
      Itse olen ollut jälleenmyyjä,mutta minullakaan ei valitettavasti ole yhtään pulloa jäljellä sitä ku oli niin kova kysyntä :( :(

      toivottavasti löydät/saat sitä!!

    • pöljäähommaa

      Miksi se ei ole myynnissä kauppojen hyllyllä että muutkin saavat ostaa sitä.

      • Mainoskuraa

        Siks kun se on verkostomarkkinoinnin ylihintaista tavaraa...
        Kuuluu sarjaan "räjäyttää lian pois" eli jynssää ja jynssää ja huomaat että ihan tavallista.


    • eitehoa

      Ei tehoa pinttyneisiin paskatahroihin. Ei ainakaan mainareiden eikä poromiesten perseessä oleviin.

      • asslak-visvanpoika

        No niihin ei tehoa kuin rikkihappo.


    • sopivastisiivousta

      litran pulloon vain vähän puhdistusainetta ja vettä litran verran ettei pinnat tärvelly puhdas liina ja pesemään suihkuttelemalla tai miten nyt vain mutta osaathan annostella vesi on paskan lääke mutta puhdistusaine rikkoo veden pintajäykkyyden tahroihin käy ja wc;n puhistukseen ja mutta älä hengitä sitä kun se on aika väkevää ei ole moittimista ollu kunhan osaa käyttää oikein pyykin tahroihin ja pöydän puhistukseen yms matot ja kevyt siivoukseen eli ylläpitosiivoukseen miksei myös perussiivoukseen muista kiilto pinnoista ettei tule sameaksi huuhtele vedellä kirkkaaksi ja hyvä huuhtelu on joka asiassa hyväksi ja tuuletus ....ja eiku hihat heilumaan ja siivoilemaan ja laittamaan koti raikkaaksi.......

      • auttamiseniloa

        hyvä imurointi on tärkeää ja tuuletus, mattoja ja petivaatteita ei enää saa tampata kun ne menee rikki ja muutenkin itsensä jo väsyttää alkumetreillä, imurointi tuuletus siivous ja muista piilokosteus ettei jää maton alle, anna kuivaa hyvin ja muutenkin raikas hyvä tuoksu ja ystävällinen ilme naamalla toivota ystävät tervetulleeksi ja pidä ystävällinen ilme loppuun saakka vieraita kestittäessä.


      • Anonyymi
        auttamiseniloa kirjoitti:

        hyvä imurointi on tärkeää ja tuuletus, mattoja ja petivaatteita ei enää saa tampata kun ne menee rikki ja muutenkin itsensä jo väsyttää alkumetreillä, imurointi tuuletus siivous ja muista piilokosteus ettei jää maton alle, anna kuivaa hyvin ja muutenkin raikas hyvä tuoksu ja ystävällinen ilme naamalla toivota ystävät tervetulleeksi ja pidä ystävällinen ilme loppuun saakka vieraita kestittäessä.

        Ei onnistu sevetissä nokan edestä paukattavat ovenkin lujaa kiinni. Tuttavalta kuulin oli ankea reissu? Ja muka ystävällinen ilme semmoisia loukkauksia ja keljuiluja monikaan halua sinne tulla kuuntelemaan. Seurustelkaa kärpäsien ja ampiaisten kanssa . Mokomatkin öykkärit ei kiinnosta tuskin imuroivat koskaan nokkaan tarttuu jo ulko-ovelta pölyn japaskanhaju ja kleptomaanejakin on monessa suhteessa.


      • Anonyymi

        eihän ne semmoisia osaa kun pitää saada porukka ulos niin on omistushaluisia. missä niilläkin raikkaus hiki haisee kymmenien kilometrien päähän vesikin on hiirien samentama???


      • Anonyymi

        Minä! Minä pyyhkäisen pelkällä vedellä kostutetulla liinalla pinnat pysyy pirteänä. Matot pesee mäntynesteellä hyvän huuhtelun kanssa, pyykit jotka vähän olleet päällä hienopesulla vähällä pesuaineella. Ja imurointi silloin tällöin? Jopa on innokas hullu siivooja kun noin työläästi määräilee. Voi hyvät hyssykät sentään. Pestään ,pyyhitään ja silloin kun jaksetaan. Vanhat pyyhkeet revittynä käy luutuksi. Jotta nautitaan kesästä ja vuodenajoista muutenkin. Onhan niitä muitakin puuhia kuin loputon typerä jynssääminen. Sankoon kostuttaa valmiiksi luutuja. Ihmettelyä!!!


      • Anonyymi
        auttamiseniloa kirjoitti:

        hyvä imurointi on tärkeää ja tuuletus, mattoja ja petivaatteita ei enää saa tampata kun ne menee rikki ja muutenkin itsensä jo väsyttää alkumetreillä, imurointi tuuletus siivous ja muista piilokosteus ettei jää maton alle, anna kuivaa hyvin ja muutenkin raikas hyvä tuoksu ja ystävällinen ilme naamalla toivota ystävät tervetulleeksi ja pidä ystävällinen ilme loppuun saakka vieraita kestittäessä.

        Imurointi silloin tällöin riittää ja talvella pakkaseen tuulettumaan! Totta nyt lattiat nihkeällä pyyhitään olla nyt mattoja heti viskomassa pirtin lattioille? Ystävät ymmärtää jos naama on väsynyt ja kesällä on kuuma ja talvella pakkasta. Kahvit keitämme ja potut! Lopeta tuo turha hössötys, kirjoituksesta päätellen hosut kuin heinämies helteellä! Kunhan nyt puhtaat kupit ja astiat on joista syödään ja malttia matkassa, hyvä seurustelu ja jutustelu vievät voiton tuostakin hössötyksestä, maton repale lattialle ja hyvä on. Terveys ja hyvä mieli ennenkaikkea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu sevetissä nokan edestä paukattavat ovenkin lujaa kiinni. Tuttavalta kuulin oli ankea reissu? Ja muka ystävällinen ilme semmoisia loukkauksia ja keljuiluja monikaan halua sinne tulla kuuntelemaan. Seurustelkaa kärpäsien ja ampiaisten kanssa . Mokomatkin öykkärit ei kiinnosta tuskin imuroivat koskaan nokkaan tarttuu jo ulko-ovelta pölyn japaskanhaju ja kleptomaanejakin on monessa suhteessa.

        Kuka siellä on se tunturi/vuoristoneuvos joka määräilee? Kuka siellä muka niitäkin sivistää kun kaiken aikaa kaljatuoppi edessä. Persseenkin pyyhkivät sammaleella onhan vessapaperia kaukaa hakeminen kaupasta järvessä huuhtovat pyllynsä kesällä. Tee ystävyyssuhteita ja saattaa tullakin pysyviä kaveruussuhteita! Paukauttele sinä pieruja loittonevat kauemmaksi. Tunturissa tunturin tavoin ja koltta on aito jos se kunnioittaa kaikkia perheenjäseniä ja on ystävällinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän ne semmoisia osaa kun pitää saada porukka ulos niin on omistushaluisia. missä niilläkin raikkaus hiki haisee kymmenien kilometrien päähän vesikin on hiirien samentama???

        Juokaleita pitäisi hoputtaa ulos ettei saa tuhoa aikaan? Raittiit ja hyvin käyttäytyviäkin on? Tottakai vesi on hiirien samentava kun kaivot on täynnä kuolleita hiiriä kiinalainen siellä viihtyy tottunut hiiriä syömään lähdevesikin on keksitty sitähän voi siemailla? Ei siellä jaksa joka päivä saunoja lämmittää kosteuspyyhkeet on keksitty. Omistushaluisuus on sairasta ja ei arvosta heikompiosaisia niin leikitään kauniit ja rohkeat ulkokuori monesti pettää .


    • vaakalinnut

      Scania 110Super on paras.Satakymppimies on kova Kaania mies.

    • eitoimieiei

      Nää aineet on ihan tehottomia poromiesten paskaranttuihin.

    • Amnelska

      Uusissa farkuissa paha rasva tahra jota olin yrittänyt puhdistaa monilla aineilla ,kostutin super10 annoin olla hetken,huuhdoin ja pistin pesukoneeseen. Otin konesta ja tosiaan ei enään näkynyt tahraa.Olen aineeseen tosi tyytyväinen ja käyttänyt sitä n.15v

    • JaTotuus

      Ja ikäsikin oli 15 vuotta.

    • niilanpuoti

      Niilako tätä paskaa myy, vai mistä ostatte?

    • JärkyttynytLukija

      Ala-arvoista keskustelua on tällä palstalla. Joka asiasta keskustelu lähtee totaalisesti lapasesta. Ei voi kun ihmetellä miksi ylläpito antaa tähän tapahtua.

    • Anonyymi

      Käytän lattioiden, seinien, tasojen jne. Ihan kaikkeen paras aine mitä voi ostaa❤️

    • Anonyymi

      Hyvän makuista!

    • Anonyymi

      Nokitahra, imuroitu ensin, paineilmalla ja sitten jotain ja sitten pesuun. Jäljelle jäävä tahra, jollain normilaimennusasteella super 10 pullosta suihkautuksia ja en muista millä hankasin niin että tahra selvästi valjahtui ja levisi, pesukoneeseen, hävisi käytännössä kokonaan.

      Tunti sitten otin vahingossa lasista kulauksen tuon saman pullon sisöltöä, pidempi juttu, tulin googlettamaan toimenpiteitä. Maitoa vaan vissiin perään ph:n takia, jos muistan voin kertoa illalla jos olen hengissä/vaikutuksia.. olisiko äskeinen kahvikuppi aavistuksen tuntunut piristävän enemmän kuin normaalisti? Avannut jotain verisuonia ;D?

    • Anonyymi

      Mäntyneste ja fairy riittävät mitään superkymppejä tarvita ulkohuussin pessuun!

    • Anonyymi

      Pillun sillä saa hyvin puhdistettua. Ei haise enää sen jälkeen. Mulkunkin voi sillä pestä mutta suihinotto hoitaa saman asian.

      • Anonyymi

        Tuskin kukaan sinne enää astuu jos mäntynesteellä pesee intiimialueet? ph-arvo pitää muistaa fairy kuivattaa ihoa?


    • Anonyymi

      Lähteekö tuolla rantut poromiesten persvaosta?

      • Anonyymi

        Juoppojen savolaisten jälkeläisten geenit huitaistaan pois


      • Anonyymi

        Ei tehoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tehoa.

        Kloritilla lähtee! Kloritti valkaisee desinfioi


    • Anonyymi

      Joku sanoi, että hyvän makuista. Juotiin ja olen erimieltä!

    • Anonyymi

      Tätä kun laittaa auton moottoriöljyn sekaan niin karstat lähtee tehokkaasti ja kampiakseli hurjistuu.

    • Anonyymi

      Super 10 on erinomainen puhdistustuote. Sopii kaikenlaiseen puhdistukseen.

      • Anonyymi

        Eräskin poropaimen on valkaissut anuksensa tällä.


    • Anonyymi

      Olen poropaimen ja kalsareiden paskaraita lähtee melkein kokonaan pois, mutta kaikkein parhaiten tällä voi pestä mädäntyneet hampaantyngät, jotka kyllä joutaisi jo repiä irti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe