läskit lähtee lenkkeilyllä ja voimistelulla

pikkuinen nainen

vatsa sisään, rinta ulos. ei tarvitse juosta, jos on koira, jota ulkoiluttaa ja pyörä, jota ajaa talvellakin. kun tänään ajoin 14 km ja aamulla lenkkeilin vajaata 3 tuntia, niin koira ei illalla lähtenyt pitkälle lenkille vaan sille riitti lyhyt lenkki. painan 80,3 kg ja olen 157 cm pitkä. läski siis, mutta housuni ovat kokoa 44 ja pusero mitä satun kirpparilta löytämään. muutama vuosi sitten painoin 53,7 kg ja mahduin kokoon 34. en ollut ihannepainoni alarajalla. jos olisin ollut, olisin kuihtunut 32 kokoon. lenkkeilyn lisäksi nostelen silloin tällöin painoja, jotka painaa 4,6 kg, vaikka niiden piti painaa 5 kg. 50 toistoa on raja. sitä en ole ylittänyt. lokakuussa tein ennätyksen: nostin painon nosto tankoa 25 kg yhteensä 50 kertaa ilmaan. luulin kyseessä olevan alumiinitanko, mutta koska sillä nostetaan raskaita painoja, niin uskoisin olevani oikeassa, kun kerroin tuon. minun ennätykseni. olen ennätyksestäni ylpeä. en ole kertonut sitä tätä ennen muistaakseni kenellekkään. nostelen pikku painoja kotona. fysioterapeutti opetti alusta lähtien kymmeniä vuosia sitten pikku painojen nostelusarjan, jota olen tänne asti toteuttanut. sen avulla minä teinkin ennätyksen. aikaa ottaa vajaan tunnin, kun ei pidä kiirettä. läskit lähtee kävelemällä, painon nostolla, lenkkeilyllä ja voimistelulla sekä myös pyöräilyllä.

1

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painolaski

Nyt olen laihtunut yli kymmenen kiloa laihdutuksen alusta ja paino laskee, kun lenkkeilee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      32
      2959
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      43
      1511
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      961
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      929
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      908
    6. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      55
      908
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      830
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      793
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      783
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      689
    Aihe