vatsa sisään, rinta ulos. ei tarvitse juosta, jos on koira, jota ulkoiluttaa ja pyörä, jota ajaa talvellakin. kun tänään ajoin 14 km ja aamulla lenkkeilin vajaata 3 tuntia, niin koira ei illalla lähtenyt pitkälle lenkille vaan sille riitti lyhyt lenkki. painan 80,3 kg ja olen 157 cm pitkä. läski siis, mutta housuni ovat kokoa 44 ja pusero mitä satun kirpparilta löytämään. muutama vuosi sitten painoin 53,7 kg ja mahduin kokoon 34. en ollut ihannepainoni alarajalla. jos olisin ollut, olisin kuihtunut 32 kokoon. lenkkeilyn lisäksi nostelen silloin tällöin painoja, jotka painaa 4,6 kg, vaikka niiden piti painaa 5 kg. 50 toistoa on raja. sitä en ole ylittänyt. lokakuussa tein ennätyksen: nostin painon nosto tankoa 25 kg yhteensä 50 kertaa ilmaan. luulin kyseessä olevan alumiinitanko, mutta koska sillä nostetaan raskaita painoja, niin uskoisin olevani oikeassa, kun kerroin tuon. minun ennätykseni. olen ennätyksestäni ylpeä. en ole kertonut sitä tätä ennen muistaakseni kenellekkään. nostelen pikku painoja kotona. fysioterapeutti opetti alusta lähtien kymmeniä vuosia sitten pikku painojen nostelusarjan, jota olen tänne asti toteuttanut. sen avulla minä teinkin ennätyksen. aikaa ottaa vajaan tunnin, kun ei pidä kiirettä. läskit lähtee kävelemällä, painon nostolla, lenkkeilyllä ja voimistelulla sekä myös pyöräilyllä.
läskit lähtee lenkkeilyllä ja voimistelulla
pikkuinen nainen
1
83
Vastaukset
- painolaski
Nyt olen laihtunut yli kymmenen kiloa laihdutuksen alusta ja paino laskee, kun lenkkeilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136