Ämmämäinen kaunis mies on aina homo

Naisasialooseri.

homoili hän sitten tai ei. Ruma karkeatekoinen miehekäs mies, jota ei oma tai toisten miesten ulkonäkö kiinnosta, ei ole koskaan homo. Vain homomiehet panostavat omaan ulkonäköönsä.

125

2218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuules homo!

Sinä olet homo KOSKA olet ottanut mieheltä suihin.

• Naisasialooseri.

Mikä tuo suihinottojuttu oikein on kun sitä on jo pitkään jauhettu täällä? Onko joku kirjoittanut minun tehneen sellaista? Ja vaikka olisinkin ottanut tuhat kertaa nii se ei minusta homoa tee millään tapaa. Vai meinaatko, että kaappihomot, joilla on vaimot esim.venäjällä jossa homoja ei hyvällä katsota, muuttuvat heteroksi jos panevat sitä vaimoaan? Vittu että olet tyhmä.

• 40 pullan AT-mies

Totta! Imen vain rumien miesten munaa, koska se on heterompaa.

• nyt kyllä

joku jekuttaa

• 4+1

Niin eikai se kerta homoks tee tai niin ainakin sanotaan.

• niihän sitä sanotaan
        4+1 kirjoitti:

Niin eikai se kerta homoks tee tai niin ainakin sanotaan.

MUTTA kyllä se homoksi tekee.

• Et vain kestä sitä

että kauniit miehet saavat naisia, mutta sinä et.

• Naisasialooseri.

En kirjoittanut aloitusta, mutta se on täysin totta. Kauniit miehet saavat naisia, jotka ovat muutenkin enemmän naisiin päin. Kauniista miehistä pitävä nainen on yhtä kieroutunut kuin rumista ja karvaisista naisista pitävä mies.

Kauniit miehet saavat myös turpaansa sekä minulta, että jyystärikarjuilta jos erehtyy samasta naisesta kilpailemaan. Yleensä kyllä lähtevät pois paikalta kun vähän vilkaisee vihaisesti.

• marianne89...
        Naisasialooseri. kirjoitti:

En kirjoittanut aloitusta, mutta se on täysin totta. Kauniit miehet saavat naisia, jotka ovat muutenkin enemmän naisiin päin. Kauniista miehistä pitävä nainen on yhtä kieroutunut kuin rumista ja karvaisista naisista pitävä mies.

Kauniit miehet saavat myös turpaansa sekä minulta, että jyystärikarjuilta jos erehtyy samasta naisesta kilpailemaan. Yleensä kyllä lähtevät pois paikalta kun vähän vilkaisee vihaisesti.

" Kauniit miehet saavat naisia, jotka ovat muutenkin enemmän naisiin päin."

Höpöhöpö... En ole koskaan tuntenut seksuaalista vetoa naisiin, mutta silti oma preferenssi on nimenomaan enempi niissä hoikissa "kiiltokuvapoikamaisissa" kuin ns. rotevissa ja "miehisen jykevissä nallekarhumaisissa" miehissä.

• Olet latentti
        marianne89... kirjoitti:

Höpöhöpö... En ole koskaan tuntenut seksuaalista vetoa naisiin, mutta silti oma preferenssi on nimenomaan enempi niissä hoikissa "kiiltokuvapoikamaisissa" kuin ns. rotevissa ja "miehisen jykevissä nallekarhumaisissa" miehissä.

homofiilinainen

• Ihme juttuja
        Olet latentti kirjoitti:

homofiilinainen

Eiköhän jokaisella ole oikeus omaan makuunsa, jos hän olisi naisista kiinnostunut niin eikö se kiinnostus kohdistuisi suoraan naisiin eikä miehiin? Itseäni ei ns. kauniit pojat kiinnosta, miehen pitää olla miehekäs. Komeus ei tarkoita sitä että mies olisi naismainen.

• Naisasialooseri.
        Ihme juttuja kirjoitti:

Eiköhän jokaisella ole oikeus omaan makuunsa, jos hän olisi naisista kiinnostunut niin eikö se kiinnostus kohdistuisi suoraan naisiin eikä miehiin? Itseäni ei ns. kauniit pojat kiinnosta, miehen pitää olla miehekäs. Komeus ei tarkoita sitä että mies olisi naismainen.

No esim. Johnny Deppin ja Channing Tatumin"komeus" on nimenomaan naismaisuutta. Sean Connery ja Jack Nicholson nuorempina sen sijaan olivat komeita olematta neitimäisiä.

• Näin se menee
        marianne89... kirjoitti:

Palstalaiset ovat täällä taas tyhmiä. Naiset ovat kiinnostuneita yleensä sekä miehekkäistä, että vähemmän miehekkäistä miehistä, tämä riippuu kuukautiskierron vaiheesta. Myös henkilökohtaisia preferenssejä löytyy. Mutta evoluutiopsykologisista lähtökohdista "naismaisella" miehellä on yhtä hyvä mahdollisuudet naisiin kuin miehekkäälläkin. Miehekäs mies on hyvä siittäjä, naismainen taas luotettava pitkäaikainen kumppani. Riippuu naisesta ja hänen elämäntilanteestaan kumpaa hän haluaa.

• Olet täysin väärässä

No esim. Johnny Deppin ja Channing Tatumin"komeus" on nimenomaan naismaisuutta. Sean Connery ja Jack Nicholson nuorempina sen sijaan olivat komeita olematta neitimäisiä.

Johnny Depp ei ole tippaakaan naismainen vaan juuri sellainen komean karhea renttu. Googletapa sellainen kuin Ezra Miller, siinä on androgyyni ja feminiininen mies. Channing Tatum on miehekäs, ei naisellinen. Sinulla ei ole ollenkaan realistinen käsitys näistä asioista. Tuputat lähinnä omia subjektiivisia ihanteitasi, eivät nämä asiat ole kiveen hakattu muutenkaan.

• .,.,awoej

• marianne89...

• Naisasialooseri.
        .,.,awoej kirjoitti:

Channing Tatum naismainen? http://media2.s-nbcnews.com/j/MSNBC/Components/Slideshows/_production/ss-121112-channing-tatum/ss-121112-channing-tatum-tease.blocks_desktop_medium.jpg

Voisiko enää maskuliinisempaa äijää olla.

Channing Tatum on todella naismainen

Voiko mies enää tämän enempää hintahtava olla?

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRBYWHtMWQS4zbcZ2dE90ldpOFZx5c8U56_G5lcS4baeSgCVtXu

Moniko oikeasti miehekäs mies on ottattanut itsestään vastaavia kuvia?

• Naisasialooseri.
        Olet täysin väärässä kirjoitti:

Johnny Depp ei ole tippaakaan naismainen vaan juuri sellainen komean karhea renttu. Googletapa sellainen kuin Ezra Miller, siinä on androgyyni ja feminiininen mies. Channing Tatum on miehekäs, ei naisellinen. Sinulla ei ole ollenkaan realistinen käsitys näistä asioista. Tuputat lähinnä omia subjektiivisia ihanteitasi, eivät nämä asiat ole kiveen hakattu muutenkaan.

Depp ei ole millään tapaa karhea saati komea vaan luihunaamainen kiiltokuvapoika, jolla on laiha ja lihakseton naismainen kroppa.

• Kaunis ätmi

Voin mä sulta käydä lyömässä silmän mustaksi ja huulen turvoksiin. Heh heh heh heh heh heh heh!!!

• Kaunis ätmi
        Kaunis ätmi kirjoitti:

Voin mä sulta käydä lyömässä silmän mustaksi ja huulen turvoksiin. Heh heh heh heh heh heh heh!!!

Siis Nallilta. :)

• Mutta HYVVIN

Depp ei ole millään tapaa karhea saati komea vaan luihunaamainen kiiltokuvapoika, jolla on laiha ja lihakseton naismainen kroppa.

kauniita naisia se saa!

• Naisasialooseri.
        Mutta HYVVIN kirjoitti:

kauniita naisia se saa!

Niin saa myös Donald Trumpkin ja kaikki muutkin susirumat rikkaat julkkismiehet.

• Selvä ero

Niin saa myös Donald Trumpkin ja kaikki muutkin susirumat rikkaat julkkismiehet.

Niin rahalla mutta ei ulkonäöllä kuten komeat miehet.

• Naisasialooseri.
        Selvä ero kirjoitti:

Ei vaan karismallaan. Kauniit naiset ovat sanoneet, että Trumpin karisma valaisee koko huoneen.

Ja Depp ei naisia saisi ellei olisi julkkis, ei ainakaan nuoria, ikäisiään muumioita toki voisi saada.

• Naisasialooser11
        Selvä ero kirjoitti:

Siinä ei ole mitään eroa mistä syystä se mies niitä naisia saa. Paitsi että raha on ikuista ja ulkonäkö ei.

• Ihan selvä tapaus

Nal on homo koska puhuu aina pelkästään miehistä kun taas palstan heteromiehet puhuvat naisista.

• Pseuso

Tuossa artikkelissa väitetään että pitkistä naisista löytyy todennäköisemmin homoseksuaaleja, eikö tuolla logiikalla pitäisi kaikkien Victoria's Secret mallien olla lesboja? Se että on pitkä on mukamas huono juttu naisessa mutta kun katsoo minkä näköiset naiset ovat miesten suosiossa niin suurimmalta osin ne ovat juuri ne pitkät ja hyvännäköiset. Artikkelissa mainittiin myös että lyhyet miehet ovat todennäköisemmin homoja, sitäkään minä en oikein usko. Samalla logiikalla useimpien lyhyiden miesten pitäisi olla homoja mutta näinhän ei ole. Suurin osa homoistakin joita tiedän ovat suhteellisen pitkiä. Hajontaa löytyy paljon kummassakin sukupuolessa ja se asia ei todellakaan ole sidoksissa pituuteen tai mihinkään muuhunkaan ulkonäölliseen piirteeseen.

• Lyhyet miehet homoja

JA ILMISELVÄSTI NAL ON GAY KOSKA IMEE MIESTEN KULLEJA. FAKTA.

• Ujo atm 25
        Lyhyet miehet homoja kirjoitti:

JA ILMISELVÄSTI NAL ON GAY KOSKA IMEE MIESTEN KULLEJA. FAKTA.

En oo homo, pidä sä turpas kiinni!

• pleijeri.

"Kauniina" ja ulkonäöstäni huolehtivana, sporttisena miehenä voin kertoa, että naiset kyllä tulevat iskemään. Hyvin lyhyen tutustumisen jälkeen yleensä he ehdottavat myös seksiä.

• Vai niin

Mutta sinäpä kohteliaasti kieltäydyt seksistä, koska olet niin gay.

• Naisasialooseri.

Miehen ei kuulu näyttää hyvältä, miehen kuuluu kohottaa tasoaan muilla keinoin ja kun siihen eivät rahkeet riitä, niin sitten aletaan kaunistautumaan ja huolehtimaan ulkonäöstä eli tungetaan naisten reviirille.

Ja noita miehiä sitten tulevat iskemään ne naiset, jotka tietävät ettei heidän ulkonäkönsä riitä oikeille miehille, jotka ovat kohottaneet tasoaan kuten miehen kuuluukin.

• haluiss tietää

Minkä näkönen on kaunis mies?

• hömömies86

Minylle Därkkipöikä ön käynis

• Naisasialooseri.

Esim sellainen kun Leonardo Dicaprio nuorempana. Nykyäänhän hän on alkanut jo muistuttaa oikeaa miestä kun ikää on tullut ja kasvoihin on ilmestynyt karismaa lisääviä ryppyjä ja hän on kasvattanut kunnon parran. Saisi vielä hankkia lisää massaa kroppaansa niin hänet voitaisiin jo laskea tosimieheksi.

• olet homo

Esim sellainen kun Leonardo Dicaprio nuorempana. Nykyäänhän hän on alkanut jo muistuttaa oikeaa miestä kun ikää on tullut ja kasvoihin on ilmestynyt karismaa lisääviä ryppyjä ja hän on kasvattanut kunnon parran. Saisi vielä hankkia lisää massaa kroppaansa niin hänet voitaisiin jo laskea tosimieheksi.

Mot

• kalju power

miehekkäät miehet kuten Jason Statham

• Hottia

Statham on todella seksikäs ;) Miehekäs eikä mikään naismainen himpula.

• Näin

"Consistent with the evolutionary psychological logic, it turns out that extremely handsome men are not more likely to be gay. In fact, there is some evidence for the exact opposite. Compared to other men, extremely handsome men are often least homosexual, and homosexual men are least physically attractive."

• Onko tämäkin
      • Äijämäinen ruma mies

On se. Minulla alkoi ihan seisoa, kun on niin kaunis ämmä.

• Olet väärässä

Olet ajastasi jäljessä. Rankasti.

• NIinpä.

NAL on fossiili, joka ei ymmärrä nykyaikaa

• mielinkielin mies

Homomaisuutta näköjään pelätään tällä palstalla. Kuitenkin useimmat homomiehet ovat ihan tavallisen näköisiä miehiä, eivät mitään mannekiineja. Jotkut jopa saattavat näyttää ihan samalta kuin sinä Naisasialooseri. Homous ei näy päälle päin useimmiten, vaan seksuaalisena käyttäytymisenä.

• naamallenimitäänvoi

Kyllästymiseen asti kuullut tätä tuntemattomien naisten suusta baareissa… Missä sun tyttöystävä on? Ei ole vai? No sitten sun täytyy olla homo. Olet ihan varmasti homo? Ai miten niin? Oot liian hyvän näköinen ollaksesi hetero. Miesten kommentit ovat sitten oma lukunsa.

Kai tämä on joku käänteinen tapa yrittää iskeä miestä, kun näitä laukoneista aika moni ollut enemmänkin kiinnostuneen oloinen. Näinkö naiset ”negaa” miestä? Mua ei voisi rehellisesti sanottuna vähempää kiinnostaa nainen, joka suhtautuu mieheen tolla tavalla. Itselleni osaan toki nauraa, but this is getting so old….

Toki ko. naiset ovat vähemmistössä ja jokaisella on makunsa. Sen nyt voin kuitenkin sanoa, että sivullisten ilkeilystä huolimatta (ja pettymykseksi?) en todellakaan ole jäänyt vaille viehättävien naisten huomiota. Eli kaiken näköiset miehet, leuka pystyyn ja tuulta päin :)

• pleijeri.

"naamallenimitäänvoi":lle:

Itselläni täysin samat kokemukset. Mutta eikö olekin kolikon kääntöpuoli varsin miellyttävä, eli naisia riittää, kun itse jaksaa olla aktiivinen ? ;)

• Naamalleen ei
        pleijeri. kirjoitti:

"naamallenimitäänvoi":lle:

Itselläni täysin samat kokemukset. Mutta eikö olekin kolikon kääntöpuoli varsin miellyttävä, eli naisia riittää, kun itse jaksaa olla aktiivinen ? ;)

tosiaan mitään voi kun aika alkaa tehdä rumaa jälkeä.

• Miehen näköinen
      • tuo ei komea

Mä en pidä tuollaisita miehekkäistä miehistä vaan kauniista komeista miehistä ja olen nainen

• Miehen näköinen

• Naisasialooseri.
        tuo ei komea kirjoitti:

Mä en pidä tuollaisita miehekkäistä miehistä vaan kauniista komeista miehistä ja olen nainen

Sitten olet vain enemmän naisiin päin.

• False Statement

Sitten olet vain enemmän naisiin päin.

Eikä ole, itse olen kaunis mies ja nimenomaan heteronaiset juoksevat perässäni. Jos hän olisi naisiin päin, kohdistuisi se kiinnostus suoraan heihin.

• 7+7
        False Statement kirjoitti:

Eikä ole, itse olen kaunis mies ja nimenomaan heteronaiset juoksevat perässäni. Jos hän olisi naisiin päin, kohdistuisi se kiinnostus suoraan heihin.

Miten niin olen naisiin päin? En minä naisista tykkää, ei komea kaunis mies kuitenkaan ole nainen ....

• ei ole
        7+7 kirjoitti:

Miten niin olen naisiin päin? En minä naisista tykkää, ei komea kaunis mies kuitenkaan ole nainen ....

Se onkin homo

• hyi hyi

rumat miehet... miehekäs ei ole synonyymi sanalle ruma

• Naisasialooseri.
        False Statement kirjoitti:

Nainen, joka tykkää kauniista miehistä on vähintään bi-seksuaali. Heteronainen haluaa miehekkään miehen eikä mitään meikkipussi kainalossa sipsuttelevaa nättinaamaa.

• Kauniiden miesten

kanssa tekisi itsekin mieli mennä sänkyyn, vaikka itse en todellakaan ole mikään homo vaan päinvastoin. Kaunis mies ei ole mies lainkaan, sillä ei todellakkaan tekisi mieli mennä miehen kanssa sänkyyn.

• yhdentekevää

Niin, kaappihomot joko ärsyyntyvät tai kiihiottuvat kauniista miehistä. Tavalliselle heteomiehelle miehen ulkonäkö on joksenkin yhdentekevä.

• Juuri näin.
        yhdentekevää kirjoitti:

Niin, kaappihomot joko ärsyyntyvät tai kiihiottuvat kauniista miehistä. Tavalliselle heteomiehelle miehen ulkonäkö on joksenkin yhdentekevä.

Ainoastaan munanlutkuttaja availee tällaisia ketjuja...

• Naisasialooseri.
        yhdentekevää kirjoitti:

Tavalliselle heteromiehelle myös oma ulkonäkö on yhdentekevä. Eivät YTM kaverinikaan ulkonäöstään huolehdi vaan antavat kaljamahan kasvaa ja miehekkäästi iskevät kiinni kauniisiin hoikkiin naisiin ja niitä myös saavat.

• Shut up cocksucker!

Tavalliselle heteromiehelle myös oma ulkonäkö on yhdentekevä. Eivät YTM kaverinikaan ulkonäöstään huolehdi vaan antavat kaljamahan kasvaa ja miehekkäästi iskevät kiinni kauniisiin hoikkiin naisiin ja niitä myös saavat.

Turhamainen hetero YTM ei tunne mitään vetoa jannuihin eikä myöskään tietenkään siis homoile.

Sinä, katkera ÄTMI, sensijaan olet ottanut suihin mieheltä. Any comments, fag?

• se on semmoinen
        Shut up cocksucker! kirjoitti:

Turhamainen hetero YTM ei tunne mitään vetoa jannuihin eikä myöskään tietenkään siis homoile.

Sinä, katkera ÄTMI, sensijaan olet ottanut suihin mieheltä. Any comments, fag?

homopoika:

https://www.youtube.com/watch?v=tDmYQF9KP20

• marianne89...

Et ehkä homo, mutta jos kerran mielesi sänkyyn heidän kanssaan tekee, niin bisse kyllä olet. Ihan kuten ei heteronaisenkaan tee mieli sänkyyn miesmäisten naisten kanssa...

Ei se että mies on "kaunispiirteinen" muutenkaan tarkoita että hän on edes välttämättä liian "naismainen", itselleni se merkitsee ennemminkin poikamaisia piirteitä - esimerkiksi Michelangelon Daavid-patsas on hyvä esimerkki millaisesta kaunispiirteisyydestä miehellä itse pidän, ei mielestäni naismainen. Itse esim. en yhtään tykkää pitkistä hiuksista miehillä, enkä esim. korostetun naismaisesta kävelytyylistä saati "kanamaisista" luonteenpiirteistä, kuten juoruilusta yms. Vai ovatko mielestäsi kaikki miehet, joilla on vielä jäljellä poikamaisia kasvonpiirteitä (kuten monilla nuorina ja osalla vielä päälle 20-vuotiaanakin on) ja joilla maskuliiniset piirteet eivät vielä ole täysin kasvoihin kehittyneet "naisia"?

Omasta mielestäni esim. tässä on omaan makuun ulkoisesti liian "naismaisia" miehiä:

http://wwwmedia.sanomamagazines.fi/files/menaiset/images/articles/119285/1395840477_620x0_susanna_penttila_2.jpg
        http://static.iltalehti.fi/viihde/juttupokerimilanio2MP_vi.jpg

Tässä sen sijaan sellaisia "kaunispiirteisiä" joista pidän:

https://www.youtube.com/watch?v=OAfxs0IDeMs
        (tuossa videossa autossa ja myöhemmin hotellikohtauksessa näkyvä mies, on itseasiassa kaikkein komein julkkis jonka muistan nähneeni, en vain tiedä nimeä)

http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/About/General/2011/9/14/1315997543282/ryan-gosling-in-drive-007.jpg

http://wweb.uta.edu/faculty/gghunt/charts/bosson.jpg

http://www.angelfire.com/musicals/chooiern/lee ryan.jpg

http://protten.ee/vana/tom-cruise-top-gun-wallpapers-i4.jpg

• homouden olemus

Homouden tai homostelun ydin toteutuu siinä, että mies ottaa toisen miehen peniksen peräaukkoonsa. Nainenhan ei voi tyydyttää miestä tällä tavalla, kun taas mies voi naida naistakin tämän peräaukkoon, eikä tarvitse siihen miestä.

Hieman eri asia on, jos mies tuntee fyysistä attraktiota nimenomaan miehiä, eikä naisia kohtaan, riippumatta siitä miten haluaa tyydyttää itseään miesten kanssa. Jos miestä käytetään vain naisen korvikkeena, ei todellakaan ole mistään homoudesta kysymys silloin varsinkaan jos henkilö ei itse ota suoleen,

• Homoudella ei ole

mitään tekemistä homostelun vaan ämmämäisen olemuksen ja käyttäytyisen kanssa. Omasta ulkonäöstä kiinnostuminen ja siihen panostamaminen on ilmiselvää homoutta miehessä.

• hanki aivot
        Homoudella ei ole kirjoitti:

mitään tekemistä homostelun vaan ämmämäisen olemuksen ja käyttäytyisen kanssa. Omasta ulkonäöstä kiinnostuminen ja siihen panostamaminen on ilmiselvää homoutta miehessä.

kaikki naiset on siten lesboja vai? hahaha, vittu kun ootte vajaa päästä

• Nauraa saa
        hanki aivot kirjoitti:

Hah hah, totta :D Näiden palstan idioottien logiikka on todella ontuvaa ja suorastaan surkuhupaisaa luettavaa.

• Naisasialooseri.
        hanki aivot kirjoitti:

Hanki itse aivot idiootti.

Puhuiko hän jotain naisista? Hän sanoi, että ulkonäköön panostavat miehet ovat homoja joita ovatkin. Naiselle on luonnollista ja äärimmäisen tarpeellista panostaa ulkonäköön koska se määrittelee naisellisuuden 100% ja naiset ovat koriste-esineitä.

Miehet taas ovat työkoneita ja heteromies ei ulkonäköönsä panosta, toisin kuin nämä neitipojat, joista ei miesten töihin ole, ja jotka kantavat meikkipussia mukanaan.

• Milloin oikein jotkut rumat miehet älyyvät että viehättävä mies ja homosexuuali ovat 2 eri asiaa. Rumat miehet vaan ovat kateellisii itteä viehättävämmille miehille nähtävästi. Sen lisäx he ovat kateellisii että viehättävät miehet eivät tarvii ketään naista heitä hoitaa, vaan, että me osataan ite pitää itestä huolta.
      Tätä tuun myös itekin sanoo, jos joskus viel joku baarissa syyttää homosexuaalisuudesta pelkän viehättävyyden perusteella.
      Ja samalla oikaisen myös kirjoittajan pahaa emämunausväitettä. Eivät homosexuaalimiehet oo automaattisesti viehättävii. Mä olen nähnyt rumia homojakin.

• Hmmm....

Kuulostat homolta. Heteromies ei kuvaile itseään koskaan viehättäväksi. Heteromies ei ole "viehättävä". Miehinen komeus ei ole mitään viehättävyyttä.

• Tule pois
        Hmmm.... kirjoitti:

Kuulostat homolta. Heteromies ei kuvaile itseään koskaan viehättäväksi. Heteromies ei ole "viehättävä". Miehinen komeus ei ole mitään viehättävyyttä.

sieltä kaapistasi NAL

• Hmmm.... kirjoitti:

Älä hauku ihmistä, jonka taustaa et tiedä. Vaikutat ite ikisinkkujen ja perheettömien syrjijältä. Mutta täähän todistaa, että näköjään he ovat just viehättävät ikisinkkumiehet keitä syrjitään. Ja rumat miehet sen sijaan pääsevät helpolla.
        Voin luvata sättiväni rumia miehiä tällä palstalla jatkossakin kunnes jättävät viehättävät miehet rauhaan. Ei voi kuin hävetä noita rumia miehiä, ketkä arvostelee kateuden takii viehättävii miehii. Mutta onnex kaikki miehet eivät oo rumii hirviöitä, vaan on olemassa rauhallisia viehättäviäkin, ni ei tarvii haukkuu maan rakoon tällä palstalla ihan kaikkii hirviöitä. Että painukaa te hirviöt helvettiin ahdistamasta itseänne viehättävempii ihmisiä, tai teille vielä hommataan lähestymiskieltoja

• suomi-sinkku kirjoitti:

Älä hauku ihmistä, jonka taustaa et tiedä. Vaikutat ite ikisinkkujen ja perheettömien syrjijältä. Mutta täähän todistaa, että näköjään he ovat just viehättävät ikisinkkumiehet keitä syrjitään. Ja rumat miehet sen sijaan pääsevät helpolla.
        Voin luvata sättiväni rumia miehiä tällä palstalla jatkossakin kunnes jättävät viehättävät miehet rauhaan. Ei voi kuin hävetä noita rumia miehiä, ketkä arvostelee kateuden takii viehättävii miehii. Mutta onnex kaikki miehet eivät oo rumii hirviöitä, vaan on olemassa rauhallisia viehättäviäkin, ni ei tarvii haukkuu maan rakoon tällä palstalla ihan kaikkii hirviöitä. Että painukaa te hirviöt helvettiin ahdistamasta itseänne viehättävempii ihmisiä, tai teille vielä hommataan lähestymiskieltoja

Anteex kiukkuni, mutten vaan voi sietää, että just sellaset viehättävät ihmiset saavat kokee ahdisteluu ja hyökkäyxii just rumilta ihmisiltä. Oon yleensä ihan kiltti enkä luotani työntävä, mutten voi sietää sellasta ahdisteluu tietyn tyyppistä ahdistelu machoilijoilta, jotka ovat valitettavasti yl just noita YTM-miehii

• Naisasialooseri.

Kaikki homot eivät ole kauniita miehiä, mutta kaikki kauniit miehet ovat homoja.

Heteromies ei todellakaan käytä itsestään tai muista miehistä sanaa"viehättävä"

• Ulos vaan

Nal on ilmiselvä tapaus, jauhaa miehistä kuin mikäkin ämmä ja kuolaa toisten miesten seksikkyyttä. Kukaan heteromies ei hehkuta suu vaahdossa miehistä vaan tälläkin palstalla heteromiehet puhuvat nimenomaan naisista.

• tytylöinen
      • komeeet miehet

Ei mitään, ne EI kauniit miehet on vaan kateelliisia

• Naisasialooseri.

Miehen ei kuulu olla mikään"taideteos" Ne ovat naiset, jotka ovat esteettisiä taideteoksia,siis ne joiden kohdalla luonto on onnistunut taideteosta luodessaan.

Miehen ovat työkoneita ja suorittajia ja miehuus määräytyy tekojen mukaan. Nuo linkittämäsi miehet ovat loistavia esimerkkejä hintahtavista neitipojista.

• tytylöinen

Miehen ei kuulu olla mikään"taideteos" Ne ovat naiset, jotka ovat esteettisiä taideteoksia,siis ne joiden kohdalla luonto on onnistunut taideteosta luodessaan.

Miehen ovat työkoneita ja suorittajia ja miehuus määräytyy tekojen mukaan. Nuo linkittämäsi miehet ovat loistavia esimerkkejä hintahtavista neitipojista.

Päinvastoin. Nainen on tietysti kaunis ja veistoksellinen, mutta todennäköisesti luomakunnan parhaimmannäköiset ihmisyksilöt ovat miehiä. Miehet ovat usein kauniita ja upeita juuri sellaisenaan. Vartalo, kasvot, ryhti ja kaikki.

• Naisasialooseri.
        tytylöinen kirjoitti:

Päinvastoin. Nainen on tietysti kaunis ja veistoksellinen, mutta todennäköisesti luomakunnan parhaimmannäköiset ihmisyksilöt ovat miehiä. Miehet ovat usein kauniita ja upeita juuri sellaisenaan. Vartalo, kasvot, ryhti ja kaikki.

No eivät todellakaan ole. Mieskauneutta ei ole olemassakaan, se on vain luonnoton termi. Nainen on se koriste-esine ja mies on suorittaja, työkone.

Kaunis mies, joka ei miesten töitä hoida, on kaikkien pilkkaama pelle jota ei kukaan kunnioita.

• bissex
      • Bimies85

kiva kun joku muukin tunnustaa olevansa bi. Itse tykkään hyvännäköisistä ihmisistä sukupuoleen katsomatta ja tykkään naida sekä miehiä että naisia.

• Sama juttu
        Bimies85 kirjoitti:

kiva kun joku muukin tunnustaa olevansa bi. Itse tykkään hyvännäköisistä ihmisistä sukupuoleen katsomatta ja tykkään naida sekä miehiä että naisia.

Parasta on seksi kauniin nuoren bi-parin kanssa. Silloin pääsee hetkeksi taivaseen, kun saa vuoronperään nauttia kauniista mies ja naisvartalosta. Bi-ryhmäseksi rules!

• Ei mitään uutta
        Bimies85 kirjoitti:

Se että tunnistaa kauniin saman sukupuolen edustajan ei tee ihmisestä homo,- tai bi-seksuaalia. Objektiiviseen ulkonäön arviointiin ei välttämättä liity mitään seksuaalista. Itse tykkään katsella sekä kauniita miehiä että naisia ja olen heteronainen. Se on kuin katselisi kaunista koriste-esinettä mutta mieleen ei juolahda mitään seksuaalista, ellei sitten kyseessä ole mies joka sattuu olemaan juuri sitä tyyppiä josta pidän.

• Naisasialooseri.
        Ei mitään uutta kirjoitti:

Se että tunnistaa kauniin saman sukupuolen edustajan ei tee ihmisestä homo,- tai bi-seksuaalia. Objektiiviseen ulkonäön arviointiin ei välttämättä liity mitään seksuaalista. Itse tykkään katsella sekä kauniita miehiä että naisia ja olen heteronainen. Se on kuin katselisi kaunista koriste-esinettä mutta mieleen ei juolahda mitään seksuaalista, ellei sitten kyseessä ole mies joka sattuu olemaan juuri sitä tyyppiä josta pidän.

Heteromiehen ei kuulu olla mikään koriste-esine. Se on täysin luonnotonta.

• verhottu ulostulo?

Eikös NAL ole itsekin ämmämäinen kaunis mies, joka panostaa ulkonäköönsä käymällä salilla vähintään 4 kertaa viikossa?

• Kaunis mies.

Sinä taidat olla sellainen rujokki, ettei yksikään nainen sinusta kiinnostu. Kyllä miehen kanattaa panostaa ulkonäköönsä jos naisten kanssa vaakamambosta haaveilee.

• Naisasialooseri.

Kannattaa olla venäläisen palkkamurhaajan näköinen pelottavan ja psykoottisen oloinen mies niin kauniit miehet pelkäävät ja jättävät naiset minulle. Tämän lisäksi myös rikolliset ja prätkäjengiläiset ja kaikki kovat jätkät kunnioittavat pahan näköistä miestä.

• 19+18

Kauniit miehet saa henkeni salpautumaan.

• huh uuuuh...
      • Hyi olkoon!

HINTTEJÄ!

• Ei ole
        Hyi olkoon! kirjoitti:

HINTTEJÄ!

Etkö lukenut tuota aiemmin tässä ketjussa linkitettyä tutkimusta? Rumat miehet ovat todennäköisemmin homoja kuin komeat miehet.

• Heh heh
        Hyi olkoon! kirjoitti:

HINTTEJÄ!

"Consistent with the evolutionary psychological logic, it turns out that extremely handsome men are not more likely to be gay. In fact, there is some evidence for the exact opposite. Compared to other men, extremely handsome men are often least homosexual, and homosexual men are least physically attractive."

• MOT

Kaunis mies on homo.

• homo on kuin

nainen. Antaa reikää rahasta

• 458745

Totuus on se että eniten homoista ja homoilusta kirjoittavat ja siihen keskittyvät itse homot ja ne kaappihomot.

Heteromiehet eivät kyseisistä "miehistä" välitä eivätkä jaksa niitä miettiä.

Lutkia eniten haukkuvat naiset ovat itse lutkia, rumia haukkuvat ovat rumia, jne.

Normaali tervejärkinen ihminen ei haukku muita, vaan ymmärtää että meitä on monia ja kaikilla on oikeus olla ihan mitä itse halua.

• Osittain samaa mielt

Tuon homouden suhteen olen samaa mieltä mutta se että tunnistaa fyysisen rumuuden ei tarkoita sitä että olisi itse ruma. Jokainen jolla on silmät päässä pystyy arvioimaan toisen ihmisen ulkonäköä ja sitä tehdään ihan tiedostamattakin kaiken aikaa. Samaa pätee lutkittelussa.

• Ei pidä

paikkaansa

• Todellakin on
        Ei pidä kirjoitti:

paikkaansa

Kyllä pitää, rumuuden tunnistaa, niin sisäisen kuin ulkoisenkin. Ei se ole mitään rakettitiedettä.

• 88877

Oikein. Naulankantaan!

• 101% hetero.

Kauniit miehet. Ne on homoille.

• Näin on.

Kauniita miehiä näkee vain tv:ssä tai internetissä.

• Eix jotkut kateelliset miehet vieläkään ymmärrä ettei viehättävyys miehessä tarkoita ettei olis hetero. Jos jatkattr viehättäviin ja ittee hoitavien miehien homotteluu, ni alan hommaamaan lähestymiskieltoa teille ytmeille. AI niin eikun mä ilmiannan rumien miehien haukkumaviestejä

• Homo on homo

vaikka voissa paistais

• Naisasialooseri.

Totta viehättävyys ei tarkoita homoutta, mutta kauneus tarkoittaa. Itseään hoitava mies on homo ja sillä selvä.

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Totta viehättävyys ei tarkoita homoutta, mutta kauneus tarkoittaa. Itseään hoitava mies on homo ja sillä selvä.

Oot vaan kateellinen kanssaveljilles, ketkä eivät tarvii naista hoitajaxeeen, vaan osaa ite pitää itestä huolta.

• lottamari<3
    • ihastellen
      • Naisasialooseri.

Tilkanen on suomalainen versio noista hollywoodin neitimäisistä puppelipojista. Kantaa varmaan meikkipussia mukanaan.

Miehekäs suomalainen näyttelijä on esim. Samuli Edelman Häjyissä.

• 12+1

Tilkanen on suomalainen versio noista hollywoodin neitimäisistä puppelipojista. Kantaa varmaan meikkipussia mukanaan.

Miehekäs suomalainen näyttelijä on esim. Samuli Edelman Häjyissä.

Lauri rakastelee säännöllisesti Pamela Tolan kanssa. Revi runkkari siitä!

• i speak truth

Naiset tykkää katsella ja unelmoi kauniista miehistä

• Naisasialooseri1

Tuollaiset naiset on lutjkia pitäisi keittää

• 101prosHetero

Kauneus. Se on homoille

• sydämentuska

Naisasialuuseri on aina homo, homoili hän sitten tai ei. Komea mies, jota ei oma tai toisten miesten ulkonäkö kiinnosta, ei ole koskaan homo. Vain oman arvonsa tuntevat heteromiehet panostavat omaan ulkonäköönsä.

• Helpottaako tuollainen kommentointi sua? Tiedätkö että mitä enemmän muut ahdistaa, sitä vähemmän sä keskityt siihen mihin sulla on mahkut oikeastaan vaikuttaa. Itseesi.
        Nallia ja muita ärsyttäviä pitää osata arvostaa sellaisena perseenpotkijoina..mitä vähemmän provoilu vaivaa, sitä enemmän otat itseesi. Mitä vähemmän otat itseesi, sitä enemmän hyväksyt itsesi ja pääset eteenpäin... elä hakkaa päätäsi seinään...on se ovi jossain.

• Tääkin on aika kaunis mies minusta ollut nuorena, nyt jo vuosia kuolleenakin. Mutta hänellä on lapsia, enkä usko että homo on ollut koskaan. Vannomatta paras, kun vieras ihminen....

http://i2.lisimg.com/5278982/280full.jpg

Aika paljon näkee nykyään nuoria poikia ja miehiä, jotka on todella huolliteltuja. Ripset, kulmat, hiukset, iho kaikki on ihan puunaamalla puunattu, muoti kamppeet tip top. Kuin nukkea katsois. Jotenkin melkein luonnottoman laiteltuja ja siisti ihoisia kaikinpuolin. Mutta tyttöjen kanssa ne kuitenkin seurustelee.

• jpjeppwpwpjwpij

Nykyään on muotia taas kuten oli 1980 luvullakin että nuoret siinä plus miinus 30 vuotiaat meikkaa. Lähti alun perin ROCK piireistä, mutta levinnyt myös rokkareilta muillekin.

Aloittajalle voi todeta, että ainakin itselleni HOMOUS tarkoittaa sitä, että voisi rakastua toiseen mieheen. Vaikka arvostan kauneutta ja ulkonäöstä huolehtimista sinänsä, en voisi kuvitellakaan että voisin rakastumalla rakastua toiseen mieheen. Ajatuskin oksettaa suudella jotain toista miestä. Hyi helvetti. Mutta ulkonäköön panostamalla itse näen asian siten, että se on NAISEN HUOMIOIMISTA. Kun naisen ei tarvitse rumaa turjaketta suudella. Nainen suutelee varmaankin mieluummin miestä, jolla on parta hoidettu, hammaslääkärissä käyty säännöllisesti, eikä naama näytä kuin mies olisi 20 vuotta oikeaa ikäänsä vanhempi viinanjuonnin ja kovan tupakanpolton johdosta.

• jpjeppwpwpjwpij kirjoitti:

Nykyään on muotia taas kuten oli 1980 luvullakin että nuoret siinä plus miinus 30 vuotiaat meikkaa. Lähti alun perin ROCK piireistä, mutta levinnyt myös rokkareilta muillekin.

Aloittajalle voi todeta, että ainakin itselleni HOMOUS tarkoittaa sitä, että voisi rakastua toiseen mieheen. Vaikka arvostan kauneutta ja ulkonäöstä huolehtimista sinänsä, en voisi kuvitellakaan että voisin rakastumalla rakastua toiseen mieheen. Ajatuskin oksettaa suudella jotain toista miestä. Hyi helvetti. Mutta ulkonäköön panostamalla itse näen asian siten, että se on NAISEN HUOMIOIMISTA. Kun naisen ei tarvitse rumaa turjaketta suudella. Nainen suutelee varmaankin mieluummin miestä, jolla on parta hoidettu, hammaslääkärissä käyty säännöllisesti, eikä naama näytä kuin mies olisi 20 vuotta oikeaa ikäänsä vanhempi viinanjuonnin ja kovan tupakanpolton johdosta.

Meikkaa joo ja käyttää kosmetologien palveluja. Meinasin jotakuinkin tämmöistä lookkia, kun näyttää niin siloitellulle.

https://i.pinimg.com/736x/f4/67/a8/f467a8565a9f272cbe1db9bd135476d3--thor-danny-odonoghue.jpg

http://iv1.lisimg.com/image/940249/400full-danny-saucedo.jpg

https://www.music-bazaar.com/album-images/vol12/556/556638/2393514-292-292.jpg

Iho on irl virheetön ja kuulas, selvästi ihonhoitouotteilla hoidettu jne. Tekorusketuksia yms. Kulmat nypitty ja muotoiltu. Mun lapsuudessa ja nuoruudessa pojat oli jotakuinkin tämmösiä.

https://i.pinimg.com/originals/c2/a1/62/c2a16286aef00dcba6ebfe7e11cf2d70.jpg

• olet.jämähtänyt

Tule juntti 2000-luvulle

• kaunis_pari

Olet vaan kade, koska kaunis nainen haluaa kauniin miehen

• Naisasialooser11

Kaunis nainen joka haluaa kauniin miehen on naisiin päin. Kaunis heteronainen haluaa miehen näköisen miehen. Naistesta seksikkään tekee kauneus, miehestä rumuus. Kauniilla venäläisnaisilla näkee monesti silmiinpistävän rumia eli seksikkäitä miehiä, siis nuoriakin miehiä ei vain vanhoja ja rikkaita.

• sydämentuska
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Kaunis nainen joka haluaa kauniin miehen on naisiin päin. Kaunis heteronainen haluaa miehen näköisen miehen. Naistesta seksikkään tekee kauneus, miehestä rumuus. Kauniilla venäläisnaisilla näkee monesti silmiinpistävän rumia eli seksikkäitä miehiä, siis nuoriakin miehiä ei vain vanhoja ja rikkaita.

Se johtuu siitä, että ne venäläisnaiset hakee miehestä elättäjää. Siksi miehen varallisuus tai työpaikka merkitsevät heille paljon enemmän kuin suomalaisnaisille (vastoin palstajankkauksia nykyajan suomalaisnainen tulee toimeen omillaankin joten hän ei tarvitse varakasta miestä).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe